Wat gaan jullie stemmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat gaan jullie stemmen?

VVD
122 (14%)
D66
12 (1%)
PvdA
84 (9%)
CDA
102 (11%)
Groenlinks
57 (6%)
SP
186 (21%)
ChristenUnie
19 (2%)
Lijst Fortuyn
12 (1%)
Eén NL
5 (0%)
Partij voor de Dieren
96 (11%)
Groep Wilders
124 (14%)
SGP
2 (0%)
Weet nog niet!
40 (4%)

Totaal aantal stemmen: 861

tita

Re: Wat gaan jullie stemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:33

Tja op in Rotterdam wordt bij Feyenoord de grootst moskee van Nederland gebouwd (ding is echt kolosaal) toen er een collega naar mij toe kwam en zei " Zo dat hebben we mooi voorelkaar"

Die Turken en ander geloven hebben echt geen respect voor het nederlands geloof.
Weet je nog van die "leuke" tekeningen in Denemarken de hele moslimwereld bemoeide zich ermee.

Je moest es weten hoe vaak god voorkomt in grapjes van buitenlanders of tekeningen maar o wee o wee als je aan mohammed en alla komt nou dan is de wereld te klein en daar stoor ik me aan

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:34

chevax schreef:
Ik hoop maar niet dat één van mijn paarden eens schrikt van een brandweerauto, want dan moet ik een manier zien te vinden om die allemaal weg te krijgen uit Nederland.

zeer domme opmerking

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:35

chevax schreef:
@Bealy: ik moet er ook vreselijk om lachen. Eerst was de criminaliteit de schuld van buitenlanders, daarna pikten ze "onze" banen in en het is natuurlijk ook wel logisch dat het vervolg daarop is dat het óók hun schuld is als onze paarden op hol slaan.

Is net of jij wilt rellen want zo heb ik dat niet gezegd maar met alles en ook echt alles ben jij het gewoon standaard niet met mij eens

zoals belasting, hypotheek, integratie, kinderbijslag,

verschil moet er zijn

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:35

Whiz schreef:
tita schreef:
jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit

Uh ik vind helemaal geen vreselijk uitzicht.. mjah moet het wel een mooie moskee zijn overigens.

En tjah.. dan moet je je paard maar beter opvoeden. Als er een ambulance voorbij komt dan moet tie zich ook gedragen!

Het is wel degelijk een rotgezicht. Een moskee is echt geen mooi uitzicht. Vind ik dan.
Het mooie is dat er overal in NL op de meest rare plekken een moskee neer wordt gedumpd.
bijv. bij mij in de buurt. De bewoners mochten niets verbouwen aan hun woningen, geen dakkapel, geen serre, geen kleine aanbouw, want dat paste niet in het straatbeeld. Een paar maanden later horen ze dat er een moskee komt te staan in hun wijk. ja dat past dus wel tussen nieuwbouwwoningen....

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:37

tita schreef:
chevax schreef:
Ik hoop maar niet dat één van mijn paarden eens schrikt van een brandweerauto, want dan moet ik een manier zien te vinden om die allemaal weg te krijgen uit Nederland.

zeer domme opmerking

Uh de moskee moet weg omdat mijn paard er van op hol slaat is zeker geen domme opmerking?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:37

en blijkbaar ben ik niet de eninge die zich stoort aan (gaan we weer)
belasting
bijstand
kinderbijslag
integratie
asielzoekers
belasting
Ik vind het wel frappant dat geert wilders in deze poll behoorlijk bovenaan staat

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:38

dat klopt idd ook niet michelle, dat was hier ook het geval, gouda is echt in de binnenstad zoals het vroeger was, ook hier allemaal monumenten etc. ook hier mochten mensen niet sverbouwen aan hun huizen, maar de moskee (die jammer genoeg niet echt heel erg mooi is) werd er wel tussen gevoegd.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:39

tita schreef:
jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit

Leg mij eens uit wat dit alles met een moskee te maken heeft. Misschien gaat jouw paard er ook wel vandoor als hij kerkklokken hoort luiden. Verward Clown

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:40

Ja Whiz, 't was een voorbeeld van een domme opmerking die vroeg om een domme reactie. Het neemt in ieder geval niet weg dat ik ontzettend benieuwd ben naar de uitslag vanavond.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:40

.

zeer domme opmerking
[/quote]

Uh de moskee moet weg omdat mijn paard er van op hol slaat is zeker geen domme opmerking?
[/quote]

Heb niet gezegd dat ie weg moet.........sterker nog een moskee hoort niet in Nederland

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:41

Ann schreef:
tita schreef:

Leg mij eens uit wat dit alles met een moskee te maken heeft. Misschien gaat jouw paard er ook wel vandoor als hij kerkklokken hoort luiden. Verward Clown

Laat maar ik heb er geen zin meer in

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:42

Bealy schreef:
Als mijn paard Wilders tegenkomt vrees ik dat ik 'm ook niet meer hou hoor.... Nagelbijten / Gniffelen

Haha! Die van mij denkt vast dat ze een baal stro tegenkomt! Bloos
Sorry voor de mensen die op Wilders hebben gestemd, flauw grapje! Vriendjes zijn?

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:42

tita schreef:
.

zeer domme opmerking

[/quote]

Heb niet gezegd dat ie weg moet.........sterker nog een moskee hoort niet in Nederland
[/quote]

Contradicties

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:45

Ik ben nog steeds zwevend, weet het gewoon echt niet...
Als ik het zo als ik voor het hokje sta nog niet weet, wordt het de partij voor de dieren.
Ik heb alle programma's bekeken maar vind bij alle programma's wel iets goed maar ook weer net zoveel niet...

klomp

Ann schreef:
Bealy schreef:
Als mijn paard Wilders tegenkomt vrees ik dat ik 'm ook niet meer hou hoor.... Nagelbijten / Gniffelen

Haha! Die van mij denkt vast dat ze een baal stro tegenkomt! Bloos
Sorry voor de mensen die op Wilders hebben gestemd, flauw grapje! Vriendjes zijn?

zeker flauw grapje hoor, die man kan het ook niet helpen dat ie altijd last heeft van een slechte kapper of bad hair-day Haha!

edit; gelukkig gaat het net om het kapsel..
Laatst bijgewerkt door klomp op 22-11-06 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

tita schreef:

Laat maar ik heb er geen zin meer in

Beloof je dat?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:47

huh????

nee ik wil nog wel beetje discussieren maar ik ga niks meer zeggen over die moskee

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:48

klomp schreef:
edit; gelukkig gaat het net om het kapsel..

Je hebt helemaal gelijk, het gaat om de inhoud onder dat stro... euh kapsel. Tong uitsteken
Maar zelfs dat kon mij niet overtuigen om op hem te stemmen. Bloos

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:49

die keus is je vrij Lachen Ann Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:59

_Michelle__ schreef:
Whiz schreef:

Uh ik vind helemaal geen vreselijk uitzicht.. mjah moet het wel een mooie moskee zijn overigens.

En tjah.. dan moet je je paard maar beter opvoeden. Als er een ambulance voorbij komt dan moet tie zich ook gedragen!

Het is wel degelijk een rotgezicht. Een moskee is echt geen mooi uitzicht. Vind ik dan.
Het mooie is dat er overal in NL op de meest rare plekken een moskee neer wordt gedumpd.
bijv. bij mij in de buurt. De bewoners mochten niets verbouwen aan hun woningen, geen dakkapel, geen serre, geen kleine aanbouw, want dat paste niet in het straatbeeld. Een paar maanden later horen ze dat er een moskee komt te staan in hun wijk. ja dat past dus wel tussen nieuwbouwwoningen....

maar de aaibaarheidsfactor van een moskee is veel groter Haha!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:01

Volgens mij komt er toch altijd veel weerstand tegen de bouw van een moskee. Maar ik neem aan dat er voor een moskee ook een bouwvergunning moet worden aangevraagd? Dus ik kan me voorstellen dat je als koper van een woning sowieso de omgevingsfactoren even bekijkt. Maar goed, zulke problemen zul je altijd wel houden.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:03

tita schreef:

Nederland is een multi-culturele samenleving, hoezo hoort een moskee dan niet?

Als ze nu een kerk zouden willen bouwen, dan zou je er geen moeite mee hebben? Ik zou ook niet blij worden van een kerk voor mijn deur hoor (nooit meer uitslapen op zondag met al die kerkklokken Knipoog).
Laatst bijgewerkt door Anoukie op 22-11-06 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:04

Vaak wordt er bij de gemeente gesjoemeld. Veel panden hier in mijn buurt hebben nooit een vergunning hoeven aanvragen.
Mijn vriend heeft stage gelopen bij een bedrijf waar ze dat soort dingen dus allemaal wisten. En nee het was geen roddelblad Tong uitsteken Knipoog

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:04

Als ik zou mogen stemmen, partij voor de dieren.. Ja

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:09

Hier wordt het wel veel opgenomen voor niet geschoolde mensen etc. nu ben ik wel geschoold en heb een niet geschoolde baan en ik verdien toch ruim boven het minimum, dus het is best mogelijk je moet alleen een beetje harder werken, maar daar is nog nooit iemand aan doodgegaan, toch?