Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:maar dat is zijn gevoel, hij zegt "als Wilders aan de macht komt ben ik opgejaagd wild" en ik kan me heel goed voorstellen dat veel allochtonen zich ook zo voelen.
randalinpony schreef:Gelukkig dan maar dat we op dit moment alleen een politieke crisis het hoofd moeten bieden. De export is weer op het peil van voor de economische crisis dus als er geen tweede dip achteraan komt zitten we weer goed.
Politieke crises overleeft een land wel zolang de economie maar draait.
KiWiKo schreef:Zijn jongere broer is aan een overdosis gestorven
janesmith schreef:randalinpony schreef:Gelukkig dan maar dat we op dit moment alleen een politieke crisis het hoofd moeten bieden. De export is weer op het peil van voor de economische crisis dus als er geen tweede dip achteraan komt zitten we weer goed.
Politieke crises overleeft een land wel zolang de economie maar draait.
Dat is, helaas, maar van tijdelijke aard. De Amerikaanse cijfers zijn alles behalve rooskleurig en vergeet nooit dat als Amerika niest, wij verkouden worden. Dat bleek wel weer met de bankencrisis. De volgende crisis, creditcardcrisis, is al in de maak.
Nicolletje schreef:Ik geef oprecht mijn medeleven. Toch?
Of stond het raar?
KiWiKo schreef:wat ik niet snap........... wilders met hitler vergelijken schijnt gepast te zijn
randalinpony schreef:janesmith schreef:
Dat is, helaas, maar van tijdelijke aard. De Amerikaanse cijfers zijn alles behalve rooskleurig en vergeet nooit dat als Amerika niest, wij verkouden worden. Dat bleek wel weer met de bankencrisis. De volgende crisis, creditcardcrisis, is al in de maak.
Die mogelijkheid bestaat inderdaad.
Tja dat de wereld beter af is zonder de USA lijkt me evident, helaas heeft de USA weinig scrupules om landen die zich onafhankelijk van hen opstellen economisch te breken, er een goed gefinancierd regime in het zadel te helpen of ze domweg te bezetten.