2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:24

Knakker schreef:
Pletje123 schreef:
Als je er goed over na denkt dan is er heel veel mogelijk, zonder dat iemand er ook maar een touw aan vast kan knopen ;)

touw aan vast knopen, in deze zaak een beetje bizarre woordspeling ... :)

Excuus, dat was niet zo bedoeld :o

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:24

Dat hoop ik ook @hierboven.

Leuk voor de familie van de vader om te lezen.

Echt sommige mensen zijn echt zo respectloos en oordelen zonder de situatie te kennen. En dan via PB zeggen dat wij kinderen teveel speculeren. Nou dat liever dan die vooroordelen.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:27

Wat een ongenuanceerde en ronduit onbeschofte reacties kunnen sommige mensen hier plaatsen. Dit topic is toch echt geen discussie sloffie, er worden door meerdere mensen serieuze updates geplaatst, en er wordt respectvol met elkaar gepraat, maar al die speculaties van sommigen vind ik echt niet op zijn plaats. Ik heb ervaring met geestesziekten, en sommige reacties word ik toch echt onpasselijk van.

Cowgirl, complimenten voor de manier waarop je reageert! +:)+ Ik lees al van het begin af aan mee, maar jij blijft gewoon netjes en op een normale, gepaste manier reageren.

Laten we het gewoon bij de feiten houden hier, al die gedachtegangen met complottheoriën en aanvallen naar zowel vader als moeder zijn nergens voor nodig.
Ik hoop echt dat die jochies vlug gevonden worden, al die onzekerheid voor de hele familie, vreselijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:28

Nu maar weer ontopic dan :)

Anoniem

Zullen we nu weer ontopic gaan? Ipv telkens te blijven reageren op de ongepaste reacties?

StalNollie

Nouska schreef:
Veel van de meer controversiële opmerkingen zie ik pas op de laatste pagina's, door mensen die nog niet lang in dit topic posten. Het gaat tientallen pagina's goed, moet er dan gelijk geTEMd worden? Als sommige opmerkingen achterwege gelaten worden is de toon gelijk al weer heel anders.¨

Zelf vind ik het trouwens ook opmerkelijk hoeveel begrip er bij sommige mensen is voor de vader. Als hij "alleen" zijn kinderen had laten verdwijnen en geen zelfmoord had gepleegd, zou die sympathie er dan ook zijn? Maar goed, hopelijk worden ze gauw (en levend) gevonden. Ik vind het aan de ene kant mooi dat er zoveel mensen meeleven en ook actief willen helpen.

als ik weet wat er gebeurd is het hele verhaal dan trek ik pas mijn conclusie en denk ik er pas wat van.
nu weet ik niet wat ik moet denken, omdat we gewoon niet weten hoe of wat.

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:31

VivaLaVida schreef:
[...] heb al een paar keer gevraagd of er normaal gereageerd kan worden!
Misschien helpt het dus om persoonlijk aangesproken te worden door een Mod.

OK, daar ben ik het wel helemaal mee eens. :j Sommige frustraties en respectloze opmerkingen (incl. sommige speculaties) moeten echt achterwege gelaten worden.

Ook eens met de reacties hierboven, zullen we back on topic gaan in plaats van doorhameren op het negatieve?

Zijn er nieuwe updates? Ik heb het waarschijnlijk over het hoofd gezien, maar waarom wordt er eigenlijk vanavond vanaf 19:30 gezocht bij Leersum?
Laatst bijgewerkt door Nouska op 14-05-13 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:32

Dit is zeker geen discussie topic, dit topic is bedoeld om updates te plaatsen en te praten over wat er is gebeurt. Geen wilde theoriën en ruzie/rel topic....

Nogmaals laten we ophouden met deze zinloze discussie over wat wellicht misschien ooit gebeurt of gezegd zou kunnen zijn door wie dan ook.....

Helaas geen updates op dit moment..

sloffiee schreef:
Tuurlijk zou het zonde zijn...
dit is toch een discussie? iedereen mag toch hier plaatsen wat diegene denkt
ik snap niet waarom zoveel bokkers in het voordeel van die 'vader' kunnen praten..
in nederland heb je al heel gauw een psychisch probleem.!!
alles word heel gauw daar bij neergelegt ja die gene heeft dit of dat probleem...

Ketly

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:36

@Nouska, denk mede omdat de meeste mensen aan het werk zijn. Het zijn nu natuurlijk weer doordeweekse dagen.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:46

ik hou mij wel stil ik leef alleen met die jongentjes mee en de moeder en familie

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:59

Nouska schreef:
Zelf vind ik het trouwens ook opmerkelijk hoeveel begrip er bij sommige mensen is voor de vader.
Als hij "alleen" zijn kinderen had laten verdwijnen en geen zelfmoord had gepleegd, zou die sympathie er dan ook zijn?

Sympathie en begrip (begrip van de psyche) zijn verschillende dingen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:02

Goed, weer terug ontopic :)

Ik lees op RTV Utrecht dat ook het huis van de ex vriendin is doorzocht. Pfff..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:04

Ja dat was toch in Limburg waar ze woont?
Ik las dat in die link die hier werd neer gezet.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:09

Politie op radio 1: vader heeft echt wel over zijn actie nagedacht.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:24

Ketly schreef:

dat ze die kinderen maar héél snel mogen vinden! Dat de onzekerheid eens mag stoppen...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:27

WilmaBoy schreef:
Ketly schreef:

dat ze die kinderen maar héél snel mogen vinden! Dat de onzekerheid eens mag stoppen...

En dan is Nederland ineens wel heel groot. En zelfs nog in een grijs gebied is van alles mogelijk...

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:29

Ketly schreef:

Dat was ook het publiek denk ik al steeds duidelijker geworden, hoe akelig dat gegeven ook is. Krijg er de rillingen van. Arme jongens.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:33

Caesar schreef:
WilmaBoy schreef:

En dan is Nederland ineens wel heel groot. En zelfs nog in een grijs gebied is van alles mogelijk...

het grootste probleem is natuurlijk zijn route bepalen... hij kan letterlijk overal geweest zijn alvorens zijn wanhoopsdaad...

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:34

Dat hij 2x de telefoon heeft uitgezet, zegt mij genoeg......duidelijk voorbedachte rade denk ik dan....Het zal moeilijk worden om te weten te komen wat hij in die tijd allemaal heeft gedaan.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:36

Ik las op de twitter van de politie utrecht dat ze rekening hebben gehouden met het getankte in limburg en de inhoud van de tank ik Doorn. Ik neem dus aan dat daar die routekaart ook op is gebaseert.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:39

Niezzz schreef:
Ik las op de twitter van de politie utrecht dat ze rekening hebben gehouden met het getankte in limburg en de inhoud van de tank ik Doorn. Ik neem dus aan dat daar die routekaart ook op is gebaseert.

Ja precies en dan maar cirkeltjes trekken...

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:42

Niezzz schreef:

misschien kan die aanname fout zijn, mocht hij cash hebben gehad kon hij zo ook wel tanken.. zeker als hij alles al uitgedokterd had kan het een 'afleidingsmanoever' zijn..

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:51

Bij tankstations worden de afname per pomp, datum en tijd toch steeds geregistreerd? Als ze camera beelden hebben weten ze bij welke pomp hij stond en hoe laat.

Vind het vreselijk voor de moeder en familie. :(:) Hoop dat ze gevonden worden. Zodat familie zekerheid heeft.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 15:20

Wanda Inwoner Van De Utrechtse Heuvelrug

Informatie zoektoch Zeist woensdagavond 15 mei.

Omdat er in Zeist word gezocht op 2 locaties en de ene locatie een stuk lopen is. Heeft connexxion ons toegezegd 2 bussen te laten rijden van de verzamellocatie naar de andere locatie en ook weer het vervoer op de terugweg. Er is op de verzamelplaats koffie en thee aanwezig voor iedere vrijwilliger die komt helpen zoeken naar de 2 vermiste broertjes.

Verder is het Rode kruis aanwezig voor ondersteuning en zal de politie met een aantal vrijwilligers en een wijkagent aanwezig zijn om toezicht te houden en daar waar nodig te helpen.

Ook het Utrechts landschap zal deze zoektocht van harte ondersteunen.

Dus mensen laat je niet weerhouden en kom ons helpen op de locatie in Zeist.

Verzamel plaats Sparrenheuvel nr 10 te Zeist
Verzamelen om 18:30. Vertrek 19:00
Parkeerterrein Business Lease.
Achter de Molenweg te Zeist.

Zoekplaatsen.

Prinses margrietlaan / Arnhemse bovenweg / Schaapskooi

2e zoekplaats.

Laan van Beek en Rooijen / driebergseweg / Hertenkamp.

Zoekterrein Laan van Beek en Rooijen: Zorgen voor warme kleding en genoeg te drinken.
Het is geen ruw terrein en redelijk makkelijk te bewandelen.

Terrein Prinses Margrietlaan ….

Ruwer terrein, zorg voor goede schoenen!!

We zullen zoeken tot uiterlijk 21:30 ivm invallende duisternis en veiligheid!

We verzoeken iedereen zich eerst te melden op de verzamelplaats waar iedereen gemeld zal worden wat precies de bedoeling is en wat er verwacht kan worden.

We hopen op een grote opkomst.

Let op, onder de 18 jaar Geen deelname.

Tot morgen en probeer het bericht zoveel mogelijk te delen.

Remco Meijer
Organisator
Telefoonnummer: 0343-445948

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 15:27

Ketly schreef:

stond gisteren al in de telegraaf
ma 13 mei 2013, 16:35
|

'Verdwijning goed voorbereid'

DOORN -
Jeroen Denis, de vader van de vermiste broertjes Julian en Ruben uit Zeist, heeft de verdwijning van zijn kinderen langer voorbereid. "Zeer waarschijnlijk is een en ander van tevoren bedacht", laat politiewoordvoerder Bernhard Jens weten tegenover RTL Nieuws.

Uit het onderzoek blijkt dat er bepaalde voorbereidingshandelingen zijn gepleegd", zegt Jens. "Wij denken dat er een grote mate van zekerheid zit in het feit dat hij één en ander van tevoren heeft bedacht."

De politie houdt er rekening mee dat de vader op de route van Neerbeek naar Rhenen zijn telefoon heeft uitgeschakeld. Jens: "Het is een aanname, maar hij heeft wellicht gedacht: 'Ik moet niet traceerbaar zijn, ik doe vanaf het zuiden terug naar Doorn mijn telefoon uit."