De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
57 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
132 (9%)
Madeleine is ontvoerd
133 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
464 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
110 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
531 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1427


Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 21:45

Ik heb al eerder wat van haar geplaatst,dit is een journalist die haar werk doet en niet alleen maar overkalkt wat andere pers schrijft.

https://www.youtube.com/watch?v=8Kh8TcgBBPI

De politie:"We aren´t allowed to look at the parents."

Er zit wel meer in waar je op je minst je wenkbrouw bij optrekt.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:21

Lusitana schreef:
Ik heb al eerder wat van haar geplaatst,dit is een journalist die haar werk doet en niet alleen maar overkalkt wat andere pers schrijft.


Oké, ja, die doet en zegt inderdaad precies hetzelfde als jij. Dat wil niet zeggen dat het waar is natuurlijk. Ik hoop dat mensen die meelezen zich dat beseffen

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 23:00

Wat ze zegt is allemaal na te gaan. Heeft ze ook allemaal nagegaan.
Ik heb niks kunnen ontdekken waar je vraagtekens bij kunt zetten.
Als je dat wel doet, zal ik graag exact willen weten waar dan.

Er zijn trouwens een heleboel dingen, die ik helemaal niet gezegd heb, omdat ik geen weet heb van de Britse kant zoals zij dat heeft en ik wist bv ook niet dat ze de achterklep van die auto dag en nacht open hadden staan en heb dat dus ook nooit gemeld en zo zijn er zoveel dingen.Ik beantwoord ook geen ingezonden vragen, ik ben geen journalist met de contacten die zij heeft, dus nee, ze doet en zegt niet precies hetzelfde als ik.

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:24

luxx schreef:
Lusitana schreef:
Ik heb al eerder wat van haar geplaatst,dit is een journalist die haar werk doet en niet alleen maar overkalkt wat andere pers schrijft.


Oké, ja, die doet en zegt inderdaad precies hetzelfde als jij. Dat wil niet zeggen dat het waar is natuurlijk. Ik hoop dat mensen die meelezen zich dat beseffen

Heel veel mensen haken hier af omdat het overheerst wordt door een paar mensen. Maar zolang het volgens de boktregels gaat, doen de mod's er helaas niets aan. Het is alleen jammer dat er nu een eenzijdig en bevooroordeeld beeld geschetst wordt en het niet meer een open discussie topic is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110977
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:28

Met Ann eens. Ik vind het een interessante zaak en las hier graag mee, maar het wordt zo overheerst door een aantal mensen dat ik inmiddels ergens anders mee lees waar hele interessante theoriën voorbij komen en ze wel open staan voor veel scenario's en een fijne discussie plaats vind tussen mensen uit allerlei landen zodat je een breder beeld krijgt van bevindingen..
Heel interessant!

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 09:59

Waar lees jij dan mee Cayenne?

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:31

Je kunt alles weerleggen met argumenten, je kunt nieuwe dingen inbrengen, maar het kan niet zo zijn dat de McCanns volkomen buiten beschouwing worden gelaten. Ze hebben gewoon een rol er in , hoe je het ook wendt of keert.
En als er "nieuws" is wórdt er toch op in gegaan, maar wel met hoe het is.
Die putten zijn weken geleden doorzocht, is geen breaking news en is niks uitgekomen. Busje was niet eens van hem.
Dat ben ik nagegaan en meldt ik hier. Kan toch kwalijk een en ander gaan verdraaien naar iets dat liever gehoord wordt?
Dat er al van te voren voorspeld is dat ze hem zouden gebruiken als zondebok is ook gewoon een feit.
Dat het hele ontvoering door pedofiel verhaal bij de McCanns vandaan komt is ook een feit en dat de Britse politie alles gedaan heeft om hen buiten het verhaal te laten en alleen die lijn te volgen (over tunnelvisie gesproken) is ook een feit. Hoeven we dan toch ook niet te gaan verbloemen?

Wat willen julie graag zien? Pagina´s vol dat die Duitser een monster is? Alles over zijn leven en daden? Open dan een topic over hem. Daar zul je geen last hebben van de mensen die je hier zo hinderlijk vindt.
Dit topic gaat over de zaak McCann. Dus alleen waar hij dat raakt is hij van belang en vorlopig staat die score nog op nul, voor zover we het nieuws kunnen nagaan.

En er kan van alles gebeurt zijn, inclusief dat ze van het balkon gevallen is, zelf de straat is opgegaan, of ontvoerd, maar dan in elk geval niet door het raam (met dat verhaal hebben ze zichzelf eigenlijk ongeloofwaardig en dus verdacht gemaakt) en iedereen is vrij om daar over te posten, maar iedereen is ook vrij om er op in te gaan, ook die niet persee mee gaan in de gedachtegang. Dat is twee kanten op. Zo krijg je discussie. Niet als je allemaal gaat roepen dat de Duitser zo´n monster het is en heeft gedaan op basis van wat? Dat hij er in de buurt woonde?
Er waren honderden pedofielen in de Algarve. De McCanns papten zelfs aan met 1 (en hadden er minstens 1 mee). Waarom is het dan het waarschijnlijkst dat Brückner iets gedaan heeft? Geef er eens antwoord op?
De Duitse commissaris zegt dat hij reden heeft om aan te nemen dat ze dood is, nou dat is geen nieuws. Hij zegt ook dat hij reden heeft om aan te nemen dat Brückner wat te maken heeft met Maddie, maar hij zegt niet wat. En dat is jammer. Ik weet ook niet waarom niet, want het is niet zo dat er een vluchtkans is.
Ik ben, net als iedereen, benieuwd of ze het rond kunnen breien en iedereen wil dat het een keer eindigt.
We willen vooral gerechtigheid voor Maddie.

En ik blijf gewoon dingen dubbelchecken omdat ik dat belangrijk vindt.

Babootje

Berichten: 26636
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 10:47

Ann schreef:
Heel veel mensen haken hier af omdat het overheerst wordt door een paar mensen. Maar zolang het volgens de boktregels gaat, doen de mod's er helaas niets aan. Het is alleen jammer dat er nu een eenzijdig en bevooroordeeld beeld geschetst wordt en het niet meer een open discussie topic is.


Zolang je met goed onderbouwde argumenten komt word je hier niet afgebrand. Overigens word je hier uberhaupt niet afgebrand. Er wordt volgens mij gewoon netjes gediscussieerd.
Laatst bijgewerkt door Babootje op 13-07-20 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:49

En als mensen afhaken omdat ze hier niet krijgen wat ze zoeken en het in een ander topic meer naar de zin hebben is dat toch prima, soort zoekt soort. Maar moet dat werkelijk gemeld? Want dat is dus gewoon steken onder water, ruzie zoeken, off topic, en feitelijk tegen de regels.....

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:58

Een tijdje geleden heeft Daphara er heel veel tijd ingestoken om diverse links te onderzoeken en andere links hier onder de aandacht te brengen, waaruit bleek dat veel berichten die hier gebracht worden als vaststaande feiten, gewoon persoonlijke interpretaties zijn en NIET feitelijk correct zijn.

Maar de boodschap is duidelijk, ik haak hier ook af en zoek elders een fijner (wel open en onbevooroordeeld) discussie topic over dit onderwerp.

Babootje

Berichten: 26636
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 11:08

Ann schreef:
Een tijdje geleden heeft Daphara er heel veel tijd ingestoken om diverse links te onderzoeken en andere links hier onder de aandacht te brengen, waaruit bleek dat veel berichten die hier gebracht worden als vaststaande feiten, gewoon persoonlijke interpretaties zijn en NIET feitelijk correct zijn.

Maar de boodschap is duidelijk, ik haak hier ook af en zoek elders een fijner (wel open) discussie topic over dit onderwerp.


Daar waar berichten feitelijk onjuist waren is dit ook toegegeven. Dat heb je ook kunnen lezen.
Maar er waren ook beweringen van Daphara die niet juist waren. En dan is dat ook onder de aandacht gebracht. Zoals de onderbouwingen met betrekking tot de betrouwbaarheid van de onderzoeken met de honden. Daarvan heb ik weer de moeite genomen om te bekijken hoe wetenschappelijk de genoemde onderzoeken waren. Helaas wordt daar dan weer niet op in gegaan. Maar het is duidelijk dat van jou de discussie maar 1 kant op mag. Iedereen is vrij om te komen en te gaan. Als je hier niet thuis voelt is het prima om te gaan.

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:16

Ik heb geen bepaalde richting voor ogen, ik wil juist een open discussie en niet een overload aan links die alleen de mening van bepaalde personen moeten staven, alles willen overheersen en andere invalshoeken aan de kant drukken.

We zitten hier op NM en niet in een huiskamertopic waar je met gelijkgestemden kunt chatten over een onderwerp.

Babootje

Berichten: 26636
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 11:20

Ann schreef:
Ik heb geen bepaalde richting voor ogen, ik wil juist een open discussie en niet een overload aan links die alleen de mening van 1 iemand moeten staven, alles willen overheersen en andere invalshoeken aan de kant drukken.

We zitten hier op NM en niet in een huiskamertopic waar je met gelijkgestemden kunt chatten over een onderwerp.


Maar jij komt met niks. Alleen een opmerking dat de links die hier worden geplaatst jou niet bevallen.
Dat schiet in een discussie niet zo op.

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:24

Ik ben niet de enige die zich er aan stoort, veel mensen lezen vanaf het begin mee en volgen het nog steeds trouw. Maar de huidige manier van discussiëren hier, nodigt inderdaad niet erg uit om er aan mee te doen.

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:37

Dan doe je dat toch niet?
Wat heeft het voor zin om te klagen?
Iedereen heeft evenveel invloed op de manier van discussiëren.
En de mensen die komen met off topic berichten en aanvallen zouden eens de balk uit hun eigen oog kunnen halen voordat ze aan de splinter van die van een ander beginnen.
Want dat soort posts zijn niet inhoudelijk, brengen geen argumenten of tegenargumenten en zijn dus feitelijk niet eens deel van een discussie, maar ze vragen wel om een "goede discussie"?
En wij zijn degenen die geduldig en netjes blijven, en ook gewoon terugkomen op dingen en toegeven waar we fout zijn geweest als het tegendeel bewezen is, en dat kun je niet zeggen van een aantal die puur het topic inkomen om ongenoegen te uiten.

Het is handig als we het puur over de zaak houden. Ik kan op het moment niets vinden hier, maar als jullie iets nieuws te brengen hebben van een andere kant, kunnen we het daar over hebben.

enjoy86
Berichten: 839
Geregistreerd: 04-04-08

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:04

Wat mij verbaasd is dat het hebben van twijfels richting de McCanns volgens enkele mensen hier in t topic blijkbaar not done is, terwijl je toch op zn minst vraagtekens mag/moet plaatsen bij dingen die ze deden en gezegd hebben. "Wij" zijn niet de enigen die er zwaar twijfels over hebben...niet de minste professionals uit de misdaad /journalistiek/politie/profilers enz hebben serieuze twijfels......aangezien dit vaak aantoont hoe wij aan onze twijfels (over de betrokkenheid van) de ouders komen is het toch ook logisch dat dit hier gedeeld wordt..waarom dan zo negatief reageren als dit gedeeld en besproken wordt?
Ik vind het eerder erg naïef om er maar van uit te gaan dat de ouders er niks mee te maken kunnen hebben, want ouders doen zoiets niet en waarom die media aandacht enz....
En toch vind ik t interessant om ieders visie te lezen, ookal kan ik de groep die de McCanns met man en macht verdedigt niet (altijd) begrijpen. Maar ook deze "groep" heeft altijd netjes zijn of haar visie heeft kunnen verkondigen.
Persoonlijk vind ik t super interessant om bv berichten te lezen direct vanuit Portugal, deze zaak intrigeert mij al jaren en kom zo nog steeds nieuwe dingen tegen (in dit topic, en dat vind ik reuze interessant en hoop daarom ook dat deze berichten ook gewoon gedeeld blijven worden!

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 13:54

Nou alsjeblieft, plaats die link van waar je dan wel meelezen gaat ook even, dan kan de rest van de meelezers die alleen maar tevoorschijn komen om "vind ik ook" te roepen als er geklaagd wordt zich ook verkassen :x Het was inderdaad heel interessant toen daphara mee discussieerde, maar ieder ander is natuurlijk ook vrij om die info op te zoeken.

Wat betreft Bruckner ben ik wel heel benieuwd op basis waarvan ze hem dan tot 2021 vast mogen houden. Dat is echt wel heel lang en kan niet zomaar.. zoiets is in mijn herinnering ook niet eerder gebeurd in deze zaak. Verder vind ik het ook frappant dat al die vroegere vrienden opduiken en er vol van overtuigd zijn dat hij het was. Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Zou hem op basis van de ouders hun vreemde gedrag en uitspraken niet meteen willen afschrijven. Er moet echt wel een hele serieuze verdenking zijn willen ze hem zolang vasthouden.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:07


ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:31

Ook ik vind het erg vermoeiend, terwijl ik misschien ook tot de overheersende mensen hoor..


Hoe weet iemand nu met zekerheid of het wel of niet zijn bus was? Die was waarschijnlijk niet van hem.

Maar wat zijn betrouwbare bronnen? Media? Politie?

Misschien heeft Brückner er niks mee te maken, misschien de ouders ook niet..
Het verdacht naar Brückner is groot, dus ze zullen genoeg aanknopings punten hebben om er serieus mee verder te gaan.

Stel hij heeft het gedaan..
Roep je dan nog, och ze zoeken een zondebok?
Heb je zelf kinderen?
Ze hebben meer dan 8000 opnames gevonden, van misbruik van kleine kinderen, zelfs baby's en dieren, met foltering. Op meer dan 100 afbeeldingen/videos is Brückner duidelijk te herkennen.... de arme arme zondebok..

Daarbij is het alsnog een verblijf van Brückner geweest, dus dat ze daar gaan zoeken, lijkt me niks meer dan normaal.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110977
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:41

Askja schreef:
Waar lees jij dan mee Cayenne?


Op www.websleuths.com
Sowieso een heel interessante site waar bijna alle vermissingen worden besproken.

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 14:53

ThreeFingers schreef:
Hoe weet iemand nu met zekerheid of het wel of niet zijn bus was? Die was waarschijnlijk niet van hem.

Maar wat zijn betrouwbare bronnen? Media? Politie?
.

Ten eerste heeft de spanjaard die met de satelietfoto kwam zelf toegegeven dat is gebleken dat het een andere bus was, ten tweede komt dat inderdaad bij de politie vandaan die het nagezocht heeft en iedereen kan met eigen ogen zien dat er geen tekeningen op zitten op het deel onder de vooruit...Bovendien is het een Renault.

Betreffende zondebok, CONTEXT. Hij is een zondebok voor de zaak. Iemand die past. Het gaat niet om wie hij is, wat hij doet. Niemand zegt dat hij zielig is of onschuldig aan andere zaken. Ik denk dat je het woord zondebok verkeerd opvat? Er is nog niks gevonden dat hem verbindt. We zitten niet te ontkennen dat hij er iets mee te maken kan hebben, en als dat blijkt uit wat dan ook gaan we het daar gewoon over hebben, lijkt me.


Betreffende zoektocht, wat ik kan vinden (want ik zoek gewoon alles op) is dat ze op een terrein met meer dan 20 putten en "noras" dat zijn putten met een scheprad hebben gezocht, drie zijn ingegaan en niks hebben gevonden.
Ik zal het hele artikel vertalen (want ook dat doe ik steeds voor iedereen), maar dat duurt even.

Babootje

Berichten: 26636
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 14:59

ThreeFingers schreef:
Misschien heeft Brückner er niks mee te maken, misschien de ouders ook niet..
Het verdacht naar Brückner is groot, dus ze zullen genoeg aanknopings punten hebben om er serieus mee verder te gaan.

Stel hij heeft het gedaan..
Roep je dan nog, och ze zoeken een zondebok?
Heb je zelf kinderen?
Ze hebben meer dan 8000 opnames gevonden, van misbruik van kleine kinderen, zelfs baby's en dieren, met foltering. Op meer dan 100 afbeeldingen/videos is Brückner duidelijk te herkennen.... de arme arme zondebok..

Daarbij is het alsnog een verblijf van Brückner geweest, dus dat ze daar gaan zoeken, lijkt me niks meer dan normaal.


Volgens de media moet er "fundamenteel bewijs" zijn en de zekerheid dat Madeleine is overleden.
Wat dat dan precies is, daar doet de politie geen uitspraak over. Dus of er werkelijk ook fundamenteel bewijs is of dat de media dit zegt is ook niet duidelijk.
Mij lijkt het dat fundamenteel bewijs voldoende moet zijn voor een veroordeling ook zonder lijk.
Ik ben dus ook heel benieuwd wat hieruit gaat komen 1) meer bewijs 2) een veroordeling zonder lijk of 3) het dooft uit als een nachtkaars.

Hoe dan ook is Bruckner een creep die gelukkig van de straat is en moet blijven. Helaas is hij niet de enige. Een lange veroordeling voor kindermisbruik zal hij ongetwijfeld krijgen want daarvoor lijkt mij voldoende bewijs te zijn. Maar of hij ook Madeleine heeft vermoord ?

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:11

Citaat:
Een landelijk gebied waar door de gerechtelijke politie (PJ) werd gezocht om het lichaam van Madeleine McCann te vinden, in Vila do Bispo, heeft meer dan 20 putten en "nora´s".
Donderdag richtten PJ-inspecteurs, met de steun van GNR en brandweerlieden, hun aandacht op drie verlaten "nora´s" langs een weg die toegang geeft tot de stranden van Boca do Rio en Barranco, precies de plaatsen waar de op dit moment belangrijkste verdachte van de ontvoering van het Engelse kind met campers stopte waar hij in sliep.

Volgens de CM checken PJ-inspecteurs informatie die door de Duitse BKA-politie en de Britse Metropolitan Police is ontvangen om Maddie's lichaam te vinden. De drie "nora´s" waar de PJ naar Maddie's lichaam zocht, waren ongeveer 15 meter diep en zaten vol afval en vegetatie. De waterputten bevinden zich op ongeveer een kilometer van een strand dat bezocht werd door Christian Bruckner, nu de hoofdverdachte in de ontvoering van het kind.

Mário Lucas was verrast door het spectakel dat hij donderdag trof naast het land waar hij bonen plant, in het Budensgebied. 'Het waren auto's van de GNR en de brandweer, en ik dacht dat de informatie al was ontvangen door de Duitse politie BKA en de Britse Metropolitan Police na de openbare onthulling, vijf weken geleden, van de huizen en auto's die door de Duitse verdachte werden gebruikt. De meesten zullen niet veel relevantie hebben gehad om Maddie te helpen vinden.

De Duitse aanklager Hans Christian Wolters, die het onderzoek naar de betrokkenheid van Christian Bruckner leidt, is van mening dat Maddie dood is en zorgt ervoor dat een moordmisdaad wordt onderzocht. Vreemd. Ze hadden apparatuur opgesteld om de "norás" in te gaan en ik zag een man met een duikpak in een van hen ”, herinnerde CM de boer eraan, die zegt dat de weg 'veel wordt gebruikt door campers'.

Bij de huiszoekingen waren mensen betrokken die gespecialiseerd waren in redding met touwen en elementen van de Brigade of Aquatic Rescue and Diving of the Portimão Firefighters. De CM weet dat er ondanks alle inspanningen geen sporen van Maddie zijn gevonden. PJ-zoekopdrachten maken deel uit van een lijst met onderzoeken die de afgelopen weken zijn uitgevoerd en die ook het verhoren van verschillende getuigen omvatten.

Bron: https://www.pressreader.com/portugal/co ... 0055964764

Babootje

Berichten: 26636
Geregistreerd: 25-06-05

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-20 15:17

Ik vraag me af waarom ze geen lijkhonden gebruiken om bij de putten te zoeken. Die kunnen zelfs lijken in het water traceren en tot wel 35 jaar terug begraven lijken opsporen.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:20

Ann schreef:
Ik ben niet de enige die zich er aan stoort, veel mensen lezen vanaf het begin mee en volgen het nog steeds trouw. Maar de huidige manier van discussiëren hier, nodigt inderdaad niet erg uit om er aan mee te doen.

Maar jou manier van discuteren vind ik niet prettig,je komt met beschuldigingen naar mensen maar niet met links of nieuwtjes.Dus wat voegen je opmerkingen toe?

Ik vind juist het uitgebreide informatie van Lussitana fijn.
En die Bruckner is een verschrikkelijke man,van mij mag hij eeuwig opgesloten blijven en voor Maddie hoop ik oprecht dat hij niks met de zaak van doen heeft.Bovendien vind ik de bewijslast nog erg laag tegen hem. Dus ik geloof meer in de theorie dat de ouders iets meer weten.Maar ook daar is geen bewijs tegen.