Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:jameyskatje schreef:ze is toch net zo goed mens als ieder ander?
ik als moslima vind het begrijpelijk dat mensen soms raar staan te kijken, ik neem het ze niet kwalijk, maar ik vind het wel heerlijk om die doorgaanse verwachting te doorbreken
Ik krijg soms de indruk dat jij er gewoon op kickt "anders te zijn" en deze opmerking draagt bij aan die indruk.
jameyskatje schreef:maar ik vind het wel heerlijk om die doorgaanse verwachting te doorbreken.
horseyfries schreef:Nee hoor Jameyskatje, dat is niet negatief. Je bevestigd dus wel dat mijn indruk die ik van jou heb, dat je graag een beetje shockeert en anders dan anderen wilt zijn, klopt.
Eng kan ik je ook niet vinden, al zie ik je niet altijd echt bruggen bouwen met opmerkingen als "hypocriet" over moslims die hoofddoeken niet nodig vinden.
Je bent nogal euh... stellig in je mening zal ik maar zeggenAch, dat is voor mij heel herkenbaar
en daar is ook niets mis mee vind ik, zolang je anderen wel in hun waarde laat en niet onnodig kwetst.
FaberSmid schreef:horseyfries schreef:
Ik krijg soms de indruk dat jij er gewoon op kickt "anders te zijn" en deze opmerking draagt bij aan die indruk.
Van waar de conclusie dat het dragen van een hoofddoek of welke wijze van zijn geloof uiten, voor de kick zoals u beschrijft? Staat toch geheel wat anders geschreven,