Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindamusters schreef:Als dat verschijnsel president wordt, word ik de eerste bewoner van mars.
xniieeenke schreef:Trump zal zijn ideeën nooit uit kunnen voeren, kijk maar eens naar de machten in Amerika.
Alles moet door controle.
Zoe_97 schreef:nog mensen die straks naar het terreurdebat op vtm gaan kijken? Ik twijfel nog, ik kan enorm boos worden en me opwinden over mensen met racistisch getinte meningen (zoals vluchtelingen buiten etc.) en heb zo een beetje het gevoel dat die uitspraken in een debat onvermijdelijk zullen zijn
Tieneke schreef:Ik ben vooral bang voor de relatie tussen de VS en Rusland als Trump het wordt. Die man kent geen diplomatie. En ik denk echt dat Trump het gaat worden.
Emmaa_ schreef:Het vervelende aan Trump is juist dat hij alle lagen van de bevolking aanspreekt, en zo de raarste groep mensen achter zich heeft staan die je maar kan bedenken. Amerika is gewoon een raar land wbt racisme, het zit daar echt nog een stuk dieper dan hier. Vooral in een aantal zuidelijke staten doet Trump het ongekend goed. Ik ben idd ook bang dat Syrie volledig van de kaart geveegd wordt, met daarbij nog wat andere stukjes van het midden-oosten.
En Zoe, wat betreft de kiesmannetjes zou ik me niet vergissen. Hij kan ze kopen, en daarbij doet hij het op dit moment zo goed in de peilingen dat het haast niet kan dat hij niet de kandidaat van de republikeinen gaat worden. De republikeinen zelf willen het liever niet, daarom ook een kans dat ze Mitt Romney als onafhankelijke naar voren schuiven, maar ze kunnen haast niet anders als hij het goed doet in de peilingen. Daar moet ik bij zeggen dat Cruz ook geen lieverdje is, die heeft ook nogal radicale ideeën over o.a abortus waar je imo in Amerika niet naartoe moet willen gaan.
Daar bovenop zijn de Clinton en Trump familie beste vriendjes. De Trump familie is eigenlijk de rede dat Bill Clinton verkozen is, en Hillary krijgt als senator van New York ook het nodige ingefluisterd. Het is nou eenmaal een invloedrijke familie. Eerlijk gezegd zou het me geen zak verbazen als Trump een plek in haar installatie krijgt als ze wint, en andersom hetzelfde.
Tieneke schreef:Ik ben vooral bang voor de relatie tussen de VS en Rusland als Trump het wordt. Die man kent geen diplomatie. En ik denk echt dat Trump het gaat worden.
Zoe_97 schreef:IS-kenner: “Dit is nog maar het begin”
VTM NIEUWSPieter Van Ostaeyen, een kenner van de jihad en van Islamitische Staat zegt onomwonden dat Belgie het gevaar heeft onderschat. We hebben te vroeg gejuicht na de aanhouding van Salah Abdeslam. Meer zelfs, hij denkt dat dit nog maar het begin is, we zullen nog jaren moeten leven met terreur.