Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceriadwen schreef:Ik denk dat jij maar niet voor mij moet denken. Ik zeg niet beter voor mij. Ik zeg beter voor iedereen. Efficiënter werken met een dienstverlenende instelling is in de eerste plaats beter voor de organisatie waar uiteindelijk het resultaat van bij de burger terecht komt.
Citaat:En onder efficiënt versta ik minder bureaucratie, minder regeldruk zodat mensen kunnen doen wat ze moeten doen. De zwakke schakels ertussen uit, de rotte appels weg. Scheelt al een berg.
gohya schreef:Ik woonde in Tongelre vlakbij de Campina.
Gestel heb ik ook gewoont,vlakbij het PSV stadion en ook in de Bennekel [Jan Hollanderstraat en Arcadelstraat] daar nooit problemen gehad met allochtonen.
Ceriadwen schreef:http://www.omroepwest.nl/nieuws/13-11-2 ... criminelen
http://www.gouda.nl/Wonen/Wonen_en_leve ... 60_aanpak#
Maar voor de rest valt het allemaal best mee hoor
Electra63 schreef:Ceriadwen schreef:http://www.omroepwest.nl/nieuws/13-11-2 ... criminelen
http://www.gouda.nl/Wonen/Wonen_en_leve ... 60_aanpak#
Maar voor de rest valt het allemaal best mee hoor
Niemand ontkent dat er in bepaalde wijken problemen zijn met Marokkanen. Maar de oplossing van PVV, Marokkanen eruit, is niet mogelijk.
Jammer dat niemand reageert op de link van Shadow over het stemgedrag van de PVV in de Tweede Kamer.Maar het is gemakkelijker om te wijzen naar anderen.
Ceriadwen schreef:Natuurlijk kan dat hele uitzetten niet dat snapt iedereen toch hopelijk wel neemt niet weg dat het probleem wel bespreekbaar moet blijven
Shadow0 schreef:Ceriadwen schreef:Natuurlijk kan dat hele uitzetten niet dat snapt iedereen toch hopelijk wel neemt niet weg dat het probleem wel bespreekbaar moet blijven
En het scanderen van Wilders en zijn aanhang schaar jij onder het 'bespreekbaar' houden? Want dat nodigt zo uit tot een serieuze discussie en een constructieve aanpak enzo?
Ceriadwen schreef:Is er ook zo een lijst van de VVD?
Ik denk dat die niet heel veel anders gestemd hebben.
Ceriadwen schreef:In Gouda hebben de Marrokkanen al heel lang de touwtjes in handen. Die hebben het voor het zeggen. In Goverwelle komt de politie niet eens meer, dat is een soort vrijstaatje geworden.
Ceriadwen schreef:Het enige dat ik met de PVV gemeen heb is dat ik vind dat we een behoorlijk probleem in dit land hebben met jonge Marrokkanen en dat ik vind dat daar te weinig aan gedaan word. Voor de rest heb ik helemaal niks met de PVV
HorseTopShop schreef:In Rotterdam Zuid - Bloemhof ook.
Je kan niet meer normaal over straat. 's Nachts wordt je wakker van de schietpartijen.
Je wordt 's avonds uit je auto getrokken als je voor een stoplicht of zebrapad staat.
En ja, dat zijn allemaal Marokkanen, Turken, etc.
Politie bellen...? Die komen echt niet hoor.
"Ja mevrouw, u moet daar ook niet komen als het avond is".
PARDON!?!?!? Ik woon hier hoor!!!
Dan verhuis je naar een klein, vredig dorpje..... In dat kleine dorpje woont sinds kort 1 buitenlandse familie.
En je mag drie keer raden waar de overlast in 1 keer vandaan komt....
Kijk eens een keer naar opsporing verzocht. Dat is vrijwel allemaal licht getint, donkere huidskleur, etc.
We hebben in NL gewoon een groot probleem met buitenlanders. Wilders is diegene die precies zegt wat hier het probleem is. Alleen doet hij dat niet echt handig.
Electra63 schreef:Bloemhof is altijd een "slechte" wijk geweest. 30-35 jaar geleden ook al. De huizen zijn klein en in verhouding goedkoop. De "echte" Rotterdammers trokken weg naar Barendrecht en andere omliggende gemeenten en de buitenlanders bleven achter. Vandaar ook, dat de middenstand op "Boulevard Zuid" voornamelijk uit buitenlandse winkels bestaat. Het gros van de Nederlanders is er al ruim 20 jaar weg.
Electra63 schreef:HorseTopShop schreef:In Rotterdam Zuid - Bloemhof ook.
Je kan niet meer normaal over straat. 's Nachts wordt je wakker van de schietpartijen.
Je wordt 's avonds uit je auto getrokken als je voor een stoplicht of zebrapad staat.
En ja, dat zijn allemaal Marokkanen, Turken, etc.
Politie bellen...? Die komen echt niet hoor.
"Ja mevrouw, u moet daar ook niet komen als het avond is".
PARDON!?!?!? Ik woon hier hoor!!!
Dan verhuis je naar een klein, vredig dorpje..... In dat kleine dorpje woont sinds kort 1 buitenlandse familie.
En je mag drie keer raden waar de overlast in 1 keer vandaan komt....
Kijk eens een keer naar opsporing verzocht. Dat is vrijwel allemaal licht getint, donkere huidskleur, etc.
We hebben in NL gewoon een groot probleem met buitenlanders. Wilders is diegene die precies zegt wat hier het probleem is. Alleen doet hij dat niet echt handig.
Bloemhof is altijd een "slechte" wijk geweest. 30-35 jaar geleden ook al. De huizen zijn klein en in verhouding goedkoop. De "echte" Rotterdammers trokken weg naar Barendrecht en andere omliggende gemeenten en de buitenlanders bleven achter. Vandaar ook, dat de middenstand op "Boulevard Zuid" voornamelijk uit buitenlandse winkels bestaat. Het gros van de Nederlanders is er al ruim 20 jaar weg.
HorseTopShop schreef:Electra63 schreef:Bloemhof is altijd een "slechte" wijk geweest. 30-35 jaar geleden ook al. De huizen zijn klein en in verhouding goedkoop. De "echte" Rotterdammers trokken weg naar Barendrecht en andere omliggende gemeenten en de buitenlanders bleven achter. Vandaar ook, dat de middenstand op "Boulevard Zuid" voornamelijk uit buitenlandse winkels bestaat. Het gros van de Nederlanders is er al ruim 20 jaar weg.
Nee, dit is iets van de laatste 15 jaar. Daarvoor kon je er prima leven. 6 Jaar geleden zijn we vertrokken. Het is niet meer te doen om als blanke vrouw daar op straat te lopen. Laat staan te wonen.
Maar dan nog maken de jaren niet uit. Het is gewoon belachelijk dat dit soort dingen gebeuren.
Ik kan er ook echt niet bij dat er nog steeds mensen zijn die het ontkennen. We hebben in NL een heel groot probleem. En zolang er niks aan gedaan wordt, word het alleen maar erger.