Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Myrthe3 schreef:Al die personen in dat schema verkondigen nepnieuws.
Jullie vinden het normaal dat wij boeren met de dood bedreigd worden door jullie linkse clubjes?
Prima dat je het niet eens bent met de veehouderij en of vegetariër bent. Geen problemen mee.
Maar rot op met inbreken maar vooral met de doodsbedreigingen.
Waarom denken jullie dat boeren zoveel zelfmoord plegen?
Wow normale manier van discussieren heb jij![]()
Ik stem geen GL, ik ben geen vegetariër, ik heb nog nooit ingebroken of iemand met de dood bedreigd, dus doe gewoon normaal.
Als jij denkt, dat je als boer goed vertegenwoordigd wordt door FvD, succes !!
Als je in Groningen woont en FVD stemt, succes!
Als je met een klein inkomen of flexcontract denkt dat je goed wordt vertegenwoordigd door FVD, succes!!![]()
Je kan tussen allerlei politici en bekende Nederlanders connecties trekken, dat kan je zelf met gewone burgers.
Electra63 schreef:Ik stem geen GL, ik ben geen vegetariër, ik heb nog nooit ingebroken of iemand met de dood bedreigd, dus doe gewoon normaal.
Myrthe3 schreef:Electra63 schreef:
Wow normale manier van discussieren heb jij![]()
Ik stem geen GL, ik ben geen vegetariër, ik heb nog nooit ingebroken of iemand met de dood bedreigd, dus doe gewoon normaal.
Als jij denkt, dat je als boer goed vertegenwoordigd wordt door FvD, succes !!
Als je in Groningen woont en FVD stemt, succes!
Als je met een klein inkomen of flexcontract denkt dat je goed wordt vertegenwoordigd door FVD, succes!!![]()
Je kan tussen allerlei politici en bekende Nederlanders connecties trekken, dat kan je zelf met gewone burgers.
Jouw manier van discussiëren is zeker wel normaal?!
Je hoeft namelijk niet zo neerbuigend naar mij (en andere fvd stemmers) te doen.
Heb het hier al meerdere keren gelezen : als fvd stemmer ben je dom en niet ingelezen.
En als je dan een x tegengas krijgt dan is het gelijk geen normale manier van discussiëren?
Misschien dan eerst eens naar je eigen berichten kijken. Die komen namelijk niet zo leuk en aardig over.
IMANDRA schreef:Myrthe3 ik vroeg ook specifiek om voorbeelden uit de huidige coalitie. Daar zit PvdD niet bij. Weet dat die er ook redelijk extreme gedachten op na houden (en ben ook absoluut geen PvdD stemmer, weet hoe het op het platteland is en die stadsmensen in die partij roepen ook maar wat heb ik het idee) maar ze zijn lang niet zo gevaarlijk voor de hele maatschappij als FvD.
PvdD is extreem in het liefhebben van dieren (to a fault). FvD is gevaarlijk voor de hele maatschappij door hun racisme en fascisme. En daar hoef je mij niet op mijn woord te geloven, kijk de speeches van Baudet zelf maar eens na en denk erover na wat hij nu precies zegt met zijn 'mooie dure woorden'.
Overigens klopt je uitspraak 'jullie linkse clubjes' ook niet. Ik ben een rechte stemmer: VVD.
Dus: heb je een voorbeeld van uitspraken die net zo erg zijn als die van Baudet uit de huidige, regerende coalitie?
Resistance schreef:Ik schrok ongelofelijk van Baudets uitspraak over dat ons "Boreale" Europa bedreigd wordt. Boreaal betekent arisch, oftewel wit.
Ik wil niet in een land wonen waar de grootste partij fascistisch is. Bah. En dan ook nog zijn implicaties over dat hij het niet eens is met de vrije pers. Zijn gedachtegang komt me op de één of andere manier erg bekend voor... Wat zou het zijn?
Resistance schreef:Ik schrok ongelofelijk van Baudets uitspraak over dat ons "Boreale" Europa bedreigd wordt. Boreaal betekent arisch, oftewel wit.
Ik wil niet in een land wonen waar de grootste partij fascistisch is. Bah.
Citaat:Na de verkiezingen en de speech van Baudet is dit nogal een controversiële pagina geworden met regelmatige edits van mensen die niet willen dat anderen deze betekenis van 'boreaal' zien. Misschien tijdelijk bewerkingen uitschakelen tot dit stopt?
Hiraeth schreef:Het meest schrijnende vind ik nog dat de wikipagina van deze politieke term dus nu gewoon beveiligd is omdat mensen er in lopen te klooien en o.a. het stuk weghalen over nazis. (-> https://nl.wikipedia.org/wiki/Boreaal_(politieke_term))
Check bijvoorbeeld de overlegpagina, waarin staat:Citaat:Na de verkiezingen en de speech van Baudet is dit nogal een controversiële pagina geworden met regelmatige edits van mensen die niet willen dat anderen deze betekenis van 'boreaal' zien. Misschien tijdelijk bewerkingen uitschakelen tot dit stopt?
Een beetje sneu, maar vooral heel zorgwekkend. Als je maar genoeg 'fake nieuws' roept creëer je je eigen waarheid.
Electra63 schreef:Verdiep je eens in de banden van Hiddema met o.a. de NSB.
Kun je ook vast zo'n mooi plaatje maken.
Myrthe3 schreef:We gaan het zien. Blijkbaar zijn er met mij nog veel meer mensen die wél het vertrouwen in FvD hebben. Daar ben ik blij om en dat recht heb ik ook gewoon. Allerlei linkjes met zgn gruwelijke uitspraken gaan dat (nog) niet veranderen.
IMANDRA schreef:Resistance schreef:Ik schrok ongelofelijk van Baudets uitspraak over dat ons "Boreale" Europa bedreigd wordt. Boreaal betekent arisch, oftewel wit.
Ik wil niet in een land wonen waar de grootste partij fascistisch is. Bah.
@Myrthe3: en jij vindt deze uitspraak bijv. niet erg? Oprechte vraag. Snap dat het 'even erg' vinden van een uitspraak niet objectief is, dus als je hierop kan reageren heb ik een soort maatstaf.
PS: je bedoelt subjectief denk ik?
Myrthe3 schreef:Tja, laatste voor vandaag dan.
Die uitspraak vind ik dan weer erg rigoureus.
Maar! Ik ben het wel met hem eens dat onze cultuur behouden moet worden. Dat mensen hier willen komen wonen prima tot op zekere hoogte.
Pas je aan aan onze cultuur.
Ga niet tegen zwarte Piet lopen aantrappen.
Ga niet overal over muggenziften.
Negerzoen mocht niet meer. Jodenkoeken en blanke vla is dan toch ook discriminerend?
Blijf van vrouwen af.
Ik heb dagelijks te maken met een groep van circa 10,15 buitenlandse mannen die bij mijn buurman komen.
Als ik als single vrouw van 23 naar buiten kom is het fluiten en fiets fiets? roepen.
Ik word daar kotsmisselijk van.
Die hele groep vreet geen donder uit.
Alleen handje ophouden. Maar wel een dure iPhone, nieuwe laptop en elektrische fiets. Ik kan het niet betalen hoor.
Het is nogal oneerlijk, dat werkenden meer benadeeld worden dan uitkeringstrekkers.
Zo ken ik talloze voorbeelden. Dus daar ben ik nogal klaar mee.
Zoals Baudet zegt, ik wil mij weer veilig voelen op straat! Als vrouw, alleen!
En nee, dat is niet het belangrijkste punt waarom ik fvd gestemd heb.
Myrthe3 schreef:IMANDRA schreef:
@Myrthe3: en jij vindt deze uitspraak bijv. niet erg? Oprechte vraag. Snap dat het 'even erg' vinden van een uitspraak niet objectief is, dus als je hierop kan reageren heb ik een soort maatstaf.
PS: je bedoelt subjectief denk ik?
Tja, laatste voor vandaag dan.
Die uitspraak vind ik dan weer erg rigoureus.
Maar! Ik ben het wel met hem eens dat onze cultuur behouden moet worden. Dat mensen hier willen komen wonen prima tot op zekere hoogte.
Pas je aan aan onze cultuur.
Ga niet tegen zwarte Piet lopen aantrappen.
Ga niet overal over muggenziften.
Negerzoen mocht niet meer. Jodenkoeken en blanke vla is dan toch ook discriminerend?
Blijf van vrouwen af.
Ik heb dagelijks te maken met een groep van circa 10,15 buitenlandse mannen die bij mijn buurman komen.
Als ik als single vrouw van 23 naar buiten kom is het fluiten en fiets fiets? roepen.
Ik word daar kotsmisselijk van.
Die hele groep vreet geen donder uit.
Alleen handje ophouden. Maar wel een dure iPhone, nieuwe laptop en elektrische fiets. Ik kan het niet betalen hoor.
Het is nogal oneerlijk, dat werkenden meer benadeeld worden dan uitkeringstrekkers.
Zo ken ik talloze voorbeelden. Dus daar ben ik nogal klaar mee.
Zoals Baudet zegt, ik wil mij weer veilig voelen op straat! Als vrouw, alleen!
En nee, dat is niet het belangrijkste punt waarom ik fvd gestemd heb.
Avalanche81 schreef:Mensen, gegroet. Ook ik ontstip.
Zodra kritiek op Baudet of Hiddema als karaktermoord wordt gezien, ben ik er klaar mee. Ik vind dat geen normale manier van discussieren, en ik weiger daaraan mee te doen. In een democratie mag stevige kritiek gewoon gegeven worden.
Avalanche81 schreef:Mensen, gegroet. Ook ik ontstip.
Zodra kritiek op Baudet of Hiddema als karaktermoord wordt gezien, ben ik er klaar mee. Ik vind dat geen normale manier van discussieren, en ik weiger daaraan mee te doen. In een democratie mag stevige kritiek gewoon gegeven worden.
Rawr schreef:Avalanche81 schreef:Mensen, gegroet. Ook ik ontstip.
Zolang het bij feiten blijft is dit prima maar steeds meer links georiënteerde mensen poseren hier ongegronde stellingen en vage insinuaties en proberen zowel het FvD als haar stemmers weg te zetten in een hoek waar de partij en haar stemmers helemaal niet thuishoren. De term fascisme wordt in het rond gesmeten door personen die niet weten wat het precies inhoudt en zelf meer fascistische trekjes hebben dan ze zelf door hebben.