Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:07

Ik moet eerlijk zeggen, na het kijken van de docu: ik vind Robson en Safechuck itt tot veel hier niet echt en eerlijk overkomen. Beide niet.
Niet daarmee gezegd dat MJ geen ongepast gedrag vertoonde.

Raamzicht

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:25

Waarom niet?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:47

Raamzicht schreef:
Waarom niet?

Het is een eerste indruk. A gut feeling. Misschien moet ik m nog een paar x kijken om te kunnen omschrijven waarom ik dat vind. Maar het heeft vooral te maken met het zware misbruik waarvan ze MJ beschuldigen.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:09

nu op DWDD

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:21

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:39

justkid schreef:
nu op DWDD

Wat was er op DWDD?

Ik heb Boulevard ook al gemist vandaag :Y)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:22

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:26

Laatst bijgewerkt door manubres op 15-03-19 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:28

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:28

Dat zou wel raar zijn eigenlijk. Dan worden ze veroordeeld omdat ze hebben gelogen dat het niet is gebeurt, maar zou MJ dan postuum alsnog veroordeeld worden, en de fanclub de rechtzaak verliezen?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:40

Janine1990 schreef:
justkid schreef:
nu op DWDD

Wat was er op DWDD?

Ik heb Boulevard ook al gemist vandaag :Y)

Die advocate was er, die was er vorige week ook.
Het ging over jonge slachtoffers van seksueel misbruik en hoe moeilijk het is, om dit te vertellen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:41

Advocate? Zat geen advocaat bij? Bedoel je die klinisch psycholoog?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:47

Janine1990 schreef:

Natacha Harlequin

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:48

Electra63 schreef:
Janine1990 schreef:

Natacha Harlequin

Potdikkie, moet ik terug kijken dus!!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:51

Janine1990 schreef:
Electra63 schreef:

Natacha Harlequin

Potdikkie, moet ik terug kijken dus!!

Je kan via FB en dan DWDD terug zien

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 22:13

Babootje schreef:
Raamzicht schreef:
Waarom niet?

Het is een eerste indruk. A gut feeling. Misschien moet ik m nog een paar x kijken om te kunnen omschrijven waarom ik dat vind. Maar het heeft vooral te maken met het zware misbruik waarvan ze MJ beschuldigen.

Heb je ook de uitzending met Oprah gekeken die na de docu kwam? (Is online terug te vinden).
Daarin antwoorden ze ook op vragen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 22:28

Electra63 schreef:
Je kan via FB en dan DWDD terug zien

Bedankt, ik heb het gevonden! :D

Mooi stuk, geeft aan hoe waardevol het is dat er geluisterd wordt.

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:24

Cayenne schreef:
Heb je ook de uitzending met Oprah gekeken die na de docu kwam? (Is online terug te vinden).
Daarin antwoorden ze ook op vragen.

Waar is die te vinden? Is het dezelfde als de Podcast supersoul conversations?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 13:46

Hier moest ik stiekem dan wel weer een beetje om lachen. :=

Bron: TVDraaitDoor

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 14:20

Jolien87 schreef:
Hier moest ik stiekem dan wel weer een beetje om lachen. :=

Bron: TVDraaitDoor
[ Video ]

Ik heb wel echt gewoon hetzelfde idee. Het dansen, de liedjes, dat zachtje stemmetje... ik krijg er gewoon de griezels van.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 19:04

Die fanclubs hebben geen poot om op te staan. Anders zouden er altijd restricties zijn voor een docu en die zijn er niet. Het is gewoon hun verhaal. MJ is gearresteerd geweest, dus zo ongeloofwaardig was een en ander niet.
Mensen kunnen hun eigen conclusies trekken. Dat zijn de conclusie trekken dat het schadelijk is, wel, dat zegt ook iets over hoe geloofwaardig het over komt....

Dit proberen de slachtoffers tot zwijgen te brengen is het allerergste. Gelukkig zijn deze twee daar inmiddels tegen opgewassen.

Door het domweg niet te geloven (want idool, geen enkele andere reden die rechtop blijft) en de misbruiker te verdedigen, is jarenlang de boel afgekocht.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 19:21

Babootje schreef:
Janine1990 schreef:
Om het weer even richting het onderwerp te drukken; we weten ook niets van de ouders van die jongens.

Wat we in ieder geval wel weten is dat de vader van Jordan Chandler in een 'out of court settlement' heeft geprobeerd iets te regelen. Dat iets kunnen we wel bedenken. En dat Jordan Chandler afstand heeft genomen van zijn ouders omdat zij hem hebben gedwongen om te liegen. Dat is best interessant. Want waarom zou hij dat doen? Als MJ hem werkelijk had misbruikt. Dat hij wist hoe MJ's geslachtsdeel eruit zag. Wat zegt dat nu helemaal.
Wat zou je je beter herinneren: iemands geslachtsdeel terwijl je wordt misbruikt of iemands geslachtsdeel omdat je hem (misschien nog met een paar andere jongetjes) hebt bespiekt terwijl hij onder de douche stond?
Jordan Chandler wist iets van MJ waarvan de ouders dachten "kassa" en hij was het daar blijkbaar duidelijk niet mee eens.

Dit is gewoon heel erg bevooroordeeld.
We hebben het over een geslachtdeel in erectie. Als iemand onder de douche staat, is dat niet een normale houding en daarbij als er water over stroomt zie je helemaal geen details.
Je doet alsof je bij misbruiik je ogen dicht hebt? Het gaat niet om verkrachting.
Deze jongens waren zorgvudig gegroomed en dat begint bij strelingen die ze prettig vinden en gaat door naar wederzijdse masturbatie en orale sex. Reken maar dat je dan heel lang de focus op een gelsachtdeel hebt en het gaat ook niet over 1 keer.
Goed gegroomde kinderen nemen het ook altijd voor hun misbruikers op. Ze houden van die persoon als ze nog in het proces zitten.

Er lagen al aanklachten. Het is niet zo dat je denkt "mijn zoon weet hoe de piemel van MJ eruit ziet dus nu kunnen we allerlei valse beschuldigingen doen. Dat kun je wel doen, maar dat komt echt wel uit.

En het is eerlijk gezegd nogal walgelijk om er vanuit te gaan dat een slachtoffer staat te liegen. Als jouw kind thuiskomt met dat een oom/leraal/coach aan hem of haar gezeten heeft, maak je je kind dan ook voor leugenaar uit? Geloof je per definitie de volwassene die alles onkent?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 20:27

Lusitana schreef:
Dit proberen de slachtoffers tot zwijgen te brengen is het allerergste. Gelukkig zijn deze twee daar inmiddels tegen opgewassen.

Dit idd. Dit kan mensen zo beschadigen, en het is ook iets wat een dader doet.
Om dan daarna, als slachtoffer, al je moed bij elkaar te rapen, en dan vervolgens weer mensen tegen komen die je monddood proberen te maken...... dat is precies de reden dat mensen zolang zwijgen.
Lusitana schreef:
En het is eerlijk gezegd nogal walgelijk om er vanuit te gaan dat een slachtoffer staat te liegen. Als jouw kind thuiskomt met dat een oom/leraal/coach aan hem of haar gezeten heeft, maak je je kind dan ook voor leugenaar uit? Geloof je per definitie de volwassene die alles onkent?

Precies.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 20:49

Precies! En diezelfde mensen miepen dan waarom het zo lang moet duren voor mensen het durven te vertellen. Ik kan er een boek over vol schrijven wat ik daar van vind, maar niets van dat is positief.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 21:08

En ook, wat heeft het voor zin om de kip met de gouden eieren te slachten? Als er niks aan de hand was, hadden ze zijn hele leven (niemand wist natuurlijk dat hij jong zou sterven hoewel het enigszins voorspelbaar was) van hem kunnen profiteren. Je gaat toch niet zomaar rijke vrienden aanklagen die je met privé vliegtuigen over laat vliegen, je alles geven wat je hartje begeert, en carrière van je kind gunstig kan beïnvloeden en bekostigen, voor 1 bedrag waarvan je niet van kunt voorspellen hoe hoog dat zou liggen?
En ze zijn niet de enige aanklagers!