Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:SienenIvo schreef:Het is heel erg,maar HIJ is buiten de piste gaan skieen!
Neem het nou niet verkeerd op!
Het is wel zo!
Tsja, ik vind dit ook heel dubbel. Hij is immers buiten de piste gaan skiën terwijl het toch al bekend was dat het er veel lawine gevaar was en er gewoon belachelijk veel sneeuw lag. Maar risico's zitten in het leven en ondanks dat hij het toch min of meer over zichzelf heeft afgeroepen, krijg ik echt elke keer weer kippenvel bij het nieuws.
SienenIvo schreef:Authentic:
Dan is het toch niet gezond meer...
Authentic schreef:SienenIvo schreef:Authentic:
Dan is het toch niet gezond meer...
Hoezo? Het kán goedkomen, als je opgeeft dan weet je het niet. Als je het topic gelezen zou hebben zou je ook nog het verhaal tegen komen over iemand die 2 uur is gereanimeerd en slechts hartklachten eraan over heeft gehouden en enorm dankbaar is! Het leven zit vol wonderen en vol tegenslagen. Je weet alleen van tevoren niet wat een wonder gaat worden en wat een tegenslag gaat worden.
verootjoo schreef:Er is altijd lawinegevaar in een skigebied. En toch skien er dagelijks massa's mensen buiten de pistes. Er was die ochtend nog geknald, en er kwamen geen lawines. Voor jezelf weet je altijd dat er bij veel wind extra lawine gevaar is en dat er met verse sneeuw gevaar is voor 'pizzasneeuw'. Maar als er een mooi zonnetje schijnt, geen wind is en het niet sneeuwt, had ik ook mooi een off piste tochtje gemaakt.
Dit is gewoon hele brute pech, kan iedereen overkomen, zelfs al ski je alleen op de pistes.
Risico's zoek je altijd op, dat hoort bij het leven. Wij stappen zo gewoon weer op de fiets, in de auto, in de trein of vliegtuig. Er kan altijd zoiets ergs gebeuren.
Het is gewoon verschrikkelijk voor mabel, de kinderen en de hele familie. Het ergste wat je kan overkomen. Lompe reacties zijn daar imo niet erg gepast.
risje schreef:Want immers om een andere nederlander die een ernstig ongeluk heeft wordt ook niet gezegd, moeten de evenementen (NK's) dit weekend wel doorgaan en moet koninginnedag wel doorgaan.......
risje schreef:Vindt het overigens wel heel dubbel, het blijft ontzettend erg maar voor mij maakt het het niet erger dan wat elke andere nederlander of zelfs elk ander mens overkomt. Hoe enorm vervelend ik het ook vindt voor hem, zijn gezin, familie, vrienden en iedereen om hem heen. Het wordt soms wel erger gemaakt dan het is?
Want immers om een andere nederlander die een ernstig ongeluk heeft wordt ook niet gezegd, moeten de evenementen (NK's) dit weekend wel doorgaan en moet koninginnedag wel doorgaan.......
eowyn04 schreef:authentic: 2 uur gereanimeerd!! Waar staat dat verhaal?
Dat geloof ik niet. Ik werk in de gezondheidszorg en ik heb nog nooit gehoord dat ze 2 uur lang gereanimeerd hebben.
50 minuten is al lang, meestal gaan ze max 40 a 45 door met reanimeren.
Hoe dan ook, we kunnen met zijn alle speculeren.
De tijd zal het uitwijzen hoe dit gaat aflopen.
Ik wens Mabel, de kindertjes en natuurlijk de rest van de familie veel sterkte toe.
Authentic schreef:Dat verhaal staat hier in het topic. En diegene is er dus zonder blijvend hersenletsel vanaf gekomen, hersenen zijn rare dingen, je weet niet van tevoren of je een kasplantje wordt of dat je weer vrolijk verder kan huppelen bij wijze van.