Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamorka schreef:Dus horeca is een rookgebied, en niet rokers moeten daar maar weg blijven?
Nu laat je je weer in de kaarten kijken Chiqa: jij vindt dat horeca gereserveerd is voor rokers en niet rokers er bij mogen zijn maar dan niet mogen zeuren. Lekker egoistisch is dat. Geen wonder dat jij praat over rokerswereldje. Jullie eigenen jezelf dus de wereld toe. Ik ben bang alleen dat het niet zo is als jij het stelt.
Ga jij maar ergens anders staan. Jij bent degene die de ander iets opdringt, en niet andersom.
x_Marr schreef:Nou nee chiqa
Door rokende mensen worden anderen ook de dupe.
Idem voor dronken mensen.
tamorka schreef:Dus horeca is een rookgebied, en niet rokers moeten daar maar weg blijven?
Nu laat je je weer in de kaarten kijken Chiqa: jij vindt dat horeca gereserveerd is voor rokers en niet rokers er bij mogen zijn maar dan niet mogen zeuren.
tamorka schreef:Geen wonder dat jij praat over rokerswereldje. Jullie eigenen jezelf dus de wereld toe. Ik ben bang alleen dat het niet zo is als jij het stelt.
Chiqa schreef:x_Marr schreef:Nou nee chiqa
Dan ga je toch even ergens anders staan?
O heerlijk![]()
Iemand met een dierenallergie gaat toch ook niet op bezoek bij een asiel?
Britty schreef:Als je het zo bekijkt kan je alcohol ook wel gaan schrappen. Zeg maar dag met je handje tegen alle cafe's in nederland dan. Krijgt het personeel in ieder geval geen longkanker meer, maar hebben we er wel tig werklozen bij. Weer een nieuw probleem om aan te werken. Zucht....de cirkel is weer rond...
@ Katialv: dus, noem je rokers nu moordenaars of niet? En vind je dat nou zelf ook niet een beetje te ver gaan?
MISTRAL94 schreef:Misser schreef:Niet voor een trein springen is ook een keuze, kom op zeg.
En wat wil je hiermee zeggen?
Schimmelig schreef:Britty schreef:Als je het zo bekijkt kan je alcohol ook wel gaan schrappen. Zeg maar dag met je handje tegen alle cafe's in nederland dan. Krijgt het personeel in ieder geval geen longkanker meer, maar hebben we er wel tig werklozen bij. Weer een nieuw probleem om aan te werken. Zucht....de cirkel is weer rond...
@ Katialv: dus, noem je rokers nu moordenaars of niet? En vind je dat nou zelf ook niet een beetje te ver gaan?
Alcoholisten beperken de schade tot hun eigen lichaam, dus dat is eigenlijk niet te vergelijken met wat rokers doen
Chiqa schreef:tamorka schreef:Dus horeca is een rookgebied, en niet rokers moeten daar maar weg blijven?
Nu laat je je weer in de kaarten kijken Chiqa: jij vindt dat horeca gereserveerd is voor rokers en niet rokers er bij mogen zijn maar dan niet mogen zeuren.
Er is een groot verschil tussen lopen janken over de geur of iemand die écht heel erg benauwd is,
de laatste zal nooit uit kunnen gaan ook niet als het rookverbod er komt,
de rookmachines zijn namelijk niet verboden, en de luchtverfrissers zijn ook niet bevorderlijk.
Dus hoezo laat ik me in mn kaarten kijken?
Als je astma heb heb je je beperkingen net als je die bij een andere ziekte zou hebben, en daar ga ik in mee.
Maar niet met iemand die panisch gaat lopen wapperen om een beetje rook.
[
Mijn rokerswereldje...o hemel, verdraaien ben je goed in zeker.
hoe stel jij je dat voor.
Schimmelig schreef:Alcoholisten beperken de schade tot hun eigen lichaam, dus dat is eigenlijk niet te vergelijken met wat rokers doen
x_Marr schreef:Nee, iemand die een kat heeft gaat ook niet samen met die kat op bezoek bij iemand die een kattenallergie heeft, toch?
Chiqa schreef:x_Marr schreef:Nou nee chiqa
Dan ga je toch even ergens anders staan?
O heerlijk![]()
Iemand met een dierenallergie gaat toch ook niet op bezoek bij een asiel?
Chiqa schreef:MISTRAL94 schreef:Waarom gaat dat niet samen dan?
Kijjk ruiken doe je het wel maar zolang je maar niet zelf mee hoeft te roken...
Kijk en dit vidn ik mooi gezegt net als dit;katiavl schreef:Weet je chiqa is echt die hard roker niks mis mee, maar haar kennende zou ze niks tegen hebben als ik zeg niet roken in mijn buurt, ze geeft zelfs toe dat ze begrijpt dat in horeca roken niet zo goed is, maar toch ziet ze liever roken.
Daar heb ik echt respect voor dan zever die sommige rondgooien
Je heb tenminste goed gelezen, ik houdt idd rekening met anderelorelei schreef:en waar kopen jullie de 1euro sigaretten dan?
Zoals ik al ze IN DE WINKEL
Britty schreef:Dit mis ik even? Hoe kwamen we nu op dronken zijn en verkrachting?? Wat heeft dat nou weer met het rookbeleid te maken?
Een kat in het nauw maakt ook rare sprongen.
Misser schreef:Dat de opmerking 'niet roken is ook een keuze' nergens op slaat.
Schimmelig schreef:Britty schreef:Als je het zo bekijkt kan je alcohol ook wel gaan schrappen. Zeg maar dag met je handje tegen alle cafe's in nederland dan. Krijgt het personeel in ieder geval geen longkanker meer, maar hebben we er wel tig werklozen bij. Weer een nieuw probleem om aan te werken. Zucht....de cirkel is weer rond...
Alcoholisten beperken de schade tot hun eigen lichaam, dus dat is eigenlijk niet te vergelijken met wat rokers doen
Chiqa schreef:x_Marr schreef:Nee, iemand die een kat heeft gaat ook niet samen met die kat op bezoek bij iemand die een kattenallergie heeft, toch?
JoehoeIk rook niet in het bijzijn van een ander als iemand daar bezwaar tegen heeft
![]()
Dus wat klets je nu?
MISTRAL94 schreef:Misser schreef:Dat de opmerking 'niet roken is ook een keuze' nergens op slaat.
Slaat wel degelijk ergens op maar volgens mij zijn de hersenen bij een aantal rokers aangetast aangezien er duidelijk niet begrijpend gelezen wordIk rook met een ander mee omdat overal gerookt mag worden ik heb dus geen keus overal waar ik kom loop ik de kans om die kankerverwekkende stof in te ademen wat dus ten koste van mijn gezondheid gaat. Dus moet ik maar thuis blijven omdat mensen hun verslaving niet onder controle hebben?!
MISTRAL94 schreef:Misser schreef:Dat de opmerking 'niet roken is ook een keuze' nergens op slaat.
Slaat wel degelijk ergens op maar volgens mij zijn de hersenen bij een aantal rokers aangetast aangezien er duidelijk niet begrijpend gelezen wordIk rook met een ander mee omdat overal gerookt mag worden ik heb dus geen keus overal waar ik kom loop ik de kans om die kankerverwekkende stof in te ademen wat dus ten koste van mijn gezondheid gaat. Dus moet ik maar thuis blijven omdat mensen hun verslaving niet onder controle hebben?!