Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:46

Rowdine schreef:
Dan is dat je eigen probleem dat je je daardoor aangesproken voelt :)
(het zal vast niet zonder reden zijn dat jij je aangesproken voelt overigens)

Ik voel me aangesproken omdat ik op bokt zit, en daar zeer actief ben.
Dus ja voel me aangesproken als het over bokkers gaat.
Heb je het over een pennymeisje zal ik me niet aangesproken voelen.

Dus vandaar.
Maar als je alleen maar komt klagen dat het topic open is...
Bovenin aan de rechterkant meestal zit een kruisje :)*

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:50

Ik weet dat er een aantal mensen meelezen die haar kennen en wil daarom via deze weg laten weten dat ik het absurd vind dat er Door oa bokkers bedreigingen zijn geuit en ook gedreigd wordt dat ze haar paard wat aan gaan doen. De mensen die dat doen zijn zelf net zo slecht bezig en zouden beter moeten weten. Ik snap de emoties wel, maar je kan zelf ook aangeklaagd worden Door dat soort acties.
Dat gezegd hebben snap ik niet dat ze nooit melding heeft gemaakt toendertijd van wat er daar gebeurde. Ik vraag me dat oprecht af. Dat ze het vervelend vind dat nu in een negatief daglicht staat, is dan ook niet helemaal terecht. Dan had ze er iets aan moeten doen, al helemaal omdat een paardenliefhebber is.
Ik hoop dat haar paard met rust gelaten wordt want die kan er helemaal niksaan doen.
Ik ben benieuwd wat er nu verder met pony s gaat gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:50

_Mondy_ schreef:
Ik weet dat er een aantal mensen meelezen die haar kennen en wil daarom via deze weg laten weten dat ik het absurd vind dat er Door oa bokkers bedreigingen zijn geuit en ook gedreigd wordt dat ze haar paard wat aan gaan doen. De mensen die dat doen zijn zelf net zo slecht bezig en zouden beter moeten weten. Ik snap de emoties wel, maar je kan zelf ook aangeklaagd worden Door dat soort acties.
Dat gezegd hebben snap ik niet dat ze nooit melding heeft gemaakt toendertijd van wat er daar gebeurde. Ik vraag me dat oprecht af. Dat ze het vervelend vind dat nu in een negatief daglicht staat, is dan ook niet helemaal terecht. Dan had ze er iets aan moeten doen, al helemaal omdat een paardenliefhebber is.
Ik hoop dat haar paard met rust gelaten wordt want die kan er helemaal niksaan doen.

PAS OP! Met oa bokkers impliceer je alle bokkers. En daardoor kunnen er een aantal op hun achterste hoefjes gaan staan!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-07-13 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:51

Ik denk dat er heel veel mensen op Bokt zijn die dingen gezegd hebben die ze in een opwelling gezegd hebben. Komt door de emoties die het los heeft gemaakt natuurlijk.
Emoties hebben is niet erg, want dat maakt ons mens, maar wel in zekere mate uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:53

_Michelle__ schreef:
Ik denk dat er heel veel mensen op Bokt zijn die dingen gezegd hebben die ze in een opwelling gezegd hebben. Komt door de emoties die het los heeft gemaakt natuurlijk.
Emoties hebben is niet erg, want dat maakt ons mens, maar wel in zekere mate uiteraard.

En daarom is het niet zo handig dat er steeds weer op doorgegaan wordt. Want er zijn blijkbaar EEN AANTAL BOKKERS die steeds reageren en handelen enkel uit emotie. Ik vind het niet getuigen van goeds dat in dit topic een aantal bokkers zijn die adressen hebben verspreid. Triest is dat gewoon!
Hier gaat het om de dierenmishandeling en daar zou dit topic ook over moeten gaan. Niet over de daders en hun gegevens :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:54

Rowdine schreef:
_Mondy_ schreef:

PAS OP! Met oa bokkers impliceer je alle bokkers. En daardoor kunnen er een aantal op hun achterste hoefjes gaan staan!

En dan zeg je dat je het voor mij in babytaal moet uitleggen wil ik het begrijpen, nah die fase 'babytaal' ben je volgens mij ook maar net langs gezien je je zo onvolwassen gedraagt. :O

HTM

Rowdine schreef:

Er staat OA, dus niet alle bokkers 8-)

En snap best dat mensen erg boos zijn, en dingen zeggen/roepen, maar die bedreigingen vind ik erg ver gaan.

Caatje87

Hoe weten we eigenlijk dat er door een aantal bokkers adressen zijn verspreid?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:55

Renske1987 schreef:

Zijn oa hier in dit topic gepost (en gelijk verwijderd).

Anoniem

Renske1987 schreef:

Omdat het in dit topic staat en sommigen zo slim zijn dit zelf te vermelden.

Geryon

Pff is het nu klaar met dit gezeik? Laat het aub gewoon aan de moderators over.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:56

Ik kan telkens het filmpje niet bekijken. Weet iemand hoe/waar ik het wel kan zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:56

Citaat:
Ja, ik vind de straffen in NL nooit zo wauw en ik ben echt niet voor eigen rechter spelen, helemaal niet. Maar in dit geval heb ik het adres van die eigenaar wel even laten lekken hier en daar. Verwacht dat die dame ook niet meer vrij over straat zal kunnen gaan.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:57

@Rowdine haha Ik snap je punt, maar ze weten best dat ik niet alle bedoel. Ben er zelf nl ook een. En als ze dat niet snappen steigeren ze maar een eind weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:57

emilyslaluna schreef:
Ik kan telkens het filmpje niet bekijken. Weet iemand hoe/waar ik het wel kan zien?

Lees het topic even :Y)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:59

Rowdine schreef:
Renske1987 schreef:

Er is dus nu 1 persoon die jij gequote krijgt, en daarom mag dit topic niet open, omdat bokkers niet normaal er over kunnen praten :?

:roll:

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:00

Ben toch blij dat het topic weer geopend is.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:01

Ofwel kunnen we persoonlijk op elkaar door blijven gaan en dan gaat het topic gewoon op slot, ofwel kan er gewoon ontopic gegaan worden lijkt mij.

Bedreigen je paard iets aan te doen omdat een dier mishandelt is, is een beetje...eh..niet slim :+ .

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:02

De rest is verwijderd HTM, en de snelheid waarmee de Modjes gisteren aan het werk zijn gegaan is een compliment waard.
Zelfs al zou je zo kwaad zijn over wat er is gebeurd dan vind ik het nog niet de taak van een totale buitenstaander (waarvan sommigen nog niet eens uit de luiers waren toen dit gebeurde) om hiervan melding te maken bij stal, werk, KNHS en landelijke media.
En ik denk dat dat bedoeld wordt als er gezegd wordt dat sommige bokkers veel te ver gaan.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:04

Dames vecht dit lekker via pb uit en laten we hier on topic blijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:09

HTM schreef:
Rowdine schreef:

Er is dus nu 1 persoon die jij gequote krijgt, en daarom mag dit topic niet open, omdat bokkers niet normaal er over kunnen praten :?

:roll:

Ik heb je al een pb gestuurd maar blijkbaar ben jij dermate kinderachtig dat je je gedrag hier voort wil zetten.
Je bent een slechte en een vervelende discussie partner!

StefenYnia

Re: Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:10

HTM, Rowdine, jullie zijn allebei even erg. En nu alsjeblieft ophouden en het per PB uitvechten... ook opmerkingen zoals die laatste van jou, Rowdine, zijn kinderachtig en vervelend voor anderen...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:14

StefenYnia schreef:
HTM, Rowdine, jullie zijn allebei even erg. En nu alsjeblieft ophouden en het per PB uitvechten... ook opmerkingen zoals die laatste van jou, Rowdine, zijn kinderachtig en vervelend voor anderen...

We PB'en al.
En zal me inhouden hier, anders krijg ik een OW -O-

MargreetW schreef:
Zelfs al zou je zo kwaad zijn over wat er is gebeurd dan vind ik het nog niet de taak van een totale buitenstaander (waarvan sommigen nog niet eens uit de luiers waren toen dit gebeurde) om hiervan melding te maken bij stal, werk, KNHS en landelijke media.
En ik denk dat dat bedoeld wordt als er gezegd wordt dat sommige bokkers veel te ver gaan.

En ik vind best dat mensen mogen zeggen dat ze boos zijn, maar snap idd ook echt niet dat mensen het werk, KNHS of weet ik veel wat bellen.
Maar snap ergens ook wel dat mensen willen "waarschuwen" / "helpen"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:14

Gelukkig zijn er al 5 mensen opgepakt. Hopelijk nog veel meer. Hoop dat er nog meer aan het licht komt. Stoppen zal het nooit helemaal. Ben ik bang. Maar misschien wel een stuk verminderd.

StefenYnia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 17:18

love_western schreef:
Gelukkig zijn er al 5 mensen opgepakt. Hopelijk nog veel meer. Hoop dat er nog meer aan het licht komt. Stoppen zal het nooit helemaal. Ben ik bang. Maar misschien wel een stuk verminderd.

Mee eens, helaas. :( Heel realistisch gezien: zolang er een markt voor is, zullen dit soort praktijken blijven gebeuren. In een perfecte wereld wordt het verboden, worden mensen op een dergelijke manier gestraft (door een rechter!!) dat ze dit nooit meer zouden doen... maar helaas is de wereld niet perfect. :(

Ik hoop met je mee!