Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Ik hoop maar niet dat één van mijn paarden eens schrikt van een brandweerauto, want dan moet ik een manier zien te vinden om die allemaal weg te krijgen uit Nederland.
chevax schreef:@Bealy: ik moet er ook vreselijk om lachen. Eerst was de criminaliteit de schuld van buitenlanders, daarna pikten ze "onze" banen in en het is natuurlijk ook wel logisch dat het vervolg daarop is dat het óók hun schuld is als onze paarden op hol slaan.
Whiz schreef:tita schreef:jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit
Uh ik vind helemaal geen vreselijk uitzicht.. mjah moet het wel een mooie moskee zijn overigens.
En tjah.. dan moet je je paard maar beter opvoeden. Als er een ambulance voorbij komt dan moet tie zich ook gedragen!
tita schreef:chevax schreef:Ik hoop maar niet dat één van mijn paarden eens schrikt van een brandweerauto, want dan moet ik een manier zien te vinden om die allemaal weg te krijgen uit Nederland.
zeer domme opmerking
tita schreef:jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit
Ann schreef:tita schreef:jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit
Leg mij eens uit wat dit alles met een moskee te maken heeft. Misschien gaat jouw paard er ook wel vandoor als hij kerkklokken hoort luiden.![]()
Bealy schreef:Als mijn paard Wilders tegenkomt vrees ik dat ik 'm ook niet meer hou hoor....
tita schreef:.
zeer domme opmerking
Ann schreef:Bealy schreef:Als mijn paard Wilders tegenkomt vrees ik dat ik 'm ook niet meer hou hoor....
Die van mij denkt vast dat ze een baal stro tegenkomt!
![]()
Sorry voor de mensen die op Wilders hebben gestemd, flauw grapje!
tita schreef:
Laat maar ik heb er geen zin meer in
klomp schreef:edit; gelukkig gaat het net om het kapsel..
_Michelle__ schreef:Whiz schreef:
Uh ik vind helemaal geen vreselijk uitzicht.. mjah moet het wel een mooie moskee zijn overigens.
En tjah.. dan moet je je paard maar beter opvoeden. Als er een ambulance voorbij komt dan moet tie zich ook gedragen!
Het is wel degelijk een rotgezicht. Een moskee is echt geen mooi uitzicht. Vind ik dan.
Het mooie is dat er overal in NL op de meest rare plekken een moskee neer wordt gedumpd.
bijv. bij mij in de buurt. De bewoners mochten niets verbouwen aan hun woningen, geen dakkapel, geen serre, geen kleine aanbouw, want dat paste niet in het straatbeeld. Een paar maanden later horen ze dat er een moskee komt te staan in hun wijk. ja dat past dus wel tussen nieuwbouwwoningen....
tita schreef:Heb niet gezegd dat ie weg moet.........sterker nog een moskee hoort niet in Nederland