2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:01

gohya schreef:
@Tamadine
De politie gelooft niet zo in de paranormale wereld,helaas.
Ik heb bij de verdwijning van Frank Temme mijn tips gegeven aan de nicht van die jongen,zij vroeg mij zelf om hulp.Ik heb haar de plek aangewezen waar hij zou liggen,en idd. hij is daar op díe plek ook gevonden.Heb ze ook meerdere tips gegeven die ik 'zag' .
Maar ik ben erg voorzichtig met info geven,omdat ik erg bang ben om te falen.
Zo denk ik dat ze moeten zoeken in de plaats Beek in Limburg.

Dan organiseer je toch een zoekactie ;) Zijn meerdere mensen die dat doen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:01

Wat een vooroordelen zeg! Jezus!

Jullie weten echt niet wat er aan de hand is dus ga dan alsjeblieft niet zulke dingen lopen roepen! Echt, sommige mensen moeten eens leren eerst te weten WAT er aan de hand is en HOE de situatie was voordat ze dingen gaan roepen.

Echt zeg bah!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:04

Ze hebben WEL op aanwijzing gezocht van een paragnost maar heeft niks opgeleverd.. Ik vind deze toon persoonlijk ook erg onprettig... Er wordt met man en macht gezocht naar die kinderen. Als iemand een bruikbare tip heeft trekken ze die echt na.

Mensen het is allemaal al erg genoeg... De speculaties hier gaan echt nergens meer over... Kunnen we de discussie's asteblieft in de kast zetten en weer gewoon verder gaan met de feiten....

gohya schreef:
@Tamadine
De politie gelooft niet zo in de paranormale wereld,helaas.
Ik heb bij de verdwijning van Frank Temme mijn tips gegeven aan de nicht van die jongen,zij vroeg mij zelf om hulp.Ik heb haar de plek aangewezen waar hij zou liggen,en idd. hij is daar op díe plek ook gevonden.Heb ze ook meerdere tips gegeven die ik 'zag' .
Maar ik ben erg voorzichtig met info geven,omdat ik erg bang ben om te falen.
Zo denk ik dat ze moeten zoeken in de plaats Beek in Limburg.

chocobroodje

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:05

11.20 uur: Opnieuw gaan vrijwilligers de komende dagen zoeken naar de vermiste Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist. Dinsdagavond om 19.30 uur start een zoekactie in Leersum. Op woensdagavond wordt er gezocht in Zeist.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:08

Bij mij in de straat..

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:08

Oke, ik wist niet dat er al een paragnost was ingeschakeld/was voorbij gekomen.

En ik denk dat we hier allemaal 1 doel hebben in het topic en dat is dat de jongens terug gevonden worden. Aan speculaties en verwijten naar andere mensen/bokkers hebben we dan ook helemaal niets en is ook zonde van het topic!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:09

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:13

Tamadine schreef:

En ik denk dat we hier allemaal 1 doel hebben in het topic en dat is dat de jongens terug gevonden worden. Aan speculaties en verwijten naar andere mensen/bokkers hebben we dan ook helemaal niets en is ook zonde van het topic!

Ben ik het mee eens, maar dat neemt niet weg dat bepaalde bokkers dingen zeggen die gewoon niet normaal zijn (zie vorige pagina sloffy). Ik kan daar niet tegen, deze bokkers kennen de situatie niet eens en als je dan zulke dingen gaat zeggen gaat mij dat in ieder geval te ver.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:20

_Cowgirl schreef:
Tamadine schreef:

Ben ik het mee eens, maar dat neemt niet weg dat bepaalde bokkers dingen zeggen die gewoon niet normaal zijn (zie vorige pagina sloffy). Ik kan daar niet tegen, deze bokkers kennen de situatie niet eens en als je dan zulke dingen gaat zeggen gaat mij dat in ieder geval te ver.

+1

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:21

Niemand weet hoe zijn of haar leven er over 10 jaar uit ziet. Als je alles kon voorspellen, dat zou wat zijn. Hoop dat de jongens gevonden worden. Wat een nachtmerrie voor de moeder. En bedenk je misschien ook voordat je hier wat plaatst dat familie, vrienden of kennissen het ook zouden kunnen lezen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:39

Niemand weet de ins en outs, behalve rechercheurs.. Zelfs de moeder zal informatie onthouden worden.
De +1 stoort mij dan weer.. Heeft geen toegevoegde waarden.

Politie wil in veel gevallen wel met paragnosten werken.. Metbewezen paragnosten.. Heel Nl buigt zich over deze zaak en gok zomaar dat 'elk willekeurig' paragnost zich meld en niet allemaal nagetrokken kan worden.
Gohya, jij hebt blijkbaar bewezen geholpen in een zaak, dat kun je aantonen, dus zou niet schromen je tip met bewijs van eerdere oplossingen mee te sturen ;-)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:45

Amy77
Is niet bij politie bewezen! is via de nicht gegaan.Ik weet ook niet of die gezegt had dat ze via mij de tip had gekregen.Had ook gezegd dat ik er verder buiten wilde blijven.Ik heb nog wel de mails hierover.
Maar ze krijgen de tip!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:46

Pletje123 schreef:
Als je er goed over na denkt dan is er heel veel mogelijk, zonder dat iemand er ook maar een touw aan vast kan knopen ;)

touw aan vast knopen, in deze zaak een beetje bizarre woordspeling ... :)

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:49

_Cowgirl schreef:
Tamadine schreef:

als jouwn kinderen ontvoerd zijn praten we wel weer eens even veder ;)

Bokt het relschop forum ! haleluja
Laatst bijgewerkt door sloffiee op 14-05-13 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:50

Goed zo goyha.. Je plattegrondkaartje erbij en aanwijzen waar jij denkt dat er gezocht moet worden.. Toitoitoi

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:52

sloffiee schreef:
als jouwn kinderen ontvoerd zijn praten we wel weer eens even veder ;)

Bokt het relschop forum ! haleluja

Maar dat is hier niet van toepassing, ook niet op jou, dus dan lijkt het me verstandig en netter om gewoon die speculaties achterwege te laten voor dit topic straks op slot is. Dat zou toch zonde zijn?

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:53

Tuurlijk zou het zonde zijn...
dit is toch een discussie? iedereen mag toch hier plaatsen wat diegene denkt
ik snap niet waarom zoveel bokkers in het voordeel van die 'vader' kunnen praten..
in nederland heb je al heel gauw een psychisch probleem.!!
alles word heel gauw daar bij neergelegt ja die gene heeft dit of dat probleem...

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:58

Maargoed ik trek me terug uit dit REL topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:01

Heb maar weer geTEMd.
Jammer dat het blijkbaar weer niet normaal kan zonder respectloze opmerkingen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:06

Idd jammer. Ik lees dit topic mee voor de updates. Speculaties kun je beter voor jezelf houden. Ik heb ook zo'n mijn ideeen. Wat iedereen wel heeft. Maar zolang er nog niks gevonden word, zul je het ook niet weten.

Ik heb alleen respect voor de vrijwilligers die mee zoeken. Aangezien het best schokkend kan zijn als je opeens een lijk vind. Zelf kan ik er redelijk tegen (spreek helaas uit ervaring) maar er zijn ook genoeg die er niet tegen kunnen. En tuurlijk ook respect voor de politie, mariniers etc.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:07

sloffiee schreef:
Tuurlijk zou het zonde zijn...
dit is toch een discussie? iedereen mag toch hier plaatsen wat diegene denkt
ik snap niet waarom zoveel bokkers in het voordeel van die 'vader' kunnen praten..
in nederland heb je al heel gauw een psychisch probleem.!!
alles word heel gauw daar bij neergelegt ja die gene heeft dit of dat probleem...

zolang er verder niks bekent is kun je gewoon niet zeggen wat de vader had.
dit is niet netjes naar de nabestaanden.
dus zullen we gewoon afwachten en we weten dus ook niet wat er in de brief staat

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:13

Lijkt me verstandig.

Je weet niet wat je zegt.

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:15

Veel van de meer controversiële opmerkingen zie ik pas op de laatste pagina's, door mensen die nog niet lang in dit topic posten. Het gaat tientallen pagina's goed, moet er dan gelijk geTEMd worden? Als sommige opmerkingen achterwege gelaten worden is de toon gelijk al weer heel anders.¨

Zelf vind ik het trouwens ook opmerkelijk hoeveel begrip er bij sommige mensen is voor de vader. Als hij "alleen" zijn kinderen had laten verdwijnen en geen zelfmoord had gepleegd, zou die sympathie er dan ook zijn? Maar goed, hopelijk worden ze gauw (en levend) gevonden. Ik vind het aan de ene kant mooi dat er zoveel mensen meeleven en ook actief willen helpen.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:20

Wow.

Ik schrik me echt te pletter van de ongenuanceerde, veroordelende, speculerende reacties hier.
Hebben jullie dan echt geen enkel empathisch bot in je lijf?

Ik verlaat dit topic, en ik hoop oprecht dat de mensen die hier zo'n enorme bek opzetten later, als ze groot zijn, de ogen uit hun kop zullen schamen.

Bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:23

Ja nouska, dat is blijkbaar nodig.
Er is al een keer een modopmerking geplaatst omdat er doorgedraafd werd in theorieen en en niet respectvol gereageerd kon worden.
Ik heb dit topic geopend om met zn allen uit te kijken naar die jongens, heb al een paar keer gevraagd of er normaal gereageerd kan worden!
Misschien helpt het dus om persoonlijk aangesproken te worden door een Mod.