Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:dan zijn we er weer...PVV stemmers zijn dom en onderontwikkeld.
Je zou kunnen proberen om mensen eens in hun waarde te kunnen laten....valt niet mee hoor
sarabande schreef:Uit dat hoofd komen meestal nog zinnige dingen en het is niet zo erg als dat gebleekte hoofd telkens als hij iets getwittert heeft.
amenicora schreef:Mag ik iedereen er wel even op toewijzen dat niet alleen wilders zich uit de onderhandelingen getrokken heeft. SP en PvdA ook Quote van SP en PvdA: "Wij willen niet geassocieerd worden met de maatregelingen die ze nu nemen, wij zijn er van overtuigd dat die slechter voor ons zullen zijn dan het erbuiten staan."
Blue_Eyes schreef:amenicora schreef:Mag ik iedereen er wel even op toewijzen dat niet alleen wilders zich uit de onderhandelingen getrokken heeft. SP en PvdA ook Quote van SP en PvdA: "Wij willen niet geassocieerd worden met de maatregelingen die ze nu nemen, wij zijn er van overtuigd dat die slechter voor ons zullen zijn dan het erbuiten staan."
Dat zijn de noodonderhandelingen geweest nádat Wilders de coalitie heeft laten klappen. Daar zaten PvdA en SP niet in, dus die hebben daar niets mee te maken.
Paddenpad schreef:Van mij mag JanKees het financieele stokje doorgeven en zelf bij de efteling gaan zitten met zijn mond open en papier hier roepen,die wordt er zelf alleen maar beter van door in zijn eigen sprookjes te geloven,met het geld van de burger die geen inspraak mag hebben van Meneer!!
Paddenpad schreef:Ik heb wel respect voor Wilders dat hij de Staat aangeklaagd en niet wil dat de volksvertegenwoordigers beslissen die beinvloed worden door de Jager maar dat het volk zelf mag spreken,door uitstel van de beslissing of Nederland wel of niet mee wilt doen met het Europees Noodfonds waar Brussel de beslissing overneemt en ons geld over de balk gooit waardoor wij in de armoe komen te zitten en landen als Griekenland en Spanje in hun vuistje lachen!
sarabande schreef:Paddenpad schreef:Van mij mag JanKees het financieele stokje doorgeven en zelf bij de efteling gaan zitten met zijn mond open en papier hier roepen,die wordt er zelf alleen maar beter van door in zijn eigen sprookjes te geloven,met het geld van de burger die geen inspraak mag hebben van Meneer!!
Wat wil je dan, dat voor iedere belasting cent de burger gevraagd wordt wat ermee gedaan moet worden, je moet er niet aan denken.
Daar zijn dus kamerleden voor die vertegenwoordiger die burger die zich meestal nauwelijks verdiept heeft in waar hij wel over loopt te roepen.
Jan Kees wordt er zelf geen cent wijzer van en helemaal geen inspraak is geen sprake, net zoals in het land kan ook in Europa aan meerderheid voor of tegen een maatregelen gevormd worden.