Cameee schreef:is nu op RTl 4Heeft iemand misschien een link naar filmpje van de koningin haar toespraak?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twiggy2008 schreef:LUISTEREN is blijkbaar ook een vak.![]()
Al was het wel een allochtoon, met stemming schoppen bereik je niets.
En in het algemeen: Al dat gespeculeer heeft verder totaal geen zin. We moeten allemaal gewoon wachten tot de volgende persconferentie voor meer concrete details. Al dat 'ik heb gehoord dat...' en 'op TV Lutjebroek zeggen ze dat....'
Vergeet niet dat de media ook graag speculeert. Ik schrik bv van die foto's op de Telegraaf website. Ligt daar gewoon een man, half dood of dood op die foto. Het zal je vader, je man, je zoon of je broer maar zijn. Ik vind dat echt niet kunnen.![]()
![]()
![]()
Domme sensatiekrant!!!
crossmonster schreef:Mijn hemel volgensmij zitten er hier meer mensen die andere bokkers willen afzijken dan mensen die zich echt in de discussie verdiepen, djies
Iris82 schreef:Mango_ schreef:Inderdaad, ik heb vreselijk veel respect voor de agenten en alle anderen mensen die méteen te hulp kwamen. Ik zou persoonlijk compleet in shock geweest zijn en niet meer weten wat te doen. Ik denk dat we maar wat blij mogen zijn dat er genoeg mensen zijn die er per direct 'boven op springen' om deze mensen te helpen.
Weet je Mango, je wordt daar zo hard op getraind dat het bijna een natuurlijke reactie is om het wel te doen. Ik ben ook EHBO-er en op zo'n moment flitst je hele lespakket en alle ervaringen tegelijk door je hoofd. Er wordt adrenaline in je aderen gepompt en je bent super helder. Achteraf komt de klap wel hoor...
Britty schreef:crossmonster schreef:Ik ben wel benieuwd waarom hij deze gruwelijke daad heeft gedaan.
Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten
Het is al bevestigd dat het om een autochtoon gaat. Vind het ook echt wel grof dat je er meteen van uit gaat dat het iemand van buitenlandse afkom is...
Dioxide schreef:xDramaQueen schreef:
spuitelf sproeit ook modder![]()
Pardon? Ik ben dat gezeik van mensen die niet lezen zat.
Shadow0 schreef:Ik vind het vreselijk sneu voor de slachtoffers, maar het heeft altijd iets ironisch. Op elk willekeurig moment gaan er talloze mensen dood. Wereldwijd aan honger, aids, aanslagen en oorlogen die wij niet voorkomen. In Nederland aan ziekte, (verkeers)ongelukken. Daar zijn ook kinderen bij. Het gebeurt elke dag, helaas, en dat is vreselijk sneu voor de betrokken mensen maar de rest van de wereld draait door.
Ik vind het dan ook niet helemaal juist om te doen alsof wij nu uit medeleven met het slachtoffer de dingen stilleggen. Het wordt stilgelegd omdat het een gebeurtenis is met veel aandacht, met veel speculatie en veel dramatiek. Als er in een willekeurige buitenwijk een meisje wordt aangereden door een auto en overlijdt, dan wordt het land niet stilgelegd. Het gaat dus niet alleen om het meisje... en daarom voelt het voor mij wel als een beetje vals sentiment.
Daarnaast denk ik dat het onverstandig is om je als land zo kwetsbaar op te stellen, om een heel land zo eenvoudig te laten ontwrichten. Dan maak je het voor kwaadwillenden ook wel erg gemakkelijk... Juist dan lopen de emoties snel hoog op.
Ik leef mee met alle betrokkenen zoals ik dat zou doen bij iedereen die met een ongeval te maken heeft.
kimmysan schreef:Oke sorry ik ben nochal racistisch, maar ik ging er ook meteen van uit! Een beetje fatsoenlijke nederlander doet zo'n idiote actie niet! Ik snap zoiezo niet dat ze die gast meteen terug zn land schoppen!