Chrisje92 schreef:Nee daar word je ook niet vrolijk van, maar dat is toch geen argument?
hoezo is dat geen argument? we hebben het nu toch over de faciliteiten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik zeg toch niet dat ze daarom het land uit moeten?omdat ze zich laten besnijden?Vind het gewoon zielig voor die kinderen dat ze gedwongen worden om te besnijden.En over Joden praat Wilders niet omdat je daar geen last van hebt.En van die andere groep buitenlanders wél.En die groep moet terug gestuurd kunnen worden.
orienta schreef:Chrisje92 schreef:Nee daar word je ook niet vrolijk van, maar dat is toch geen argument?
hoezo is dat geen argument? we hebben het nu toch over de faciliteiten?
happy27 schreef:gohya schreef:Ik zeg toch niet dat ze daarom het land uit moeten?omdat ze zich laten besnijden?Vind het gewoon zielig voor die kinderen dat ze gedwongen worden om te besnijden.En over Joden praat Wilders niet omdat je daar geen last van hebt.En van die andere groep buitenlanders wél.En die groep moet terug gestuurd kunnen worden.
Wij zelf hebben er geen last van! kijk maar is wat ze nu weer aan het doen zijn.. Als je kijkt zijn de joden in de geschiedenis altijd in opspraak geweest. Ze hebben toch ook hun eigen koning vermoord
Blue_Eyes schreef:Heeft op zich ook niets met de discussie te maken, hoe een bejaardenhuis er van binnen uitziet. Ben het met je eens dat je daar ook niet blij van wordt, maar een AZC is echt triest. Meestal zijn het van die noodgebouwen waar het 's winters koud in en 's zomers loeiheet, waar meerdere stapelbedden in een kamer staan en dan nog ergens een soort miniatuurwoonkamertje is dat gedeeld moet worden met 3-4 gezinnen of 15-20 personen. In de bak zit je beter.
Chrisje92 schreef:Van een bejaardentehuis word je niet vrolijk, maar dat is toch geen excuus voor het feit dat de situaties in sommige AZC heel slecht zijn? Of beredeneer ik dit nu heel verkeerd..
orienta schreef:Chrisje92 schreef:Van een bejaardentehuis word je niet vrolijk, maar dat is toch geen excuus voor het feit dat de situaties in sommige AZC heel slecht zijn? Of beredeneer ik dit nu heel verkeerd..
Natuurlijk is dat geen excuus en ik ben het met je eens dat de faciliteiten wel verbeterd kunnen worden
maar dan denk ik dan hebben de bejaardentehuizen toch wel prioriteit als je dan toch wil de
accomodaties van instellingen wil gaan verbeteren of vind je dat ik nu iets heel geks zeg?
orienta schreef:Chrisje92 schreef:Van een bejaardentehuis word je niet vrolijk, maar dat is toch geen excuus voor het feit dat de situaties in sommige AZC heel slecht zijn? Of beredeneer ik dit nu heel verkeerd..
Natuurlijk is dat geen excuus en ik ben het met je eens dat de faciliteiten wel verbeterd kunnen worden
maar dan denk ik dan hebben de bejaardentehuizen toch wel prioriteit als je dan toch wil de
accomodaties van instellingen wil gaan verbeteren of vind je dat ik nu iets heel geks zeg?
happy27 schreef:Wij zelf hebben er geen last van! kijk maar is wat ze nu weer aan het doen zijn.. Als je kijkt zijn de joden in de geschiedenis altijd in opspraak geweest. Ze hebben toch ook hun eigen koning vermoord
gohya schreef:Dat baseer ik op hun eigen verhalen die ze vertellen op t.v.
Er zijn veel docu's over geweest,over die landen waar oorlog is en de mensen die er vluchten.Ook lieten ze zien [met verborgren camera] hoe zo'n tolk de woorden van een man verdraaiden.Die man was echt vluchteling,had echt medelijden met hem en door die kl..te tolk werd hij per direcht terug gestuurd.
Ik ben echt niet tegen buitenlanders op zich,maar ik vind dat ze alleen de echte vluchtelingen moeten helpen.En dat ze degene die er hier een zootje van maken veel harder moeten aanpakken.Het gaat allemaal zo krom in nederland.
IK denk niet, dat als jou oma wil gaan pinnen en ze word berooft en in mekaar geslagen door zo'n marokaan,dat jij dan nog vind dat het verder prima met ze is.IK denk dat jij ook wil dat je oma veilig over straat kan lopen.
Kijk daar ben ik boos over,dat het zo vaak gebeurt in nederland met die oudere mensen.En dat het 9 van 10 keer een buitenlander is die dat doet.Laat ze met hun poten van de oudjes afblijven.
Chrisje92 schreef:Okee genoeg over bejaardentehuizenMisschien dat daar een apart topic voor geopend moet worden, het is nogal offtopic..