Ninx schreef:Sanet schreef:Ik blijf vinden dat het logisch is dat mensen niet gaan investeren in dure omheining die niet werkt…
Wel zou ik dan liever zien dat de schaapjes dan of in de nacht op een (mobiel?) hok zouden zitten of dat ze nu al gewoon naar de slacht gebracht worden. Dan zijn ze maar vast dood. Maar wat zonde ook eigenlijk. Want wat is het mooi zo’n wei vol met wolletjes en in het voorjaar kleine spring wolletjes. Het is gewoon heel verdrietig
Ik vind gewoon niet dat je NIKS kunt doen.... ik ga ook veel geld uitgeven aan de omheining, en daar baal ik hartgrondig van.
Maar gewoon helemaal niks doen is natuurlijk gewoon stom.
Haal ze dan naar binnen, of prik wat extra netten op z'n minst.
Deze mensen doen ook niet niks. Althans jij hebt geen idee wat ze wel of niet doen Je ziet een paar draadjes en dan is er een conclusie. Bijna iedereen doet wat. Vergeet niet dat juist de oudere garde tijd heeft en kan genieten van de dieren maar niet altijd kapitalen heeft liggen en het zelf ook allemaal niet meer kan doen. Zet je een raster dan moet je heel veel maaien met de bosmaaier dat kan op zich al een onmogelijkheid zijn..