stef schreef:Snap sowieso het hele naam geven niet...
Ik vind het naamgeven heel erg storend. Okee, voor de grapjes bekt het wel makkelijk, maar voor de hele issue vind ik het de plank zo misslaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:stef schreef:Snap sowieso het hele naam geven niet...
Ik vind het naamgeven heel erg storend. Okee, voor de grapjes bekt het wel makkelijk, maar voor de hele issue vind ik het de plank zo misslaan.
stef schreef:Ik vind het ook super interessantIk vind het juist super interessant. Als je ziet hoe dik die speklaag is!
En dan maken mensen zich druk over drie, in verhouding, minuscule gaatjes...
Kan me niet voorstellen dat hij (zij) daar iets van gevoeld heeft.
Paar weken terug een document over haaien vinnen gezien, daarbij vergeleken is dit echt peanuts...
FlyAway schreef:Goed gezegd pmarena.
Dat verhaal van Dekkers geeft interessante inzichten in zijn eigen psyche denk ik. Logisch dat de Televaag graag een platform wil zijn voor zulk populistisch geleuter en psychologie van de koude grond. En de bijval die zijn uitspraak in dit topic van sommigen krijgt was natuurlijk ook voorspelbaar.
Kuggur schreef:FlyAway schreef:Goed gezegd pmarena.
Dat verhaal van Dekkers geeft interessante inzichten in zijn eigen psyche denk ik. Logisch dat de Televaag graag een platform wil zijn voor zulk populistisch geleuter en psychologie van de koude grond. En de bijval die zijn uitspraak in dit topic van sommigen krijgt was natuurlijk ook voorspelbaar.
Haha, hij heeft in ieder geval een gevoelig snaartje geraakt...
papagroom schreef:Ik heb geen moeite met de beelden van het slachten,wel met de blik van de dame als ze zegt:dan wordt het opgenomen in onze collectie.......
Jaime_ schreef:papagroom schreef:Ik heb geen moeite met de beelden van het slachten,wel met de blik van de dame als ze zegt:dan wordt het opgenomen in onze collectie.......
Nee ik ook niet, vond het wel heel interessant.. alleen die dame inderdaad. Die zelfingenomen lach terwijl ze de woorden uitspreekt. Ja, dat is echt een type waarmee ik in het dagelijkse leven ruzie zou krijgen..
FlyAway schreef:F_Orumster schreef:Ik vind het naamgeven heel erg storend. Okee, voor de grapjes bekt het wel makkelijk, maar voor de hele issue vind ik het de plank zo misslaan.
Ik heb er niet zo`n moeite mee. Enerzijds is het natuurlijk een stukje vermenselijking en dat hoeft van mij dan weer niet, maar ik denk dat het wel een doel gediend heeft. Juist door de vermenselijking heeft het denk ik veel betrokkenheid gecreëerd. En die betrokkenheid heeft er denk ik wel toe bijgedragen dat er nu nagedacht gaat worden over een protocol hoe wij omgaan met dit soort situaties. Daarmee voorkom je een volgende keer (hoop ik) de knulligheid waarmee dit in deze situatie (zo nu en dan) is gegaan.
F_Orumster schreef:FlyAway schreef:
Ik heb er niet zo`n moeite mee. Enerzijds is het natuurlijk een stukje vermenselijking en dat hoeft van mij dan weer niet, maar ik denk dat het wel een doel gediend heeft. Juist door de vermenselijking heeft het denk ik veel betrokkenheid gecreëerd. En die betrokkenheid heeft er denk ik wel toe bijgedragen dat er nu nagedacht gaat worden over een protocol hoe wij omgaan met dit soort situaties. Daarmee voorkom je een volgende keer (hoop ik) de knulligheid waarmee dit in deze situatie (zo nu en dan) is gegaan.
Daar sla je de spijker vast mee op de.kop, ik vind de vermenselijking storend en.ongepast.
papagroom schreef:Ik heb geen moeite met de beelden van het slachten,wel met de blik van de dame als ze zegt:dan wordt het opgenomen in onze collectie.......
NathalietjeB schreef:papagroom schreef:Ik heb geen moeite met de beelden van het slachten,wel met de blik van de dame als ze zegt:dan wordt het opgenomen in onze collectie.......
t is maar goed dat ik er niet bij was denk dat ik persoonlijk die vrouw een klap op dr smoel had gegeven die zelf ingenomen rot kop van dat mens zo mega blij lijkend ...
de beelden vind ik niet heel erg ofzo...
t enige wat ik me nu afvraag is dit dan de bultrug moeder van t jong wat dus voor egmond en castricum was gezien een paar dagen daarvoor???
zo ja dan zal eerdaags het jong ook nog wel aanspoelen