Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Chrisje92 schreef:Okee genoeg over bejaardentehuizenMisschien dat daar een apart topic voor geopend moet worden, het is nogal offtopic..
naaaa niet helemaal.......... want dit is wel waar 20% van jouw inkomen naar toe gaat......... met andere woorden 1 kwart van je werkzame leven nu werk je om dit soort dingen te betalen![]()
voor de fulltimers onder ons, dat is een dag per week
happy27 schreef:Wij zelf hebben er geen last van! kijk maar is wat ze nu weer aan het doen zijn.. Als je kijkt zijn de joden in de geschiedenis altijd in opspraak geweest. Ze hebben toch ook hun eigen koning vermoord
KiWiKo schreef:Chrisje92 schreef:Okee genoeg over bejaardentehuizenMisschien dat daar een apart topic voor geopend moet worden, het is nogal offtopic..
naaaa niet helemaal.......... want dit is wel waar 20% van jouw inkomen naar toe gaat......... met andere woorden 1 kwart van je werkzame leven nu werk je om dit soort dingen te betalen![]()
voor de fulltimers onder ons, dat is een dag per week
xPassion schreef:ik haal deze argumenten recht van de pvv site. Leek mij het handigst om als voorbeeld te gebruiken met mijn eigen aanvulling eronder.
1. Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd.
Sluit ik me volledig bij aan, maak er wat van of donder op. Zo kunnen de mensen die er wat van willen maken blijven in NL.
Lijkt mij niet meer dan normaal.
2. Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf.
We moeten naar mijn mening strenger tegen dit soort mensen worden, het is toch niet normaal meer wat je soms hoort.
3.Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams
Even voor de duidelijkheid er staat radicale moskeeën en imams.![]()
Mensen die de nederlanders zwart lopen te maken in ons eigen land en vaak van het geld van onze gemeente.
4.Verbod hoofddoekjes in publieke functies.
Geloof is iets voor jezelf naar mijn mening, dit zou ook mogelijk moeten zijn zonder het naar de buitenwereld te tonen.
het is een levensstijl die mensen ook aan je zouden moeten merken aan iets anders dan je kleren.
En als je dan een hoofddoek wilt dragen, dan naar mijn mening in ieder geval niet in een publieke functie.
5.Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen.
Sluit ik me helemaal bij aan. De meeste gevangenissen zien er tegenwoordig beter uit dan de verpleeghuizen voor ouderen.
6. Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts.
lijkt me duidelijk![]()
7.Verbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen.
Wat ik vind het ongelovelijk hoe de regering deze mensen vaak laat zitten.
8. Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
Liijkt me niet meer dan logisch.
Dit zijn even een aantal voorbeelden. En even voor de duidelijk ik sta hierachter, dat verwacht ik niet van een ander. Daarom is het ook MIJN mening.
Blue_Eyes schreef:@Happy27: Het spijt me wel, maar teksten als 'ze hebben toch ook hun eigen koning vermoord' (2000 jaar geleden - en feitelijk hebben de Romeinen dat gedaan, sindsdien hebben de Joden geen koning meer gehad) en 'Joden zijn in de geschiedenis altijd in opspraak geweest' - nee, die vind ik niet door de beugel kunnen.
happy27 schreef:Blue_Eyes schreef:@Happy27: Het spijt me wel, maar teksten als 'ze hebben toch ook hun eigen koning vermoord' (2000 jaar geleden - en feitelijk hebben de Romeinen dat gedaan, sindsdien hebben de Joden geen koning meer gehad) en 'Joden zijn in de geschiedenis altijd in opspraak geweest' - nee, die vind ik niet door de beugel kunnen.
volgens mij is het verkeerd overgekomen bij jou blue eyes! of ik heb het iets te hard verwoord. dat kan ook!
Ik bedoel hiermee te zeggen dat er in elk geloof wel iets is, of is geweest! Er werd geschreven van moslims hebben we last, en van joden niet! In elk geloof is er wel iets geweest maar als je de koran en de bijbel naast elkaar legt, komt heel veel overeen met het christelijk geloof. Alleen de namen zijn anders, maar in principe komt het eigenlijk allemaal op hetzelfde neer!
Als er iemand niet haatzaaiend is ben ik het wel...
orienta schreef:@ gohya hoeveel zaken denk je dat ze behandelen in opsporing verzocht? dan is het echt niet raar als er 9 van de 10 keer een allochtoon word gezegd!
er zijn veel meer misdaden in dit land en daar zijn ook net zo goed autochtonen bij betrokken!
MamboBeach schreef:orienta schreef:@ gohya hoeveel zaken denk je dat ze behandelen in opsporing verzocht? dan is het echt niet raar als er 9 van de 10 keer een allochtoon word gezegd!
er zijn veel meer misdaden in dit land en daar zijn ook net zo goed autochtonen bij betrokken!
Dat is ook niet zo heel raar aangezien de meeste autochtonen hier geboren zijn...
Waarom daar iedere keer op terug vallen?
gohya schreef:Ik weet ook wel dat er ook heel veel autochtonen een dader zijn.
Maar ze vroeg me hoe ik dat wist dat er 9 van 10 daders die ze omschrijven een allochtoon is.Dus gaf ik gewoon antwoord.
Natuurlijk lopen er ook grote criminelen autochtonen rond in nederland.Weet ook niet waarom ze die zo weining bij een programma tonen als Opsporing Verzocht.