Ariannee schreef:je kan ook even normaal praten
Ik blijf imo redelijk netjes. MSN is gewoon geen betrouwbare bron.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
drawerlover schreef:Ariannee schreef:sommige reageren hier wel achterlijk op mensen
Mee eens. Ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Maar goed als je zelf vind dat je normaal reageert, ga vooral door. Dan kom je er vanzelf wel achter. Ik spreek uit ervaring
R12312 schreef:Snollygoster schreef:Wraak? Dit probleem moet gewoon keihard aangepakt worden. In een oorlog zullen altijd onschuldige slachtoffers vallen, de situatie in Syrië is nu ook zodanig uit de hang gelopen dat ze gewoon niet meer kunnen ingrijpen zonder onschuldige slachtoffers te maken. Ik vrees zelfs dat de boel daar platgooien niet veel gaat helpen, die IS terroristen zitten overal. Wat moet Frankrijk dan doen? IS hun gang maar laten gaan zonder gevolgen? Gewoon keihard aanpakken ja.
Zoals ik al eerder zei: het is een soort piramide vorming, dood je de bovenste laag, zorg je voor heel veel kwaad en nog meer bloedvergieten. Zorgen dat mensen niet radicaliseren is de enige manier om een einde aan de IS te maken.
En dat betekent mensen toekomstperspectief te bieden. Niet meer cv's selecteren op jantje, pietje klaasje, maar ook abdel en dergelijke uitnodigen.
Hannanas schreef:20 bommen gegooid op doelen in de stad Raqqa.
Weet iemand hoeveel burgers daar nog wonen?
Emmaa_ schreef:Hannanas schreef:20 bommen gegooid op doelen in de stad Raqqa.
Weet iemand hoeveel burgers daar nog wonen?
Raqqa zelf wordt gewoon nog volledig bewoond door burgers. Ik lees verschillende berichten, een aantal waarin aangegeven wordt dat er alleen militaire doelen geraakt zijn, en de rest zegt dat het niet zeker is wat er allemaal geraakt is. Ben benieuwd of we ook een #PrayForRaqqa krijgen.
Kendra schreef:@Ariannee: serieus, wat denk je dat er dat er gaat veranderen als Wilders 'de macht krijgt'? Hoe ziet die droomwereld van jou er dan uit? Ik heb nl. het idee dat de PVV vooral weet hoe het niet moet - dus als jij me kan vertellen hoe het dan wel moet: graag...
drawerlover schreef:Kendra schreef:@Ariannee: serieus, wat denk je dat er dat er gaat veranderen als Wilders 'de macht krijgt'? Hoe ziet die droomwereld van jou er dan uit? Ik heb nl. het idee dat de PVV vooral weet hoe het niet moet - dus als jij me kan vertellen hoe het dan wel moet: graag...
Oké vertel mij dan eens wat de PVV fout zou gaan doen. Geef eens toe. In grote lijnen heeft Wilders hartstikke gelijk. Hij overdrijft alles gewoon enorm. En dat is een ding waarom ik dan toch niet op hem zou stemmen. Maar ik snap volledig waarom mensen wel zouden gaan stemmen. Als jij niet voor de PVV bent, oké. Maar deze vind ik toch hard aankomen
Chiave schreef:Ja. Waarom? Omdat je het een fijn idee vindt dat hij "minder, minder!" roept? Dat hij zegt: "Oprotten met asielzoekers?" Dat áls hij aan de macht komt, hij twee volkeren tegen elkaar op gaat stoken en het dan een grote baggerbende wordt in Nederland?
drawerlover schreef:Kendra schreef:@Ariannee: serieus, wat denk je dat er dat er gaat veranderen als Wilders 'de macht krijgt'? Hoe ziet die droomwereld van jou er dan uit? Ik heb nl. het idee dat de PVV vooral weet hoe het niet moet - dus als jij me kan vertellen hoe het dan wel moet: graag...
Oké vertel mij dan eens wat de PVV fout zou gaan doen. Geef eens toe. In grote lijnen heeft Wilders hartstikke gelijk. Hij overdrijft alles gewoon enorm. En dat is een ding waarom ik dan toch niet op hem zou stemmen. Maar ik snap volledig waarom mensen wel zouden gaan stemmen. Als jij niet voor de PVV bent, oké. Maar deze vind ik toch hard aankomen
moonsparkle schreef:Een beetje off topic maar door dit topic en niet alleen door de gebeurtenissen maar ook door de reacties komen er allemaal songteksten in me op:
Als de hemel valt zullen we het samen moeten dragen
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Nederland is niet het centrum van de wereld, maar de wereld heeft ons wel nodig en wij haar
Voor degene met de slapeloze nacht
Voor degene die `t geluk niet kan beamen
Voor degene die niets doet, die alleen maar wacht
Moet nu weten, we zijn allemaal samen
ingedebruijn schreef:Ik hoop dat Frankrijk inderdaad die doelen geraakt heeft. Ik denk dat het aantal burgerslachtoffers dan klein is. Natuurlijk is ieder slachtoffer er 1 teveel.
Ik vraag mij wel af of het hierbij blijft of dat Frankrijk nu door gaat met bombarderen vannacht.