mysa schreef:Ja, ben ook razend benieuwd naar de logica van Boras' opmerking!
Ik denk dat Boras reageerde op jouw opmerking? Dat je steeds linkser wordt en dat ze dat een logische wending vindt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ik kan heel goed snappen dat mensen op de FvD gestemd hebben, zoals in de jaren hiervoor op Wilders en Fortuin . Wat ik het kwalijke vind van deze figuren is het populistische gepraat en beloftes die ze nooit waar kunnen maken. Maar een grote groep mensen die leven van het minimum en niets kunnen ondanks de beloftes van het huidige kabinet , die hopen op betere tijden met Baudet. Geen buitenlanders om banen in te pikken, geen asielzoekers die alles wel krijgen, geen klimaatmaatregelen die miljarden euro’s kosten enz enz. Die lezen niet dat ze van alle toeslagen af willen , uit de EU willen en nog wat meer zaken die juist die grote groep die het graag beter wil zal raken.
Myrthe3 schreef:Ik snap echt die haat niet tegen Baudet. Ok, hij heeft een paar niet handige uitspraken gedaan. Maar hey, die zijn er van iedereen wel te vinden.
Myrthe3 schreef:Ik snap echt die haat niet tegen Baudet. Ok, hij heeft een paar niet handige uitspraken gedaan. Maar hey, die zijn er van iedereen wel te vinden.
IMANDRA schreef:Myrthe3 schreef:Ik snap echt die haat niet tegen Baudet. Ok, hij heeft een paar niet handige uitspraken gedaan. Maar hey, die zijn er van iedereen wel te vinden.
Ik daag je uit om opmerkingen van dit niveau te vinden van de hoofdmannen en -vrouwen van de coalitiepartijen. Dit zijn namelijk best heftige opmerkingen, wel een beetje erger dan 'niet heel handig'.
verootjoo schreef:Myrthe3 schreef:Ik snap echt die haat niet tegen Baudet. Ok, hij heeft een paar niet handige uitspraken gedaan. Maar hey, die zijn er van iedereen wel te vinden.
Mwa, ik vond Ruttes roep om Carolien een tikkeltje minder erg dan een fascistische overwinningsspeech![]()
En die ‘niet handige uitspraken’ zijn stuk voor stuk zorgvuldig gekozen en bij navraag meent hij ze ook nog.
Ze zijn van een heel ander kaliber dan een verspreking, foutje of black-out.
Shaggy09 schreef:Nou.. als hij een kopietje van Fortuyn wilde zijn had hij hele andere uitspraken moeten doen en staat zijn bijna anti feminisme haaks op de gedachtegoed van Fortuyn over vrouwen.