Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Waarom voelen PVV stemmer zich aangevallen? Omdat ze een geweten hebben en weten dat ze op (een vreselijk) iemand hebben gestemd die bepaalde groepen wil buitensluiten, en gezien onze geschiedenis denk ik dat ze zich daarom erg aangevallen voelen (en zich misschien onbewust zelfs een beetje schamen)...
CtjeLief schreef:Nou ja laten we weer ontopic gaan, we weten toch (bijna) allemaal hoe het echt in elkaar zitWoorden er aan vuil maken heeft toch geen zin meer, het kan helaas toch niet worden achterhaald door Bokt. En de sfeer is toch al behoorlijk verpest hierdoor. Het zijn echte propaganda topics geworden, tijden veranderen blijkbaar op Bokt. (het was voorheen toch een stuk prettiger hier)
Waarom voelen PVV stemmer zich aangevallen? Omdat ze een geweten hebben en weten dat ze op (een vreselijk) iemand hebben gestemd die bepaalde groepen wil buitensluiten, en gezien onze geschiedenis denk ik dat ze zich daarom erg aangevallen voelen (en zich misschien onbewust zelfs een beetje schamen)... Dat is eigenlijk mijn conclusie van dit topic! Dat is hoe IK het zie en iedere PVV stemmer zal dit uiteraard hard ontkennen.. Maar goed dat geeft niet, ieder zijn mening he!
Iris_safarii schreef:
Nicolletje schreef:Shadow0 schreef:Op dit moment staat er 21 ja - j
Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan het begin van deze discussie (ooit) weleens in haar profiel heb gespiekt en toen stond dat er ook...
Heino schreef:Rebeccatjuh schreef:Vind dit een behoorlijke beschuldiging en hou mij in om hier niet verder op in te gaan.
Ga er dan eens inhoudelijk op in? Sluit de PVV bepaalde groepen dan niet buiten? En vertoont de begintijd van Hitler dan geen overeenkomsten met Wilders nu? Waarom dan niet?
CtjeLief schreef:Ik bedoel dat het hier eerder nog wel prettig was voordat iemand hier propaganda ging voeren, met veel personen kun je wel een goede discussie volgen, en dat is toch een beetje overheerst door de propaganda -en niet alleen dat- waardoor de goede sfeer verdwenen is. (Denk dat veel bokkers dit met mij delen)
Heino schreef:Rebeccatjuh schreef:Buitensluiten: Nee.
Terugdringen: Ja.
Is een selectieve immigratiestop niet mensen buitensluiten?Rebeccatjuh schreef:Vertoont het overeenkomsten? Nee.
Nee? Dus Hitler en Wilders hebben het niet allebei gemunt op een bepaald volk omwille van hun afkomst?
CtjeLief schreef:Waarom voelen PVV stemmer zich aangevallen? Omdat ze een geweten hebben en weten dat ze op (een vreselijk) iemand hebben gestemd die bepaalde groepen wil buitensluiten, en gezien onze geschiedenis denk ik dat ze zich daarom erg aangevallen voelen (en zich misschien onbewust zelfs een beetje schamen)... Dat is eigenlijk mijn conclusie van dit topic! Dat is hoe IK het zie en iedere PVV stemmer zal dit uiteraard hard ontkennen.. Maar goed dat geeft niet, ieder zijn mening he!
shilady schreef:Volgende keer weer pvv
Nicolletje schreef:Nee je kan het ook zien als kansen bieden aan de mensen die hier al zijn incl. de Moslims, Marokkanen, Hindoes, marsmannetjes (?) en vrouwen.
Heino schreef:shilady schreef:Volgende keer weer pvv
En hieruit blijkt maar weer dat men (of in elk geval jij en nog wat PVV-stemmers in dit topic) niet leren van de geschiedenis
Wilders wíl niet regeren. Hij is verdorrie tig keer gevraagd door Rutte, maar nee, meneer gaat allerlei eisen stellen aan besprekingen. Sorry? Hij zit niet echt in de positie om eisen te gaan stellen aan coalitievorming.
Nicolletje schreef:Heino schreef:Is een selectieve immigratiestop niet mensen buitensluiten?
Nee je kan het ook zien als kansen bieden aan de mensen die hier al zijn incl. de Moslims, Marokkanen, Hindoes, marsmannetjes (?) en vrouwen.
Rebeccatjuh schreef:Cohen wel? "Ik wil eigelijk geen middenkabinet, maar als mn grote vriendin Femke mee mag doen dan wel hoor..."
Pff.....
Nicolletje schreef:@ Heino, waarom mogen de anderen dat wel doen en Wilders niet?
CtjeLief schreef:Ik bedoel dat het hier eerder nog wel prettig was voordat iemand hier propaganda ging voeren, met veel personen kun je wel een goede discussie volgen, en dat is toch een beetje overheerst door de propaganda -en niet alleen dat- waardoor de goede sfeer verdwenen is. (Denk dat veel bokkers dit met mij delen)
Heino schreef:Nicolletje schreef:Nee je kan het ook zien als kansen bieden aan de mensen die hier al zijn incl. de Moslims, Marokkanen, Hindoes, marsmannetjes (?) en vrouwen.
Dat is een ander deel van het verhaal, maar feit blijft wel dat die mensen die kansen krijgen ten koste van de selectieve groep die buitengesloten wordt...