theadora99 schreef:
Betekent dit dat de verdacht helemaal niet praat, of alleen met zijn advocaat? Dat stukje snap ik niet helemaal.
Wat een naar spelletje kan die man spelen zeg. Hij heeft alle touwtjes in handen als ie zijn mond houdt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Ergens snap ik wel dat mensen zelf ook gaan zoeken. De meeste vermisten worden gevonden door willekeurige voorbijgangers. Maar deze steek onder water is wel zwak.
zorro schreef:Ik zou graag wat voor Anne en familie betekenen, maar zelf zoeken trekt me niet.. wie weet wat je aantreft, daar zijn wij als gewone burgers totaal niet op voorbereid.. voor politie mensen is het al heel heftig, maar ik denk dat ik nooit weer slaap.
Of ben ik nou de enige die zo denkt?
Amy schreef:zorro schreef:Ik zou graag wat voor Anne en familie betekenen, maar zelf zoeken trekt me niet.. wie weet wat je aantreft, daar zijn wij als gewone burgers totaal niet op voorbereid.. voor politie mensen is het al heel heftig, maar ik denk dat ik nooit weer slaap.
Of ben ik nou de enige die zo denkt?
Nee hoor, heb ik ook. Deze zaak triggert me en zou ook graag meehelpen, maar ik zou ook niet willen helpen zoeken. Ik denk dat ook menig mens zich vergist in hoe een eventueel lichaam nu er uit ziet... Dat wil ik niet graag zien.
Kaus schreef:theadora99 schreef:
Betekent dit dat de verdacht helemaal niet praat, of alleen met zijn advocaat? Dat stukje snap ik niet helemaal.
Wat een naar spelletje kan die man spelen zeg. Hij heeft alle touwtjes in handen als ie zijn mond houdt.
Aight schreef:Ik snap wel dat mensen nog in een al uitgekamd gebied verder zoeken. Het lijkt me dat je als een persoon dicht bij je staat liever íets doet wat misschien nutteloos is, dan alleen maar afwachten. Erg lastig
nanne02 schreef:Dit is een stukje waaruit het blijkt dat het niet helemaal zeker is:
Er staat 'mogelijk' in, dus niet dat het zeker is, hoewel ik wel denk dat het zo ongeveer wel zeker is, anders pak je niet zo snel iemand op...
Rechercheurs kregen de man zondag in het vizier. Mogelijk omdat DNA op de jas van Anne een match was met DNA uit de landelijke databank. De politie wil hier nog niets over zeggen. Wel is duidelijk dat de politie de man in de gaten hield in de hoop dat Anne zo kon worden teruggevonden. Toen dat niet gebeurde, werd hij maandag alsnog opgepakt.
Bron: http://www.hartvannederland.nl/nieuws/2 ... jven-2010/
Myfairytale schreef:Jammer dat er soms zo akelig negatief gereageerd wordt. Op elkaar, maar ook op de mensen die VRIJWILLIG meezoeken. Niet iedereen is een sensatiezoeker. Het merendeel is juist heel erg betrokken en leven heel erg mee.
Ik heb niets dan respect voor iedereen die meezoekt.
Myfairytale schreef:Jammer dat er soms zo akelig negatief gereageerd wordt. Op elkaar, maar ook op de mensen die VRIJWILLIG meezoeken. Niet iedereen is een sensatiezoeker. Het merendeel is juist heel erg betrokken en leven heel erg mee.
Ik heb niets dan respect voor iedereen die meezoekt.
Mavelle schreef:Eens Cayenne. Of mensen die met hun kinderen gaan zoeken.
Ze moet ergens zijn op dit moment. Zo bizar dat ze ondanks grootschalig zoeken nog niet terecht is. Arme meid. Eenzaam en treurig om zo ergens in je eentje dood of levend te liggen.
Lau schreef:Cayenne schreef:Met kinderen zoeken is nog een graadje erger idd.
Maar hoe bedenk je het om je kind mee te nemen. Straks vind je kind anne dood en in staat vsn ontbinding dat kind heeft dan een trauma voor het leven.