Pieter25 schreef:

Onder dat motto lukt alles natuurlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:
bruintje123 schreef:Azmay schreef:
Het is vooral naar dat er nooit naar veel Nederlanders gekeken en geluisterd wordt.
Hij heeft gewoon gelijk dat er dat er daarom veel op hem gaan stemmen. Althans dat denkt men, ook nog afwachten natuurlijk.
En ipv dat Rutte (en Co) zich dat aangetrokken heeft, iets ermee gedaan heeft dat er steeds meer geluiden komen dat mensen op Wilders gaan stemmen. Er onvrede is over hoe dingen nu besloten worden.
Liegt en draait hij nog even wat verder, zoals met het referendum de democratie nog even verder kapot makend.
Hij (en PVDA) duwt een grote groep mensen gewoon naar Wilders toe.
Cowboy55 schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben doodsbang dat we straks een coalitie op rechts krijgen met de PVV, Thierry Baudet en Jan Roos.
We zullen zien. Na de verkiezingen hier weten we in elk geval of wij slimmer zijn dan die 'stomme Amerikanen'.....
Nies_ schreef:En weer wordt er geïmpliceerd dat mensen die op bepaalde partijen stemmen dom zijn, gaat natuurlijk helemaal nergens over en buiten dat zal het er juist eerder voor zorgen dat mensen juist op die partijen gaan stemmen. De zogenaamde proteststem is dat. Dus wie is hier nou dom bezig?
xSannee schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2097684605
Dit is ook een manier om te stemmen natuurlijk
Mixje90 schreef:De pvv is net zo erg als andere partijen. Ze zeggen dat ze er voor Henk en Ingrid zijn, maar in werkelijkheid worden Henk en Ingrid keihard genaaid. Zo jammer dat mensen zo dom zijn om in verkiezingpraat te geloven en niet kijken naar wat de partij tot nu toe nou echt gedaan heeft en voor welke wetsvoorstellen ze wel niet hebben gestemd.
Nies_ schreef:En weer wordt er geïmpliceerd dat mensen die op bepaalde partijen stemmen dom zijn, gaat natuurlijk helemaal nergens over en buiten dat zal het er juist eerder voor zorgen dat mensen juist op die partijen gaan stemmen. De zogenaamde proteststem is dat. Dus wie is hier nou dom bezig?
Celiien schreef:Hannanas schreef:
Iets wat algemeen bekend zou moeten zijn.
Iets heel belangrijks om tegen te houden. Er is al heel veel campagne gestreden tegen dat ttip in Nederland, inclusief hand tekeningen acties.
Het broertje, CETA (met Canada) is er helaas wel al door...
Wat een milde speech van trump zeg... Je valt met hem van de ene verbazing in de andere.
Je kan ook gewoon antwoord geven op de vraag ipv zeggen dat t algemeen bekend moet zijn. als jij niet in de economische wereld zit of in die branche zit, dan is de kans dat je t weet nu eenmaal minder groot.
Amandavd: een handelsovereenkomst tussen europa en amerika. kortgezegd Transatlantic Trade & Investment Partnership . Zitten zowel voor- als nadelen aan voor beide partijen.
Azmay schreef:We zullen zien. Na de verkiezingen hier weten we in elk geval of wij slimmer zijn dan die 'stomme Amerikanen'.....
Emmaa_ schreef:Nies_ schreef:En weer wordt er geïmpliceerd dat mensen die op bepaalde partijen stemmen dom zijn, gaat natuurlijk helemaal nergens over en buiten dat zal het er juist eerder voor zorgen dat mensen juist op die partijen gaan stemmen. De zogenaamde proteststem is dat. Dus wie is hier nou dom bezig?
Het gaat mij helemaal niet om dom. Ik denk juist dat de populistische partijen die op dit een grote opmars maken zo gevaarlijk zijn omdat ze een super breed publiek trekken. We hadden kunnen weten dat heel veel mensen in geheim op Trump zouden stemmen, net zoals we moeten anticiperen op het feit dat heel veel mensen er niet voor uitkomen dat ze op Wilders stemmen.
bruintje123 schreef:Mixje90 schreef:De pvv is net zo erg als andere partijen. Ze zeggen dat ze er voor Henk en Ingrid zijn, maar in werkelijkheid worden Henk en Ingrid keihard genaaid. Zo jammer dat mensen zo dom zijn om in verkiezingpraat te geloven en niet kijken naar wat de partij tot nu toe nou echt gedaan heeft en voor welke wetsvoorstellen ze wel niet hebben gestemd.
Dat heeft niets met dom te maken maar omdat er geen fatsoenlijk alternatief is.
Natuurlijk naait hij ook iedereen.
Dat ben ik met je eens. Want dat doen ze allemaal. Hij niet minder.
Maar misschien dat het wel helpt om een statement te maken.
Want ik ben geen Wilders fan, maar nog minder een VVD of PVDA fan. En ook de rest zegt me niets.
Dus er ie niet zoveel keuze als je het niet eens bent met hoe het nu gaat en dat wilt laten weten.
Selka schreef:Hannanas het is anders behoorlijk groot uitgemeten in het nieuws hoor. Daarbij is het aan de burger zelf om te besluiten er iets mee te willen. Je doet net alsof we met zijn allen gedoemd zijn door TTIP. En misschien ervaar jij dat zo dat kan. Echter is niet iedereen dit met je eens.
Ontopic: Ik ben heel erg benieuwd naar Mr. Trump in het witte huis. Ik denk dat zijn praatjes groter zijn dan zijn daden.
Cowboy55 als Wilders aan de macht komt wordt dit voor ons een serieuze optie. Ik wil niet geregeerd worden door haat.
Hannanas schreef:En Wilders doet nu popi met "politiek zal nooit meer hetzelfde zijn".
Mixje90 schreef:bruintje123 schreef:
Dat heeft niets met dom te maken maar omdat er geen fatsoenlijk alternatief is.
Natuurlijk naait hij ook iedereen.
Dat ben ik met je eens. Want dat doen ze allemaal. Hij niet minder.
Maar misschien dat het wel helpt om een statement te maken.
Want ik ben geen Wilders fan, maar nog minder een VVD of PVDA fan. En ook de rest zegt me niets.
Dus er ie niet zoveel keuze als je het niet eens bent met hoe het nu gaat en dat wilt laten weten.
Wat helpt misschien om een statement te maken???
Ik vind dit echt bizar, je gaat toch niet stemmen op een idioot om een statement te maken? Levensgevaarlijk dat.
Mixje90 schreef:Wat helpt misschien om een statement te maken???
Ik vind dit echt bizar, je gaat toch niet stemmen op een idioot om een statement te maken? Levensgevaarlijk dat.