Peter R de Vries neergeschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Peter R de Vries neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:46

En die heeft alle opgelegde regels bij zijn vrijlating aan zijn laars gelapt. Zonder gevolgen. Schande.
Dat er rondom hem complottheorieën zijn ontstaan vind ik niet eens zo raar.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:50

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:50

Ik heb altijd het idee gehad bij die moord op Fortuijn dat het Den Haag wel erg goed uitkwam.
Ik vind het nog steeds jammer.
Laatst bijgewerkt door chanicha op 18-07-21 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:51

chanicha schreef:
Bridget :r

Ik had ze als advocaat niet verdedigd, zou ik niet kunnen maar ben dan ook geen advocaat geworden :n

Praat me even bij, want ik snap je reactie niet helemaal.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:53

CharleyT schreef:
chanicha schreef:
Bridget :r

Ik had ze als advocaat niet verdedigd, zou ik niet kunnen maar ben dan ook geen advocaat geworden :n

Praat me even bij, want ik snap je reactie niet helemaal.

Ik moest even teruglezen :')
Ik bedoelde Maasland.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:59

Oh, dan nog snap ik niet waarom Bridget Maasland een 'misselijk'emoticon van je krijgt.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 17:07

CharleyT schreef:
Oh, dan nog snap ik niet waarom Bridget Maasland een 'misselijk'emoticon van je krijgt.

Blijkbaar heeft Bridget een verkeerde opmerking gemaakt in haar ogen wbt haar advocaten opmerking.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 17:09

Of ze mag Bridget niet. Ik vind haar nu ook niet bepaald een aimabel persoon.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 17:15

Cowgirl schreef:
CharleyT schreef:

Blijkbaar heeft Bridget een verkeerde opmerking gemaakt in haar ogen wbt haar advocaten opmerking.

Ok dan, dan wil ik ook zo'n emoticon, want ik denk er hetzelfde over. Ben ook geen advocaat dus kom nooit voor zo'n keuze wel/niet verdedigen te staan.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 17:28

Fitzroy schreef:

Weet je... Je kent haar helemaal niet... Je vind haar publieke imago blijkbaar niet bepaald aimabel. Zoals een hoop mensen ook tegen Peter aankeken, die dan nu moeten roepen ik vond het een aandachtsgeile arrogante klootzak maar dit gun ik hem niet. Je kunt ervanuit gaan dat Bridget, zoals eigenlijk de meeste mensen, gewoon een hele lieve meid is. Stel dat ze morgen afgeknald wordt, zeg je dan 'ik vond haar niet bepaald aimabel maar dit gun ik haar niet'? Jij bent ook geen naar mens, dat weet ik zeker, maar deze uitspraak komt op mij ook niet bepaald aimabel over... Zo kun je mensen die je eigenlijk helemaal niet echt kent heel makkelijk en snel afserveren terwijl ze dat helemaal niet verdienen

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:42

Dan mag je dus over geen enkele BN’er een mening hebben? Want je kent ze toch niet. Je ziet iedereen alleen op tv. Maar mensen laten nu eenmaal een indruk achter. Eerder positief of negatief. En daar kun je als individu best een mening over hebben. Is mijn mening :))

On topic: ik ben benieuwd hoe het afscheid geregeld wordt. De Arena zou ik me goed voor kunnen stellen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 18:51

Fitzroy schreef:
Dan mag je dus over geen enkele BN’er een mening hebben? Want je kent ze toch niet. Je ziet iedereen alleen op tv. Maar mensen laten nu eenmaal een indruk achter. Eerder positief of negatief. En daar kun je als individu best een mening over hebben. Is mijn mening :))

On topic: ik ben benieuwd hoe het afscheid geregeld wordt. De Arena zou ik me goed voor kunnen stellen.

Hoorde net dat het in Carré zou plaats vinden gedurende 2 dagen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:03

Klopt woensdag publiekelijk en donderdag in besloten kring

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:06

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 19:08

luxx schreef:
Fitzroy schreef:

Weet je... Je kent haar helemaal niet... Je vind haar publieke imago blijkbaar niet bepaald aimabel. Zoals een hoop mensen ook tegen Peter aankeken, die dan nu moeten roepen ik vond het een aandachtsgeile arrogante klootzak maar dit gun ik hem niet. Je kunt ervanuit gaan dat Bridget, zoals eigenlijk de meeste mensen, gewoon een hele lieve meid is. Stel dat ze morgen afgeknald wordt, zeg je dan 'ik vond haar niet bepaald aimabel maar dit gun ik haar niet'? Jij bent ook geen naar mens, dat weet ik zeker, maar deze uitspraak komt op mij ook niet bepaald aimabel over... Zo kun je mensen die je eigenlijk helemaal niet echt kent heel makkelijk en snel afserveren terwijl ze dat helemaal niet verdienen

Bridget is een prima meid. Stond daar ook maar weer ff.
Kan haar 'verslag' nog wel herinneren terwijl ze binnen bij 3FM zat en naar buiten keek hoe Pim Fortuyn werd gereanimeerd, dat het laken kwam en ze moest zeggen dat hij overleden was. Dat ben je wel een sterke vrouw als je dan nu weer zo bij Boulevard staat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 21:46

chanicha schreef:
Ik heb altijd het idee gehad bij die moord op Fortuijn dat het Den Haag wel erg goed uitkwam.
Ik vind het nog steeds jammer.

Hier gaan inderdaad best wel wat verhalen over rond. Dat Folkert handelde in opdracht van mensen uit Den Haag. Maar de waarheid zullen we vast nooit weten. En we krijgen Pim er niet mee terug.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 21:47

Inderdaad, net als met Diana!

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:08

Woensdag besteedt Op1 de aflevering aan het afscheid van Peter R. de Vries. De opinies in mijn omgeving (hoe irrelevant ook) verschillen enorm over het publiekelijke afscheid in Carré. Wat zijn de ideeën hier en zijn er mensen die langsgaan?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:11

Incroyable schreef:
Woensdag besteedt Op1 de aflevering aan het afscheid van Peter R. de Vries. De opinies in mijn omgeving (hoe irrelevant ook) verschillen enorm over het publiekelijke afscheid in Carré. Wat zijn de ideeën hier en zijn er mensen die langsgaan?

Vanwege de corona crisis vind ik het niet zo geslaagd.
Ik snap wel dat mensen die behoefte hebben, maar had het in opzet liever anders gezien.

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:20

imaudy schreef:
Incroyable schreef:

Ik snap wel dat mensen die behoefte hebben, maar had het in opzet liever anders gezien.

Zelfde gedachte, absoluut mooi idee maar coronatechnisch.. eh.
Hadden ze misschien iets kunnen doen met een livestream of ander gebaar.

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:20

Moet wel zeggen dat ik het nog steeds een onwerkelijk idee vind dat deze man er niet meer is. Wat zal het zwaar zijn voor zijn familie.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:36

Jongens kom op, dit gaat wel even voor Corona. Zal vast goed geregeld worden.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:41

Ik kan mij nog heel goed het afscheid van Pim Fortuyn herinneren en daar waren zo ontzettend veel mensen. En ik denk dat het nu niet anders zal zijn.
Ik gun het iedereen en als iedereen een beetje rekening houd met elkaar aanpast moet het toch goedkomen.

Ik ga niet heen. Ik heb een donatie gedaan.

Walkure dat heb ik ook hoor. Alsof het nog steeds een film is.
En er vanavond gewoon ouderwets boulevard is.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:25

Walkure schreef:
imaudy schreef:

Zelfde gedachte, absoluut mooi idee maar coronatechnisch.. eh.
Hadden ze misschien iets kunnen doen met een livestream of ander gebaar.

Of ze hadden net als bij burgemeester van der Laan hem in de glazen pui van het concertgebouw kunnen opbaren, dan hadden mensen buiten langs kunnen lopen om bloemen te leggen/ een laatste groet te brengen. Maar ook daar is het qua loopruimte niet echt je van het hoor..

Als de cijfers in A’dam niet zo slecht zouden zijn als nu, was ik denk ik wel gegaan… Ik vind het een mooi gebaar dat de familie iedereen de kans wil geven om afscheid te nemen.

Kan nog steeds niet echt geloven dat hij er niet meer is.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 17:08

De 2 verdachten blijven langer in voorarrest hoor ik net op de radio.