Ariannee schreef:
Je gezond verstand zou je toch wel moeten vertellen dat MSN nieuws niet echt bepaald een betrouwbare bron is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:its_daantjee schreef:menseeeen alsjeblieft. het is al een verschrikkelikl onderwerp en dan moet er ook nog zo over gepraat worden?
ik mag nog niet stemmen, maar vind in veel opzichten dat GW wel gelijk heeft. hoe hij deze dingen brengt mag van mij wel op een respectvollere manier. maar geert zegt heel veel dingen die mensen denken maar niet durven te zeggen. ik kan begrijpen als je niet voor geert bent, want sommige uitspraken kunnen echt niet. maar ik snap het ook zeker wel als je wel op geert stemt..
overigens gad jk nog niet nagedacht over het volken tegen elkaar.opzetten en ja, misschien doet hij dat wel.
mogen we nu weer ontopic gaan?
heb begrepen dat frankrijk een bom gegooid heeft als wraak? vrees dat dit geen goede actie was...
1 bom??maak er maar 20 van.
Chiave schreef:Ariannee schreef:
Dit bedoel ik. Woorden als opgepakt worden hier in het topic genoemd, terwijl er alleen paspoortcontrole was. Er waren vrijdagnacht gewoon nog geen namen of gezichten bekend. Snap ik ook wel dat hij door mag rijden.
Ariannee schreef:sommige reageren hier wel achterlijk op mensen
Snollygoster schreef:Wraak? Dit probleem moet gewoon keihard aangepakt worden. In een oorlog zullen altijd onschuldige slachtoffers vallen, de situatie in Syrië is nu ook zodanig uit de hang gelopen dat ze gewoon niet meer kunnen ingrijpen zonder onschuldige slachtoffers te maken. Ik vrees zelfs dat de boel daar platgooien niet veel gaat helpen, die IS terroristen zitten overal. Wat moet Frankrijk dan doen? IS hun gang maar laten gaan zonder gevolgen? Gewoon keihard aanpakken ja.
ingedebruijn schreef:Ariannee schreef:sommige reageren hier wel achterlijk op mensen
Ik denk dat je het deze keer onterecht slecht opvatte. Als je het artikel goed leest kun je eruit halen dat dit heel snel na de aanslagen was. Niet zo gek dus dat hij toen door mocht rijden. Is iets anders dan bewust een dader laten gaan. Beetje een misleidende titel.
its_daantjee schreef:nu kom ik misschien heel dom over, maar in hoe verre bemoeit NL zoch met de oorlog?
Snollygoster schreef:Wraak? Dit probleem moet gewoon keihard aangepakt worden. In een oorlog zullen altijd onschuldige slachtoffers vallen, de situatie in Syrië is nu ook zodanig uit de hang gelopen dat ze gewoon niet meer kunnen ingrijpen zonder onschuldige slachtoffers te maken. Ik vrees zelfs dat de boel daar platgooien niet veel gaat helpen, die IS terroristen zitten overal. Wat moet Frankrijk dan doen? IS hun gang maar laten gaan zonder gevolgen? Gewoon keihard aanpakken ja.