Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trennie schreef:Jij reageert bijzonder wijs, maar Debbie reageert zoals de meeste mensen zouden reageren.
In de verdediging en vertelt meteen het tegendeel.
Ik deed dit expres om te laten zien dat het heel logisch is dat Manou heel nederland wil overtuigen van zijn onschuld.
In het voorbeeld over jou gaat het over een paar onschuldige beschuldigingen en Debbie reageert hier op door het tegendeel te vertellen.
Manou wordt al jaren van hele zware dingen beschuldigd.
Saskiaatje schreef:Laat 't maar gaan joh, Deb, ze weet niet waar ze over praat.
Een waardevolle discussie is voor sommige mensen te moeilijk.
Zoals al meerdere malen is gezegd;
Maria is geen heilige, Manou is geen heilige.
Niemand weet de waarheid, behalve deze twee mensen.
Dan kunnen wij speculeren en speculeren en speculeren, maar daar komt niemand verder mee.
Saskiaatje schreef:Laat 't maar gaan joh, Deb, ze weet niet waar ze over praat.
Dan kunnen wij speculeren en speculeren en speculeren, maar daar komt niemand verder mee.
chelss schreef:Saskiaatje schreef:Laat 't maar gaan joh, Deb, ze weet niet waar ze over praat.
hier ben ik het mee eens!
toch ben ik wel zeer benieuwd naar wat er wel echt is gebeurd
en wat de waarheid is,
want er moet toch wel een reden zijn geweest waarom maria hem juist zwart maakt?
Fiffill schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom je zou spiegelen, want ik zie geloof ik het nut er niet helemaal van in. Anyway, ik snapte je reactie sowieso niet.
Debbie schreef:Trennie schreef:Jij reageert bijzonder wijs, maar Debbie reageert zoals de meeste mensen zouden reageren.
In de verdediging en vertelt meteen het tegendeel.
Ik deed dit expres om te laten zien dat het heel logisch is dat Manou heel nederland wil overtuigen van zijn onschuld.
In het voorbeeld over jou gaat het over een paar onschuldige beschuldigingen en Debbie reageert hier op door het tegendeel te vertellen.
Manou wordt al jaren van hele zware dingen beschuldigd.
Euuuhh... HUH?![]()
Ik schiet totaal niet in de verdediging ik maak alleen even duidelijk dat ik het niet normaal vind
om andere mensen voor dom uit te maken. En daarnaast zeg ik gewoon dat we het niet kunnen weten
wat de waarheid is. Over jou mening heb ik het totaal niet want ik weet niet eens hoe je er tegen over staat.
Saskiaatje schreef:Omdat hij op deze manier heel Nederland wil overtuigen dat Maria het bij het verkeerde eind heeft. En hij doet nog een pretty good job ook. Kijk maar eens op andere fora. Iedereen neemt het voor Manou op, dat is precies wat hij wil.
Ik zeg niet dat Maria in alles de waarheid spreekt, maar ik denk ook zeker niet dat Manou in alles de waarheid spreekt.
Trennie schreef:Dus maw: Op dergelijke beschuldigingen als Manou aan zijn adres heeft, is het niet meer dan logisch dat hij heel nld wil overtuigen.
Kijk maar eens wat hier gebeurd, alleen omdat ik iemand dom noem en zeg dat diegene t boek niet heeft gelezen.
Ben zelfs voor het eerst getemt![]()
Dit heet dus spiegelen...
MarcoBorsato schreef:Maar heeft iemand ergens beweerd dat het onlogisch is dat hij dat doet?