Wat gaan jullie stemmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat gaan jullie stemmen?

VVD
122 (14%)
D66
12 (1%)
PvdA
84 (9%)
CDA
102 (11%)
Groenlinks
57 (6%)
SP
186 (21%)
ChristenUnie
19 (2%)
Lijst Fortuyn
12 (1%)
Eén NL
5 (0%)
Partij voor de Dieren
96 (11%)
Groep Wilders
124 (14%)
SGP
2 (0%)
Weet nog niet!
40 (4%)

Totaal aantal stemmen: 861

tita

Re: Wat gaan jullie stemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:59

yep daar draait het allemaal om he volgend jaar zullen we het wel gaan voelen in onze geldbundel

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:00

daar moet ik chevax gelijk in geven (wat betreft infrastructuur), ik ben het dan ook niet eens met auslanders aus. zoals ik al eerder heb vermeld, mogen diegene vertrekken die totaal niets zich van de maatschappij aantrekken en veelvuldig in de criminaliteit belanden. degene dus die zich absoluut niet willen aanpassen. maar dat wordt geloof ik niet gesnapt..mijn vriend heeft ook een kleurtje, maar werkt zich helemaal kapot en past zich keurig aan. van chinezen, hindoestanen, irakezen, turken,etc heb ik geen last hoor, het gaat gewoon om een bepaalde groep die ik liever zie gaan. ik weet dat de goede onder de kwade lijden en dat klopt imo ook niet, maar er moet toch echt wel iets gebeuren in dit land, dat kun je toch niet ontkennen? door ze steeds de hand boven het hoofd te houden gaat het echt niet beter hoor! ze lachen zich hier de bulten om al die nederlanders die weer oh zo tolerant willen zijn voor hun. waarschijnlijk hebben jullie in mindere maten te maken met deze bevolkingsgroep als dat bijvoorbeeld ik hier heb...en velen met mij...tis niet voor niks dat bepaalde wijken leeglopen en dat je hier door bepaalde wijken niet eens meer kunt lopen zonder bestolen te worden of neergestoken of een pistool tegen je kop om niks...etc terwijl ik jarenlang hetzelfde als jullie erover dacht, maar nu niet meer, ik trek mijn kop uit het zand, maar ach wie ben ik he?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:01

Volgens je vorige posts voel je nu al eea in je portemonne, Tita. Dus aan een eventueel nieuw, Links, kabinet kan 't dan toch niet liggen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:04

ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en dat ben ik zat

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:04

chevax schreef:
Volgens je vorige posts voel je nu al eea in je portemonne, Tita. Dus aan een eventueel nieuw, Links, kabinet kan 't dan toch niet liggen.

jij ook hoor phoe moest es weten hoe hoog je salaris is zonder al die poespas Haha!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:05

tita schreef:
ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en dat ben ik zat

mijn turkse buren zijn anders enorm fijne mensen!!! ik kan altijd op hun bouwen (andersom trouwens ook) zeker als mijn wc-papier weer eens op is Clown

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:05

@Klomp: grappig hè, dat uit zo'n discussie blijkt dat je toch ook overeenkomsten hebt. Ik snap prima wat je bedoelt, alleen is het gevaar altijd dat een groep mensen doorslaat en daar kan heel erg veel ellende van komen. Het zou mooi zijn als niemand in NL (blank, zwart of bruin) zich niet met criminaliteit bezig zou houden. Maar ja, dat is een utopie. Het is, denk ik, heel erg moeilijk om een evenwicht te vinden waarbij iedereen zich goed voelt. Ondanks dat ik vind dat mensen niet naar NL moeten komen om herrie te schoppen of te profiteren, kan ik me absoluut niet vinden in uitspraken die veel mensen doen over buitenlanders.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:06

tita schreef:

En volgens mij ben je nu op stal he?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:08

tita schreef:
chevax schreef:

jij ook hoor phoe moest es weten hoe hoog je salaris is zonder al die poespas Haha!

Ik klaag niet over de inhoud van mijn portomonnee. En die poespas (ik neem aan dat je daarmee ons sociale stelsel bedoeld), ik vindhet alleen maar goed dat dat er is en ik ben ook bereid om er voor te betalen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:12

Cowboy55 schreef:
tita schreef:

nope op mijn werk

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:14

chevax schreef:
@Klomp: grappig hè, dat uit zo'n discussie blijkt dat je toch ook overeenkomsten hebt. Ik snap prima wat je bedoelt, alleen is het gevaar altijd dat een groep mensen doorslaat en daar kan heel erg veel ellende van komen. Het zou mooi zijn als niemand in NL (blank, zwart of bruin) zich niet met criminaliteit bezig zou houden. Maar ja, dat is een utopie. Het is, denk ik, heel erg moeilijk om een evenwicht te vinden waarbij iedereen zich goed voelt. Ondanks dat ik vind dat mensen niet naar NL moeten komen om herrie te schoppen of te profiteren, kan ik me absoluut niet vinden in uitspraken die veel mensen doen over buitenlanders.

ik snap jullie punten ook wel en geloof het of niet, in sommige dingen ben ik het helemaal eens, maar sommige groepen gaan gewoon echt tever met hun uitingen, vooral hier waar ik woon en geloof me, dat is geen pretje, heb er dagelijks last van en niet alleen ik. gezinnen die hun best doen worden eruit gezet en degene die het verpesten profiteren weer lekker mee en daar zou wat tegen moeten gebeuren. net als die gastjes die in dikke auto's ronmdrijden, maar geen baan hebben...heel vreemd!
we hebben hier een aantal wijken waar je als nederlander echt niet doorheen hoeft te lopen. dat is gewoon te gevaarlijk. bovendien staan hier op elke hoek een aantal de hele dag te niksen en te stelen...dat is hun bezigheid. kijk en daar kan ik niet tegen! laat ze verdorie lekker ergens anders heen gaan waar anderen er geen last van ondervinden. bovendien als je maar 1 puntje kritiek geeft gooien ze het op discriminatie, dat vind ik ook onredelijk. als je dan met die ouders gaat praten erover krijg je dit antwoord; tja, zolang ze maar lekker buiten "spelen" en wij in huis rust hebben vinden we het best. tja daar kan ik niks mee, ik vind nog altijd dat die ouders ook zich meer kunnen bemoeien met hun kinderen, want ze zetten de "goede"in een kwaad daglicht. bovendien is dat niet mijn enige ergenis, ook de steuntrekkers (ook nederlanders) die niks mankeren, maar wel een uitkering ontvangen en daarnaast nog een zwart bijbaantje hebben en daarmee dus dubbel inkomen, mogen van mij een schop onder hun kont hebben. ik vind dat nederland veeeeeel te tolerant is

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:16

tita schreef:

Tita, kom op, zeg. Leg in eerste instantie nu eens gewoon uit wat je bedoelt? Je ziet veel Turkse mensen vanaf stal of er hebben veel Turkse mensen hun paard bij jou op stal geplaatst of je hebt als je op stal bent veel overlast van Turkse mensen?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:17

ja maar iedereen die gaat emigeren profiteert van een land dus dan zou het zo zijn dat alle buitenlanders weg moeten volgens klomp (gaat niet lukken denk ik, de nederlander zou eerder verdwijnen)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:17

chevax schreef:
tita schreef:

Tita, kom op, zeg. Leg in eerste instantie nu eens gewoon uit wat je bedoelt? Je ziet veel Turkse mensen vanaf stal of er hebben veel Turkse mensen hun paard bij jou op stal geplaatst of je hebt als je op stal bent veel overlast van Turkse mensen?

NEE STOMME K#TMOSKEE

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:19

NEE STOMME K#TMOSKEE
[/quote]

@Tita: je zult ongetwijfeld je eigen redenen hebben en waarschijnlijk in het verleden wel eea hebben meegemaakt, maar ik vind je bijzonder intolerant. De manier waarop je nu bezig bent, vind ik écht verwerpelijk en ik heb geen zin meer om met jou verder te discusseren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:21

jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:25

hmm, ik ben pas verhuisd, ik had namelijk een grote moskee voor mijn huis staan, nu had ik er op zich niet zo'n last van, maar ik kan me de drukte nog wel herinneren. er is de hele dag in en uitloop. toch kan ik me daar minder aan storen dan de punten die ik genoemd had eerder. ik heb liever die moskee dan vervelende crimineeltjes die staan te hangen en te stelen. iedere ochtend om 6 uur kwam er ook een man met 4 kinderen om alle geparkeerde auto's te checken. dus; ruitje intikken en hup kind naar binnen schuiven en alle waardevolle spullen eruit pakken...meermaals politie gebeld, maar ja, die kwamen niet eens kijken..dat vind ik pas storend!
Laatst bijgewerkt door klomp op 22-11-06 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:25

Cowboy55 schreef:
tita schreef:

nope op mijn werk
[/quote]

Sorry, ik had de zin verkeerd gelezen. Ik dacht dat je schreef: "ja en als ik op stal ben en ik kijk vooruit dan denk ik dat ik in Turkije ben en DAN ben ik zat". Ik krijg namelijk de hele dag al de indruk dat je OF loopt te rellen OF dat je zo zat als een aap bent....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:29

nee hoor en zoals ik al eerder had verteld ik heb gewoond in rotterdam gewerkt en gestudeerd dus ik heb heel veel buitenlandse vrienden gehad maar daardoor weet ik ook best veel.
maar eerder hebben we minidebat gehad over kinderbijslag
belastingen en hypotheekaftrek en nu ff buitenlanders....

Whiz

tita schreef:
jajaja ik heb zo mijn eigen ding en ik vind zo'n moskee vreselijk uitzicht slaat nergens op jij zou het ook niet leuk vinden als je paard ervandoor gaat tijdens een buitenrit omdat er op zondag iets uit de luidspreker loeit

Uh ik vind helemaal geen vreselijk uitzicht.. mjah moet het wel een mooie moskee zijn overigens.

En tjah.. dan moet je je paard maar beter opvoeden. Als er een ambulance voorbij komt dan moet tie zich ook gedragen!

Guess001

Ja, je kunt ook gewoon leren paardrijden. Clown

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:31

Ik hoop maar niet dat één van mijn paarden eens schrikt van een brandweerauto, want dan moet ik een manier zien te vinden om die allemaal weg te krijgen uit Nederland.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:32

Als mijn paard Wilders tegenkomt vrees ik dat ik 'm ook niet meer hou hoor.... Nagelbijten / Gniffelen

chevax

@Bealy: ik moet er ook vreselijk om lachen. Eerst was de criminaliteit de schuld van buitenlanders, daarna pikten ze "onze" banen in en het is natuurlijk ook wel logisch dat het vervolg daarop is dat het óók hun schuld is als onze paarden op hol slaan.

klomp

zoeits moet je trainen met je paard om het niet meer eng te vinden, dat zegt niks over de moskee, maar over de opvoeding van jouw paard. niet rot bedoeld, maar zo is het wel! ik heb bijvoorbeeld mijn paard geleerd dat als er vervelende groepjes op straat mijn paard proberen te laten schrikken of slaan om ze achterna te gaan om "hun" de stuipen op het lijf te jagen Clown