eilleen333 schreef:Ik vraag me af waar dit naartoe gaat. Bommen over en weer gooien...
Ook het vinden van de paspoorten is mij wat te toevallig. Destijds bij de Twin Towers vonden ze ook een paspoort van een van de terroristen. Merkwaardig, zo'n explosie en dat paspoortligt daar gewoon? Welke terrorist neemt zijn paspoort nou mee op zo'n actie? Ik vergeet dat kreng nog bekant als ik op reis ga!
(Social)media maakt ons gek. Ze geven een vertekend beeld van de werkelijkheid. De helft horen we niet en de andere helft wordt theatraal gebracht (zie nu overal verhalen van dat 22-jarige meisje die bij het concert was en het overleefd heeft. De aanslagen een paar dagen eerder in andere landen, daar hoor je niets over. Tot mensen daarover begonnen te zeuren, toen kwamen ze met het verhaal van die vader die bovenop een zelfmoordterrorist is gesprongen in Libanon.
Het wordt lastig zo om alle 'feiten' uit de media ook echt als feit te zien. Ja, dat IS hier achter zit staat buiten kijf, maar wat gebeurd er nog meer wat wij niet weten?
Veel. Heel veel