Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
floorsil schreef:ik denk laat dat kind gewoon gaan. als ze er achter komt dat het niet lukt of tegen valt dan komt ze denk ik toch wel terug. als ze het echt wil en ik vind dat ze wel goed over haar plannen heeft na gedacht. nu flipt dat kind alleen maar.
geerke schreef:hoe kan een minderjarig kind nu een vliegtuig pakken?
Ik begrijp daar niets van....
Heino schreef:floorsil schreef:ik denk laat dat kind gewoon gaan. als ze er achter komt dat het niet lukt of tegen valt dan komt ze denk ik toch wel terug. als ze het echt wil en ik vind dat ze wel goed over haar plannen heeft na gedacht. nu flipt dat kind alleen maar.
Ik vind dat de maatschappij bepaalde mensen tegen zichzelf moet beschermen, en Laura (en vader?) is er een van.
Teddy321 schreef:geerke schreef:hoe kan een minderjarig kind nu een vliegtuig pakken?
Ik begrijp daar niets van....
Schiet mij maar lek...........hoe is t mogelijk?? Alleen over Schiphol, door de paspoortcontrole en niemand heeft door dat ze alleen reist?? En ook aan boord, kinderen onder de 16 MOGEN helemaal niet alleen reizen! Die crew heeft toch ook zitten slapen?
Citaat:Schiet mij maar lek...........hoe is t mogelijk?? Alleen over Schiphol, door de paspoortcontrole en niemand heeft door dat ze alleen reist?? En ook aan boord, kinderen onder de 16 MOGEN helemaal niet alleen reizen! Die crew heeft toch ook zitten slapen?
rainbow8 schreef:Dûh....Laura ís geen volwassene..... dan gelden er toch echt andere regeltjes. Later mag ze doen wat ze wil, nu nog niet. Punt. En de teugels worden waarschijnlijk alleen maar korter door dit soort acties. Gewoon stom.. Als een volwassene het was geweest, was er gezegd dat ze heel erg veel doorzettingsvermogen heeft en nu?? Nu wordt ze veroordeeld omdat ze nog zo jong is............. Laat lekker gaan.
Teddy321 schreef:Citaat:Schiet mij maar lek...........hoe is t mogelijk?? Alleen over Schiphol, door de paspoortcontrole en niemand heeft door dat ze alleen reist?? En ook aan boord, kinderen onder de 16 MOGEN helemaal niet alleen reizen! Die crew heeft toch ook zitten slapen?
Waar haal jij vandaan dat kinderen onder de 16 niet alleen mogen reizen? Ik vloog vanaf mijn 10e alleen, tot mijn 12e werd ik begeleid door een stewardesse maar na je 12e wordt je niet begeleidt en vlieg je dus gewoon alleen.
Diablo schreef:Hoe had jij het dan graag gezien Nickyu?
nickyu schreef:en wat me nog het meest verbaasd dat mensen zeggen en verwachten
oh joh sluit der maar op in een internaat oid en dan echt serieus verwachten
dat ze dingen vergeet en anders word .. echt vol vol ongelloof
Heino schreef:Sweetheart en Rainbow: dit gaat niet om mensen in een keurslijf duwen, dit gaat om bescherming van een kind!!! tegen zichzelf dat volwassen!! plannen en acties heeft. Een kind is simpelweg nog niet in staat dergelijke verantwoordelijkheid te dragen, waarom stappen jullie daar zo gemakkelijk overheen?