Sunnda schreef:Je doet nu alsof deze mensen hier hun levensdoel van maken en dat ze verder wel een uitkering zullen trekken ofzo.Ik had een heel verhaal getikt. Alles weg ineens..![]()
Stallen binnenvallen?
Illegaal slachterij bezoek?
Protesteren waar dat niet is toegetaan in Amsterdam? (En je mensen daar bijdrages voor geven, en moet het stiekeme doel politie en justitie te overbelasten om zo af te dwingen)
Dat passief agressieve gedrag vindt ik enorm naar. Doen alsof je vreemdzaam bent, maar de hele wereld de wet willen voorleggen omdat je denkt dat je de enige bent die 100% gelijk hebt.
Als je echt verschil wilt maken moet je geen stoepzitter worden of vastlijmer. Wees dan een echte held en zoek een baan waarbij je verschil kunt maken. Ik ken ze hoor, jonge mensen die iets moois creeeren, wat wel milieubewust is.
We zijn als klein landje zo mooi doordat we enorm innovatief zijn.
Gebruik die kracht dan, wees niet alleen de demonstrant maar help mee met de nieuwe doelen. We hebben mensen nodig die meedenken in oplossingen, dwarsliggers die vanaf de grond roepen dat zij het allemaal beter weten, heeft niemand wat aan.
Dom stoepzitten vindt ik voor lafaards, sorry. Je kost de maatschappij alleen maar geld en doet niets om echt iets te bereiken.
Nogmaals, stop eens met dat gebash op andere activisten. Daar gaat dit topic niet over.