Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Janneke2 schreef:.. en als je het hebt over politici die wel of niet weten wat het is, bijstandsmoeder zijn:
Carola Schouten, ongetrouwde moeder bij de CU.
En tot op heden woont ze 'op Spangen' - niet de rijkste wijk van Rotterdam.
Maar dat maakt haar toch geen bijstandsmoeder?
MyWishMax schreef:Min of meer? Wat is dat in jouw ogen dan?
prompter schreef:Janneke, je kunt ook gewoon eens toegeven dat je er wel eens naast zit. En dat "hippe blok" staat er al járen, is tig jaar geleden gerenoveerd, van twee krappe 1926 woninkjes is er 1 gemaakt. Mooie rondleiding daar ooit gehad in het kader van open Monumentendag. Ik ken nog redelijk wat mensen in Spangen, zoals het er in de jaren 70 was is het al lang niet meer.
Citaat:Schouten had het niet breed nee, alleenstaande moeder maar wel met een baan bij de overheid. Uiteraard is dat als je jong bent geen vetpot, maar ook zeker geen bijstand.
Janneke2 schreef:Citaat:Schouten had het niet breed nee, alleenstaande moeder maar wel met een baan bij de overheid. Uiteraard is dat als je jong bent geen vetpot, maar ook zeker geen bijstand.
Afdeling langs elkaar heen lezen.
Ik heb dus vreselijk veel respect voor STUDENTEN die anti kraak moeten wonen wegens weinig geld,
dat deed ze want ze moest ook nog eens een kind opvoeden.
En ja, ze sloeg zich er doorheen, kreeg een baan bij de overheid en
ik neem aan dat
haar geldzorgen toen voorbij waren.
Janneke2 schreef:Toen Emile Roemer lijsttrekker was stond de SP een tijd hoog in de peilingen.
Maar zelfs toen hebben ze niet aan de formatie meegedaan - 'ze zaten niet eens aan tafel'.
We hebben dus geen idee van hoeveel water er bij de SP wijn kan.
Veronica2 schreef:Ondertussen heeft de SP voor dezelfde populistisch benadering gekozen als bepaalde andere partijen en zetten in op zaken die actueel zijn en belangrijk voor de gewone man, betere zorg, lagere energiekosten en ingrijpen op de graaiflatie.
Marije_jiplover schreef:Wat me vooral tegenvalt van Marijnissen is dat ze eerst zegt dat ze wil dat het deze verkiezingen gaat om inhoudelijke onderwerpen en niet om personen, om 2 zinnen daarna de persoon Frans Timmermans af te kraken.
Hoezo niet op de persoon?