Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Volgens je vorige posts voel je nu al eea in je portemonne, Tita. Dus aan een eventueel nieuw, Links, kabinet kan 't dan toch niet liggen.
tita schreef:ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en dat ben ik zat
tita schreef:ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en dat ben ik zat
tita schreef:chevax schreef:Volgens je vorige posts voel je nu al eea in je portemonne, Tita. Dus aan een eventueel nieuw, Links, kabinet kan 't dan toch niet liggen.
jij ook hoor phoe moest es weten hoe hoog je salaris is zonder al die poespas
Cowboy55 schreef:tita schreef:ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en dat ben ik zat
En volgens mij ben je nu op stal he?
chevax schreef:@Klomp: grappig hè, dat uit zo'n discussie blijkt dat je toch ook overeenkomsten hebt. Ik snap prima wat je bedoelt, alleen is het gevaar altijd dat een groep mensen doorslaat en daar kan heel erg veel ellende van komen. Het zou mooi zijn als niemand in NL (blank, zwart of bruin) zich niet met criminaliteit bezig zou houden. Maar ja, dat is een utopie. Het is, denk ik, heel erg moeilijk om een evenwicht te vinden waarbij iedereen zich goed voelt. Ondanks dat ik vind dat mensen niet naar NL moeten komen om herrie te schoppen of te profiteren, kan ik me absoluut niet vinden in uitspraken die veel mensen doen over buitenlanders.
chevax schreef:tita schreef:ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en dat ben ik zat
Tita, kom op, zeg. Leg in eerste instantie nu eens gewoon uit wat je bedoelt? Je ziet veel Turkse mensen vanaf stal of er hebben veel Turkse mensen hun paard bij jou op stal geplaatst of je hebt als je op stal bent veel overlast van Turkse mensen?
Cowboy55 schreef:tita schreef:ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en dat ben ik zat
En volgens mij ben je nu op stal he?
tita schreef:jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit