Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:10

russel schreef:
Ja ach, alles bij Joran schuiven, zijn die zaken ten minste ook afgehandeld...

Nou ja, zover is het natuurlijk nog niet. Onderzoeken en afschuiven zijn twee verschillende dingen.
Wanneer er in Nederland iemand actief is geweest met dit soort zaken, wordt er ook gekeken naar een mogelijk verband met andere nog openliggende dossiers.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 22:11

faye schreef:
Het zou kunnen, dat hij achtelozer en onzorvuldiger wordt. Ik vind hem in ieder gavel een hele enge blik in zijn ogen hebben, dus zou niet verbaasd zijn als hij daar ook achter zou zitten

Het klinkt nou net alsof het hier over een doelbewuste seriemoordenaar gaat die het er zo druk mee heeft dat hij steekjes laat vallen...
Vind ik nou ook wel weer een beetje ver gaan hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:11

Thailand is zo een land waar je als meisje vogelvrij bent. Verdwijnen, ontvoeren gebeurd aan de lopende band. Die sexindustrie is niet meer te stoppen...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:13

Naja, je weet niet wat hij allemaal heeft uitgespookt, maar ik mag hopen dat deze moord niet het topje van de ijsberg is... Wat ik nog het meeste hoop is dat er nu ook aan het licht komt hoe het nu precies zit met Nathalie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:21

Goof schreef:
faye schreef:
Het zou kunnen, dat hij achtelozer en onzorvuldiger wordt. Ik vind hem in ieder gavel een hele enge blik in zijn ogen hebben, dus zou niet verbaasd zijn als hij daar ook achter zou zitten

Het klinkt nou net alsof het hier over een doelbewuste seriemoordenaar gaat die het er zo druk mee heeft dat hij steekjes laat vallen...
Vind ik nou ook wel weer een beetje ver gaan hoor...

Je weet het niet. Er is in ieder geval wel iets vreselijk mis met deze gast. Er staat ook zou kunnen, zou me niets verbazen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:31

Hij heeft in ieder geval psychische hulp nodig.
Dat moge duidelijk zijn.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:35

A.s. donderdag 23:20 op SBS6 'het ware verhaal over Joran' (reportage over zijn bekentenis). Hij zou haar hebben vermoord omdat ze aan zijn laptop zat, alleen vragen ze zich nu af of deze bekentenis vrijwillig gegeven is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:40

Niet alleen spychische hulp, ook straf, hij heeft heel wat mensen opgelicht. Naar het zo laat zien ook beroofd. Of hij moordenaar is, weet ik nog niet, wel een persoonlijkheidsstoornis, ziekelijke narcist.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:40

das peter r zn zender, zal dus wel zo'n flop zijn van herhalingen etc..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:41

Dat denk ik ook ja, van de Youtube beelden die iedereen al 100 keer heeft gezien.

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:46

Ik denk nog steeds dat, in het geval van Nathalie, dat haar dood een ongeluk was. Dat is gewoon een gevoel dat ik heb. Uit paniek heeft hij haar weggewerkt en heeft hij zich steeds dieper in de problemen geholpen .... wat de Peruaanse betreft, denk ik wel dat hij uit was op haar geld. Hij zat natuurlijk diep in de schulden en hij smeekte op geld bij kennissen. Denk dat toen hij haar het geld afhandig wilde maken, ze ruzie kregen ofzo en dat het toen volledig uit de hand gelopen is.

Je kunt natuurlijk een hoop vinden van Joran en natuurlijk is hij alles behalve de perfecte schoonzoon, maar ik denk wel dat de politie, de media enz. hem ook nog gekker hebben gemaakt dan hij misschien al was. Ik geloof dat ik ook iets hoorde over politieke Peruaanse belangen, dus die zullen er alles aan doen om hem te veroordelen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:47

Citaat:
'Mogelijk valse bekentenis Joran'

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft mogelijk onder zware druk een valse bekentenis afgelegd over de moord op Stephany Flores. Dat zegt zijn Nederlandse advocaat, Bert de Rooij.

Joran van der Sloot wordt getoond aan de Peruaanse en internationale pers, tot grote ergernis van de Nederlandse ambassade in Peru. Van der Sloot moest in gevangeniskleding drie keer heen en weer lopen, terwijl er foto's en video's werden gemaakt. .Volgens De Rooij heeft Joran kort voor zijn bekentenis in een telefoongesprek met zijn moeder aangegeven dat hij bang was voor de verhoormethoden van de Peruaanse politie, zegt hij tegen RTL Nieuws. De huilende Joran zou die methoden hebben aangeduid als 'barbaars.'

De Rooij vertegenwoordigt Van der Sloot in deze zaak niet, maar hij adviseert hem wel.

bron:http://www.telegraaf.nl/binnenland/6893537/___Mogelijk_valse_bekentenis_Joran___.html

Dit zat er natuurlijk wel aan te komen....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:48

Shir89 schreef:
Je kunt natuurlijk een hoop vinden van Joran en natuurlijk is hij alles behalve de perfecte schoonzoon, maar ik denk wel dat de politie, de media enz. hem ook nog gekker hebben gemaakt dan hij misschien al was. Ik geloof dat ik ook iets hoorde over politieke Peruaanse belangen, dus die zullen er alles aan doen om hem te veroordelen.

Klopt, meneer is al aan alle kanten en door iedereen veroordeeld. Een echte hetze is het aan het worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:51

Ja, hij moet hangen en hoe makkelijk is het wel niet om in zo een land onder de vlag van een ander een misdrijf te plegen..

misschien piepte hij er wel tussen uit om zo zijn hotelkamer niet te hoeven te betalen en was er idd een ordinaire roofmoord, maar door wie, want er zit wel 2 dagen tussen het moment dat joran in de camera kijkt als hij zijn hotelkamer verlaat en de vondst van het meisje..

De kamer stond op naam van een iemand en die iemand is nu verdachte van een roofmoord. Hoe makkelijk om als onbekende hierdoor de dans te kunnen ontspringen...stel dat bekend is dat het Joran van der Sloot is en dat er daardoor even misbruik gemaakt wordt voor een alibi. Immers het is een straat arm land en de sloppenwijken doen je leren overleven...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:51

slimmerik schreef:
Citaat:
'Mogelijk valse bekentenis Joran'

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft mogelijk onder zware druk een valse bekentenis afgelegd over de moord op Stephany Flores. Dat zegt zijn Nederlandse advocaat, Bert de Rooij.

Joran van der Sloot wordt getoond aan de Peruaanse en internationale pers, tot grote ergernis van de Nederlandse ambassade in Peru. Van der Sloot moest in gevangeniskleding drie keer heen en weer lopen, terwijl er foto's en video's werden gemaakt. .Volgens De Rooij heeft Joran kort voor zijn bekentenis in een telefoongesprek met zijn moeder aangegeven dat hij bang was voor de verhoormethoden van de Peruaanse politie, zegt hij tegen RTL Nieuws. De huilende Joran zou die methoden hebben aangeduid als 'barbaars.'

De Rooij vertegenwoordigt Van der Sloot in deze zaak niet, maar hij adviseert hem wel.

bron:http://www.telegraaf.nl/binnenland/6893537/___Mogelijk_valse_bekentenis_Joran___.html

Dit zat er natuurlijk wel aan te komen....

Is dit dan weer serieus of een serieus slim spelletje van Joran....?

Die gast is imo zo ziek, dat hij zijn moeder gebeld zou kunnen hebben om afbreuk aan de echtheid van zijn bekentenis te doen, maar op die manier was hij eerst maar weer eens "van het hele gezeik af".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:54

Ik denk dat de politie daar niet zulke lekker praktijken hanteren voor een bekentenis, hij is al die tijd tijdens zijn aanhouding wakker gehouden..algemeen bekend dat als je dagen wakker moet blijven, dat je alles geloofd en alles zegt en bekend..dat gaat automatisch omdat je de werkelijkheid verliest. Dat gebeurd nu eenmaal in veel landen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:01

Tja ik was nooit met zo iemand meegegaan, die kop vertrouw ik gewoon niet, dat was al mijn eerste gedachte toen natalee vermist was.

En je moet nooit met een vent meegaan naar zijn hotelkamer, waar dan ook ter wereld.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:06

Het was net op de radio dat hij nu misschien ook verdacht zal worden van vermissingen in Colombia? Dat zou wel echt vaag zijn zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:12

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:36

Ik heb net dat filmpje gezien waar je dat meisje ziet liggen..
Nou als de media zo dichtbij kan komen, dan vraag ik me af hoe erg de contaminatie is...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:40

Tuurlijk zat het eraan te komen, is advocaten trukje nummer 1. Maar er was druk van de nederlandse ambassade enz dus zullen er wel observeerders aanwezig zijn geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:03

Is idd een standaard trucje.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:14

xTamara schreef:
Ik heb net dat filmpje gezien waar je dat meisje ziet liggen..
Nou als de media zo dichtbij kan komen, dan vraag ik me af hoe erg de contaminatie is...

Dat filmpje is een reconstructie. ;)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:21

Ragdollcat schreef:
Tja ik was nooit met zo iemand meegegaan, die kop vertrouw ik gewoon niet, dat was al mijn eerste gedachte toen natalee vermist was.

En je moet nooit met een vent meegaan naar zijn hotelkamer, waar dan ook ter wereld.

hoe vaak gebeurd dat niet .... lees nu het topic over een meisje wat haar leven om wil gooien om te gaan samen wonen met een jongen die ze 1 keer gezein heeft. mag dat allemaal niet??
het zou juist wel moeten kunnen. het is toch 'van de zotte' dat dat niet meer kan tegenwoordig?