Ik zou ook liever willen dat ze gewoon de oorzaak vinden.
En de na bestanden en de overlevende heel goed geholpen gaan worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suusiejj schreef:Zijn ook flinke file's rond A9 .. Terwijl ze het hadden over zwarte schermen om het vliegtuig
Edit: Spelfouttt
Netje schreef:Er staan iedere dag file's op de A9; dat is vandaag niet anders ! Er staan schermen langs de weg (groen en blauw en dus niet zwart), zodat niet iedereen weer gaat zitten koekeloeren naar het vliegtuig, maar gewoon op de weg blijft letten. Vanmorgen was er al meteen een aanrijding, maar ook die heb je op dagen dat er geen vliegtuig ligt.... De meesten mensen moeten nou eenmaal over de A9 om bij hun werk of thuis te komen.
Snap trouwens mensen echt niet de willen gaan kijken; ik vind dat zoiets debiels. Wat wil je dan zien: alle beelden zijn al 1000 keer uitgezonden en de slachtoffers zijn weg. Of doen mensen dat om later te kunnen zeggen: ik heb het met eigen ogen gezien
Netje schreef:suusiejj schreef:Zijn ook flinke file's rond A9 .. Terwijl ze het hadden over zwarte schermen om het vliegtuig
Edit: Spelfouttt
Er staan iedere dag file's op de A9; dat is vandaag niet anders ! Er staan schermen langs de weg (groen en blauw en dus niet zwart), zodat niet iedereen weer gaat zitten koekeloeren naar het vliegtuig, maar gewoon op de weg blijft letten. Vanmorgen was er al meteen een aanrijding, maar ook die heb je op dagen dat er geen vliegtuig ligt.... De meesten mensen moeten nou eenmaal over de A9 om bij hun werk of thuis te komen.
Snap trouwens mensen echt niet de willen gaan kijken; ik vind dat zoiets debiels. Wat wil je dan zien: alle beelden zijn al 1000 keer uitgezonden en de slachtoffers zijn weg. Of doen mensen dat om later te kunnen zeggen: ik heb het met eigen ogen gezien
Lien2 schreef:Netje schreef:Er staan iedere dag file's op de A9; dat is vandaag niet anders ! Er staan schermen langs de weg (groen en blauw en dus niet zwart), zodat niet iedereen weer gaat zitten koekeloeren naar het vliegtuig, maar gewoon op de weg blijft letten. Vanmorgen was er al meteen een aanrijding, maar ook die heb je op dagen dat er geen vliegtuig ligt.... De meesten mensen moeten nou eenmaal over de A9 om bij hun werk of thuis te komen.
Euh, ik had vanmiddag een collega aan de telefoon die op de A9 reed. Althans, in de file stond. Je kan het vliegtuig dus nog wel zien liggen langs de snelweg, met als gevolg dat iedereen daar op z'n rem stond en dus file. Ik mag dus hopen dat ze inmiddels schermen hebben geplaatst.
Lien2 schreef:Euh, ik had vanmiddag een collega aan de telefoon die op de A9 reed. Althans, in de file stond. Je kan het vliegtuig dus nog wel zien liggen langs de snelweg, met als gevolg dat iedereen daar op z'n rem stond en dus file. Ik mag dus hopen dat ze inmiddels schermen hebben geplaatst.
suusiejj schreef:netje je dochter heeft overigens een mooie pony
Nja iig werd op het nieuws dringend gevraagd of men gewoon door kon rijden.
Hoorde net overigens niks meer over een file daar