Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:CharleyT schreef:Oh, dan nog snap ik niet waarom Bridget Maasland een 'misselijk'emoticon van je krijgt.
Blijkbaar heeft Bridget een verkeerde opmerking gemaakt in haar ogen wbt haar advocaten opmerking.
Fitzroy schreef:Of ze mag Bridget niet. Ik vind haar nu ook niet bepaald een aimabel persoon.
Fitzroy schreef:Dan mag je dus over geen enkele BN’er een mening hebben? Want je kent ze toch niet. Je ziet iedereen alleen op tv. Maar mensen laten nu eenmaal een indruk achter. Eerder positief of negatief. En daar kun je als individu best een mening over hebben. Is mijn mening![]()
On topic: ik ben benieuwd hoe het afscheid geregeld wordt. De Arena zou ik me goed voor kunnen stellen.
luxx schreef:Fitzroy schreef:Of ze mag Bridget niet. Ik vind haar nu ook niet bepaald een aimabel persoon.
Weet je... Je kent haar helemaal niet... Je vind haar publieke imago blijkbaar niet bepaald aimabel. Zoals een hoop mensen ook tegen Peter aankeken, die dan nu moeten roepen ik vond het een aandachtsgeile arrogante klootzak maar dit gun ik hem niet. Je kunt ervanuit gaan dat Bridget, zoals eigenlijk de meeste mensen, gewoon een hele lieve meid is. Stel dat ze morgen afgeknald wordt, zeg je dan 'ik vond haar niet bepaald aimabel maar dit gun ik haar niet'? Jij bent ook geen naar mens, dat weet ik zeker, maar deze uitspraak komt op mij ook niet bepaald aimabel over... Zo kun je mensen die je eigenlijk helemaal niet echt kent heel makkelijk en snel afserveren terwijl ze dat helemaal niet verdienen
chanicha schreef:Ik heb altijd het idee gehad bij die moord op Fortuijn dat het Den Haag wel erg goed uitkwam.
Ik vind het nog steeds jammer.
Incroyable schreef:Woensdag besteedt Op1 de aflevering aan het afscheid van Peter R. de Vries. De opinies in mijn omgeving (hoe irrelevant ook) verschillen enorm over het publiekelijke afscheid in Carré. Wat zijn de ideeën hier en zijn er mensen die langsgaan?
imaudy schreef:Incroyable schreef:Woensdag besteedt Op1 de aflevering aan het afscheid van Peter R. de Vries. De opinies in mijn omgeving (hoe irrelevant ook) verschillen enorm over het publiekelijke afscheid in Carré. Wat zijn de ideeën hier en zijn er mensen die langsgaan?
Vanwege de corona crisis vind ik het niet zo geslaagd.
Ik snap wel dat mensen die behoefte hebben, maar had het in opzet liever anders gezien.
Walkure schreef:imaudy schreef:Vanwege de corona crisis vind ik het niet zo geslaagd.
Ik snap wel dat mensen die behoefte hebben, maar had het in opzet liever anders gezien.
Zelfde gedachte, absoluut mooi idee maar coronatechnisch.. eh.
Hadden ze misschien iets kunnen doen met een livestream of ander gebaar.