Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Maar schelden doet geen pijn Britty, een astma-aanval wel
Miryamk schreef:Maar schelden doet geen pijn Britty, een astma-aanval wel
tamorka schreef:Als je niet roker bent, ruik je de geur van verschaalde sigarettenrook veel sterker. Alles stinkt veel meer. Maar dat kun jij niet weten, want je rookt.
MISTRAL94 schreef:Roken is een keus die je maakt, niet rokers hebben die keus niet....
Misser schreef:Niet voor een trein springen is ook een keuze, kom op zeg.
Britty schreef:Ik rook nog niet mn hele leven hoor. Sterker nog, ik ben er pas op mn 19e mee begonnen, dus ik kan me nog heel goed herinneren hoe het leven zonder sigaretten was. Ik ben er toen niet aan onderdoor gegaan (aan die lucht) dus zal dat nu voor de niet roker ook nog wel mee vallen. Bovendien heb je er allerlei spraytjes en luchtjes voor. Er zijn ook mensen die stinken naar zweet enzo, die verbieden we toch ook niet om de kroeg in te komen?
katiavl schreef:Schandelijk, echt schandelijk mensen van tegenwoordig, dat ze het erg vinden om gezondheidsrisicos te nemen door de verslaving van andere
Waar halen ze die zever
x_Marr schreef:O dus het is ook terecht als je verkracht wordt door iemand die dronken is Britty?
Niet roken is tenminste een slimme keuze
Britty schreef:Niet roken is wellicht een slimme keuze ja. Maar in het kader "vrijheid van keuze" heb ik er voor gekozen om het wel te doen.
Britty schreef:[
Beetje minder he! Ik laat me echt niet eerst uitmaken voor moordenaar, en vervolgens voor zever. Je kan ook wel een beetje fatsoenlijk doen. Bovendien: jij zit in belgie. Daar is al lang een rookverbod van kracht in de restaurants. Dus ben je nou werkelijk zo gefrustreerd dat je ook moet miepen over het rookbeleid van Nederland? Get a life....
[quote="x_Marr"]
O dus het is ook terecht als je verkracht wordt door iemand die dronken is Britty?
Niet roken is tenminste een slimme keuze
Miryamk schreef:Wat een rare redenaties houden jullie er op na zeg!
Ik vraag me zo onderhand een beetje af van welke planeet jullie komen....(Marlboro, Belinda?)
MISTRAL94 schreef:Waarom gaat dat niet samen dan?
Kijjk ruiken doe je het wel maar zolang je maar niet zelf mee hoeft te roken...
katiavl schreef:Weet je chiqa is echt die hard roker niks mis mee, maar haar kennende zou ze niks tegen hebben als ik zeg niet roken in mijn buurt, ze geeft zelfs toe dat ze begrijpt dat in horeca roken niet zo goed is, maar toch ziet ze liever roken.
Daar heb ik echt respect voor dan zever die sommige rondgooien
lorelei schreef:en waar kopen jullie de 1euro sigaretten dan?
Britty schreef:Dit mis ik even? Hoe kwamen we nu op dronken zijn en verkrachting?? Wat heeft dat nou weer met het rookbeleid te maken?
MISTRAL94 schreef:Waarom gaat dat niet samen dan?
Kijjk ruiken doe je het wel maar zolang je maar niet zelf mee hoeft te roken...
tamorka schreef:Ik weet alleen maar dat rook ALTIJD mijn kant op komt! WAar ik ook ga zitten. Een rokende vriendin van mij geloofde me niet. Ik zei, "dan ga ik het nu bewijzen. Ik sta nu op en ga zitten aan de andere kant van je". En ja hoor, de rook draaide nu om, weer in mijn richting. Mijn vriendin was verbluft, ze zag het nu zelf ook.
Schimmelig schreef:Ik moet zeggen dat ik er best veel last van heb op straat als er iemand voor mij/naast mij loopt en een peuk op steekt (de wind staat altijd mijn kant op, op de een of andere manier).
x_Marr schreef:Nou nee chiqa
Door rokende mensen worden anderen ook de dupe.
Idem voor dronken mensen.
Britty schreef:@MISTRAL94 Onmogelijk, meeroken is een feit. Men moet cafe-houders gewoon zelf de keuze laten of ze een rokers- of niet-rokers cafe willen, of misschien een rokers en niet rokers deel. Zo kom je er volgens mij wel uit, dan zoekt iedereen zn eigen stekje wel.
@ Katialv: een paar pagina's geleden gaf jij meteen als antwoord dat het de rokers (dus ook mijn) schuld was dat mensen sterven aan longkanker. Das toch hetzelfde als zeggen dat rokers moordenaars zijn, of niet dan? Je geeft allerlei spastische opmerkingen die er aardig uit springen. Je noemt me een zever, zonder inderdaad enig benul te hebben van wie ik ben. Hier heb je dan je erkenning. Blij ermee?
Daarbij sta ik zelf ook regelmatig in de horeca, mn beste vriendin heeft een cafe en een restaurant waar ik in drukke tijden regelmatig bijspring. Heb nog geen van haar werknemers horen klagen tegen de klanten dat ze hun longkanker geven. Overdrijven is ook een vak...