Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaris schreef:ravellie schreef:En daar gaan we dan,
Moeder van 23 met haar kind belaagd door opgevangen asielzoeker in Gilze.
De man had (waan) dromen en kreeg daarin de opdracht iemand te belagen.
Daar gaan we dan:
http://www.1limburg.nl/asielzoeker-weer ... moest-doen
nou jij weer met iets negatiefs
ravellie schreef:ravellie schreef:Die mensen zitten er net en direct een incident.
Niet dat het mij verbaasd.
Zoveel mensen bij elkaar zetten met een oorlogstrauma en frustraties dat geeft onrust
En vergeet niet dat een groot gedeelte van de cultuur aldaar een andere moraal naar vrouwen toe hebben.
En nee, dat hoef je niet te geloven.
Het is gewoon zo, maar door de tijd heen zal men dat ook in NL ondervinden.
Sammie schreef:Ik heb in dit topic nou werkelijk geen een reactie gezien van iemand die zichzelf bestempelde als syriekenner. Syrië is trouwens ook geen mystiekland gehuld in grote raadsels. Ik lees hier blijkbaar dan toch hele andere dingen dan wat jij leest. Dan wil je over de Syriërs niet oordelen, maar blijkbaar wel over sommige mensen in dit topic.
ravellie schreef:Zei iemand hier nu serieus dat de vluchtelingen wel kunnen helpen met de medicijnverdeling in de zorg?.
Geweldig, die ga ik melden op mijn werk![]()
![]()
![]()
![]()
Proest![]()
Ik werk 15 jaar gediplomeerd in de zorg, bezwijk nog net niet aan bijscholingen, cursus, vaardigheidstrainingen en sta in het BIG register
Maar ik zal je voorstel indienen # sommige mensen hebben geen idee waar ze het over hebben
Tcm62 schreef:Zolang Islam onderwezen wordt dat er maar 1 god is en dat ongelovigen niks waard zijn en de vijand van het geloof, zal het altijd een gevaar voor het Christendom zijn...
Tcm62 schreef:Zolang Islam onderwezen wordt dat er maar 1 god is en dat ongelovigen niks waard zijn en de vijand van het geloof, zal het altijd een gevaar voor het Christendom zijn...
Zolang de ongeletterde moslim vrouwen als vee blijven zien omdat ze gewoon niet beter weten en geleerd worden binnen hun mannencultuur, zal deze gedachtegang bedreigend blijven voor onze vrije vrouwenwereld.
De Islam is niet democratisch en aangezien het geloof heel de dag door geboden dicteert, krijg je te grte verschillen binnen de Westerse samenleving die je pas echt gaat merken als zo een groep echt groot wordt en een grote stem opeist...
Bijzonder dat die jonge kerels inderdaad allemaal kok zijn geweest in het leger en gematigd moslim zijn, ze weten iig al hoe ze het moeten brengen....maar als mensen macht met de paplepel binnen krijgen, gven ze dat niet zomaar op...als ze thuis hun vrouw domineren doen ze dat ook hier...binnen Syrie is het ongewoon als een vrouw een baan heeft...
Nikass schreef:Ik stel een paar vragen en nou is het alweer een oordeel![]()
Niemand noemt zichzelf Syrië kenner maar er worden veel uitspraken gedaan over de Syrische cultuur, wat de normen en waarden zijn
Ik vraag mij dus alleen af hoe mensen daar bekend mee zijn en of er één cultuur geldt voor alle Syriers.
Volgens mij is dit een vraag >> ??
Ik weet niet waar jij het oordeel leest
R12312 schreef:Tcm62 schreef:Zolang Islam onderwezen wordt dat er maar 1 god is en dat ongelovigen niks waard zijn en de vijand van het geloof, zal het altijd een gevaar voor het Christendom zijn...
Zolang de ongeletterde moslim vrouwen als vee blijven zien omdat ze gewoon niet beter weten en geleerd worden binnen hun mannencultuur, zal deze gedachtegang bedreigend blijven voor onze vrije vrouwenwereld.
De Islam is niet democratisch en aangezien het geloof heel de dag door geboden dicteert, krijg je te grte verschillen binnen de Westerse samenleving die je pas echt gaat merken als zo een groep echt groot wordt en een grote stem opeist...
Bijzonder dat die jonge kerels inderdaad allemaal kok zijn geweest in het leger en gematigd moslim zijn, ze weten iig al hoe ze het moeten brengen....maar als mensen macht met de paplepel binnen krijgen, gven ze dat niet zomaar op...als ze thuis hun vrouw domineren doen ze dat ook hier...binnen Syrie is het ongewoon als een vrouw een baan heeft...
Dat beweerd het christendom ook
en het katholieke gebeuren ook.
Zelf de koran wel eens gelezen? Geheel vrij te interpeteren.
Het is helemaal niet ongewoon om een baan te hebben als vrouw in Syrie, ook niet als arts, advocaat enz.
Nikass schreef:Tcm62 schreef:Zolang Islam onderwezen wordt dat er maar 1 god is en dat ongelovigen niks waard zijn en de vijand van het geloof, zal het altijd een gevaar voor het Christendom zijn...
Het christendom predikt dat net zo goed.
En hoeveel moeite heeft de SGP om vrouwen een positie in de partij te geven?
Wel eens een donderpreek gehoord in een zwarte kousen kerk?
"De Islam" is maar net hoe je dat geloof interpreteert. En dat heeft meestal met culturele waarden te maken.
Sammie schreef:Nikass schreef:Ik vind de optie om asielzoekers op te vangen in Dachau nogal dubieus. Hoe denken jullie daar over?
Niks van gehoord??
ravellie schreef:Oneens...
Wel eens in een 'zwarte kousen'geweest?( zoals jij dat noemt).
Ik kom zelf uit een Christelijke familie en ben lid van een Evangelische gemeente.
De islam verspreidt zich over de wereld, en van een fors aantal stromingen daar binnen word ik niet bepaald blij.