Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:LiannePuthzy schreef:Ik ben tegen baudet (20+) net zoals mijn moeder (40+) mijn broertje (18+) mijn vader (60+) flink aantal klasgenoten, vriendlief (20+)
Kunnen we tegenwoordig voor of tegen Baudet zijn?
Myrthe3 schreef:Ik krijg juist jeuk van uitspraken van Klaver en Thieme. Maar daar wordt dan weer niet op in gegaan door FvD haters.
Ik ben helemaal pro sanering NPO. Is één grote linkse kliek. Objectief nieuws graag! En niet links!
mysa schreef:Meneer de Ruiter slaat de spijker op de kop. Maar ik vrees dat het merendeel van de fvd-kiezers niet weet wat boreaal betekent. (en het ook niet opzoekt)
Myrthe3 schreef:[ [url=m/Lc9ZNp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Myrthe3 schreef:Zie het schema hierboven
Loretta schreef:Myrthe3 schreef:Zie het schema hierboven
Ik ben ook niet bepaald een fan van de PVDD om bepaalde naar mijn mening behoorlijk extreme mensen die daar achter zitten. En de nauwe banden tussen de PVDD en organisaties als wakker dier en Animal rights zijn mij ook bekend. Dit heb ik volgens mij al eens besproken in een ander topic. Maar om die reden hoef ik nog geen fan van FVD te zijn.
Zelf heb ik overigens SP gestemd
Myrthe3 schreef:Al die personen in dat schema verkondigen nepnieuws.
Jullie vinden het normaal dat wij boeren met de dood bedreigd worden door jullie linkse clubjes?
Prima dat je het niet eens bent met de veehouderij en of vegetariër bent. Geen problemen mee.
Maar rot op met inbreken maar vooral met de doodsbedreigingen.
Waarom denken jullie dat boeren zoveel zelfmoord plegen?
Myrthe3 schreef:Waarom denken jullie dat boeren zoveel zelfmoord plegen?
Citaat:Volgens agrarisch coach Monique te Kiefte is het ook een identiteitskwestie. "Boer zijn maakt wie je bent. Mensen die echt in nood zitten en op het punt staan hun boerderij te verliezen, verliezen dan niet alleen de boerderij, maar ook hun werk, hun sociale contacten. De plek waar ze wonen. Ze verliezen eigenlijk alles. Dat maakt dat mensen daarin heel ver kunnen gaan en zich machteloos en onbegrepen voelen."
Jullie vinden het normaal dat wij boeren met de dood bedreigd worden door jullie linkse clubjes?
Prima dat je het niet eens bent met de veehouderij en of vegetariër bent. Geen problemen mee.
Electra63 schreef:Shaggy09 schreef:Nou.. als hij een kopietje van Fortuyn wilde zijn had hij hele andere uitspraken moeten doen en staat zijn bijna anti feminisme haaks op de gedachtegoed van Fortuyn over vrouwen.
Lees de analyse van Maarten, daar staat het heel goed uitgelegd.
Trouwens Fortuin was ook niet heel vrouwvriendelijk: die had de vrouwen liever achter het aanrecht.