Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfries schreef:Ik heb net de film even gekeken en ik snap totaal niet waar die mensen zich druk om maken,
Als je hun over Joden en homo's horen praten wordt je ook niet vrolijk maar hun mogen alles zeggen ,
maar owee als wij is wat zeggen dan zijn de rapen gaar.
Het is alleen maar een overzicht van wat er de laatste paar jaren gebeurd en gezegt is, ik had zelf een heel andere film voor gesteld. Bang ben ik niet bepaald, ik denk dat hun banger zijn als dat wij dat zijn.
MISTRAL94 schreef:Patriess schreef:Misschien niet, maar dat kan wel op een íets andere manier gebracht worden waarmee níet zoveel gelovige Moslims gekwetst worden.
Tja de waarheid is nou eenmaal hard
KiWiKo schreef:maar iedereen met een punt iq meer dan een poffertje begrijpt neem ik aan wel dat de film niet representatief is voor het merendeel van de Moslims
Blue_Eyes schreef:Dat kan wel wezen, maar dat neemt de insinuatie en daarmee de belediging niet weg.
Blue_Eyes schreef:Dat kan wel wezen, maar dat neemt de insinuatie en daarmee de belediging niet weg.
missfries schreef:Ik heb net de film even gekeken en ik snap totaal niet waar die mensen zich druk om maken,
Als je hun over Joden en homo's horen praten wordt je ook niet vrolijk maar hun mogen alles zeggen ,
maar owee als wij is wat zeggen dan zijn de rapen gaar.
Het is alleen maar een overzicht van wat er de laatste paar jaren gebeurd en gezegt is, ik had zelf een heel andere film voor gesteld. Bang ben ik niet bepaald, ik denk dat hun banger zijn als dat wij dat zijn.
jameyskatje schreef:gekvanfleur schreef:en denk eens aan al die slachtoffers van islam.
van 11 september enzo.
al zijn ze het niet allemaal, het is toch een bedreiging.
vind het een nette film en vindt het goed dat wilders voor de extremisten waarschuwt.
idd had hij wel beter de extremisten kunnen noemen en niet de heel islam.
Denk jij maar eens al al de slachtoffers van Amerika!!!! of zelfs die van Nederland. Wij(Nederland) moeten ons tot de dag van vandaag nog steeds kapot schamen voor wat wij hebben uitgespookt!
GEEEN slachtoffers van de ISlAM.
sjongejonge. lees het andere topic over wilders. zelfmoordaanslagen zijn strikt verboden, zoals ik al 20x heb uitgelegd. hiermee ga je volgens ons geloof naar de hel. Islam verwerpt terrorisme!! lees het boek van harun yaya (ook op internet te lezen, even googlen)
daarbij. 11 september is nooit bewezen! er zijn ook veronderstellingen dat het van Amerika zelf kwam. met 11 september is de naam Al-Qaidah ook begonnen die niet eens bestaat. voor 11 september wist men nog amper wat Islam was.. na 11 september word iedereen gezien als terrorist
en hoeveel extremisten zijn er in Nederland??
ik ken er geen. volgens mij kent niemand er hier 1,. want waar beoordeel je zo iemand op?
er wonen genoeg verknipte mensen in nederland, en daar zullen ook vast moslims bij zitten.
maar zij vertegenwoordige niet het gehele islamitische volk.
ik bid iedere week in de moskee van kanaleneiland (de wijk die iedereen toch wel van het nieuws kent) daar zie je ook vrouwen in lange witte jurken. en mannen in jeleba met baard en mutsje.. op vrijdag om half 2 smiddags staat de hele straat vol wanneer mensen weer huiswaarst keren van het gebed. dit zijn geen extremisten, ookal zien ze er zo uit volgens sommige.. nee deze mensen roepen juist op om verstandig te zijn en te werken aan een goede naam van de Islam dmv van goede daden.
Citaat:en hoeveel extremisten zijn er in Nederland??
ik ken er geen. volgens mij kent niemand er hier 1,. want waar beoordeel je zo iemand op?
er wonen genoeg verknipte mensen in nederland, en daar zullen ook vast moslims bij zitten.
maar zij vertegenwoordige niet het gehele islamitische volk.
LiNdA1986 schreef:Die gasten die ze in die film laten zien zijn echt volkomen gestoord. Dat zijn echt de extremen!
Die moet je echt afmaken, die verzieken de wereld en zijn oorlogszuchtig!
KiWiKo schreef:Die verzieken het voor de echte Moslims.............
Citaat:Is het daarom minder kwetsend? Want 't gaat , desondanks, wel over een hele grote groep mensen.
Mensen van vlees en bloed.
Mensen met gevoel.
Mensen die pijn kunnen ervaren,
geestelijke pijn die lichamelijk pijn doet. Én die toevallig moslim zijn,
Citaat:edit: Veel moslims doen ook echt niet zielig hoor en besteden er gewoon geen aandacht aan omdat ze zich zelf niet zielig vinden, ze weten wel beter.