Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saroanda schreef:interessant!Soms heeft een vlucht wel 6 verschillende vluchtnummers. Er is altijd maar 1 mainflight, de overige nummers zijn codeshare en worden door de maatschappijen toegekend die samenwerken met de vlucht uitvoerder.
Jaime_ schreef:Onzin, is gewoon toeval. Dat soort dingen met cijfers is heel leuk te puzzelen, dat was er ook met 9/11. Maar ook met de Duitse overwinning tijdens het WK.
Quad schreef:Sammie schreef:Toestel had 2 nr.
Het KLM nummer bedoel je? Dat is meer marketingtechnisch, heeft er eigenlijk niets mee te maken, KLM zal hier ook niets mee doen of kunnen doen.
kimberley12 schreef:Echt bizar met die data.....ik kan me nog goed herinneren dat er ook van die bizarre codes waren met de Twin Towers
Traiectum schreef:kimberley12 schreef:Echt bizar met die data.....ik kan me nog goed herinneren dat er ook van die bizarre codes waren met de Twin Towers
Ik denk dat dit soort 'codes' echt toeval zijn. De menselijke hersenen zijn geprogrammeerd om verbanden en patronen te zien, en dat we dus connecties zien die er helemaal niet zijn. Dat is wetenschappelijk bewezen.
Dribbel schreef:leonie87 schreef:
Ik hoorde eerder vandaag dat de lichamen allemaal geborgen worden (voor zover mogelijk) en naar een stad in de buurt worden gebracht (ben de naam van de stad weer vergeten) zodat alle lichamen naar het land van herkomst terug kunnen.
Tot nu toe zijn er 181 lichamen geïdentificeerd en geborgen (laatste wat ik gehoord heb)
bron?
Seleenntjee schreef:Het is toevallig maar wel heel raar die data's.
Sammie schreef:saroanda schreef:interessant!Soms heeft een vlucht wel 6 verschillende vluchtnummers. Er is altijd maar 1 mainflight, de overige nummers zijn codeshare en worden door de maatschappijen toegekend die samenwerken met de vlucht uitvoerder.
7 is een goed nummer volgens bepaalde mythologie.
Al geloof ik meer in toeval.