Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eowyn04 schreef:authentic: 2 uur gereanimeerd!! Waar staat dat verhaal?
Dat geloof ik niet. Ik werk in de gezondheidszorg en ik heb nog nooit gehoord dat ze 2 uur lang gereanimeerd hebben.
50 minuten is al lang, meestal gaan ze max 40 a 45 door met reanimeren.
.
Authentic schreef:robeer ik vind niks tegenstrijdig, de arts zegt gewoon waar het op staat. Ja hij is relatief lang gereanimeerd maar je kan nu niet zeggen of hij ooit nog wakker wordt. Ook in coma kan er herstel zijn in de hersenen. In zulke gevallen blijven er simpelweg veel vragen onbeantwoord omdat hersenen hele rare dingen zijn, soms verrichten ze wonderen en soms niet.
Daarnaast denk ik niet dat wij alles hoeven te weten, zijn familie wel, maar dat zijn wij niet (neem ik aan).
verootjoo schreef:risje schreef:Want immers om een andere nederlander die een ernstig ongeluk heeft wordt ook niet gezegd, moeten de evenementen (NK's) dit weekend wel doorgaan en moet koninginnedag wel doorgaan.......
Kan me voorstellen dat de hoofden van de familie er niet helemaal naar staan om gezellig koniginnedag te gaan vieren in veenendaal/rhenen...
larissa288 schreef:moet je maar niet gaan skien buiten de piste....
larissa288 schreef:moet je maar niet gaan skien buiten de piste....
Joolien schreef:Als iemand wordt opgegeven gaat de 'stekker' er redelijk snel uit hoor, mag de familie wel bepalen maar daar gaan meestal niet meer dan 2 dagen overheen.
Maar over opgeven heb ik nog niks gehoord, dus dat zal nog niet zover zijn.
Joolien schreef:Als iemand wordt opgegeven gaat de 'stekker' er redelijk snel uit hoor, mag de familie wel bepalen maar daar gaan meestal niet meer dan 2 dagen overheen.
Maar over opgeven heb ik nog niks gehoord, dus dat zal nog niet zover zijn.
rindin schreef:larissa288 schreef:moet je maar niet gaan skien buiten de piste....
Ow my God, ga buiten spelen.
Ik vind niet raar en misschien wel begrijpelijk dat je (na 40 jaar dezelfde pistes)
een uitstapje gaat maken.
Ik vind het vreselijk triest voor de familie. Ben erg benieuwd naar de afloop, maar ik zie
het persoonlijk somber in. Hoop dat de familie zich neer kunnen leggen bij de beslissing die
ze uiteindelijk gaan nemen.