Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShannaY schreef:Bij huurauto's weet en exact wie gehuurd heeft en wanneer, ik neem aan dat men al heeft kunnen bewijzen dat de vorige huurder en niks mee te maken heeft. Sterker nog, het kan zijn dat de auto helemaal niet verhuurd is geweest voor lange tijd. De maand Mei is nog niet erg toeristisch en er zijn veel bedrijven die auto's verhuren.Klopt, het is toch zo dat ze die auto gehuurd hebben toen Maddia al vermist was? Dan zou het wel erg toevallig zijn als die auto eerst verhuurd was aan de zogezegde moordenaar?
Lusitana schreef:ShannaY schreef:Hoe oud zijn die andere kinderen trouwens? Dat vond ik ook al zo raar, als ze eventueel ontvoerd zou zijn voor de seks industrie, waarom dan ook niet die andere twee kinderen?
De tweeling is twee.
russel schreef:Ik weet niet, 3 kinderen meenemen is veel gedoe.
patsur schreef:Maar Mistic, hoe verklaar je dan de spuit met kalmeringsmiddel?
Zijn er trouwens vingerafdrukken gevonden op de spuit Lusitana? Of weet je daar niets van?
russel schreef:Jawel maar wel op en neer lopen en dat is riskanter dan hit and run. Maar ik begin steeds meer te geloven dat ze niet is ontvoerd.
Laika schreef:Kate blijkt byzonder stressbestendig en uitdrukkingloos. Op zich kan ze kalm verteld hebben dat ze dood is. Vergeet niet dat ze dan dus ook meteen weet dat zij de schuld had aan die dood, dus dat wil je dan niet echt kenbaar maken. Als ze haar inderdaad totaal onschuldig dood had gevonden, had je inderdad de boel bij elkaar geschreeuwd, maar ook niet een lijkje verborgen. Daarom is het allemaal zo verdacht.Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mocht zij per ongeluk bij het kijken in het apartement haar dochtertje dood aangetroffen hebben, dat zij dan koelbloedig naar het restaurant tafeltje heeft kunnen lopen. Je raakt daar dus echt wel helemaal hysterisch van. Iemand moet dat dan opgemerkt hebben lijkt mij.
katiavl schreef:natuurlijk zet hij dat, zolang de media maar onschuld portreerd inplaats van helpt in een goed onderzoek
vraag me stiekem af welke passage
russel schreef:Echt zo typisch Engels, gevoelens verbergen. Dat werkt nu in haar scenario wel in het voordeel.