Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
testebeest schreef:Verbaasd mij ook dat het topic weer open is.
ALles is denk ik ook wel gezegd, bedreigen is gewoon nutteloos. Het is nu in gang gezet.EN er worden steeds meer aanhoudingen gedaan.Maar de families/paarden van deze "mensen"bedreigen gaat mij ook wel erg ver.
IS wel fijn om het topic te hebben voor eventuele nieuwe ontwikkelingen maar dreigen mwah niet nodig vind ik.
Hoorde gisteravond wat de eventuele straffen zijn. Mmm is wel heel erg weinig (geldboetes of taakstraf)
Electra63 schreef:Ik hoop vooral dat voor de pony's een mooi plekje wordt gevonden.
HTM schreef:testebeest schreef:Verbaasd mij ook dat het topic weer open is.
ALles is denk ik ook wel gezegd, bedreigen is gewoon nutteloos. Het is nu in gang gezet.EN er worden steeds meer aanhoudingen gedaan.Maar de families/paarden van deze "mensen"bedreigen gaat mij ook wel erg ver.
IS wel fijn om het topic te hebben voor eventuele nieuwe ontwikkelingen maar dreigen mwah niet nodig vind ik.
Hoorde gisteravond wat de eventuele straffen zijn. Mmm is wel heel erg weinig (geldboetes of taakstraf)
Ik snap echt niet waar mensen (en nee dat je niet op jou bedoelt, maar quote je wel even) het vandaan halen dat er hier op bokt de families/de paarden van deze mensen bedreigt worden.
Volgens mij gebeurd dit op Facebook, maar hier niet.
En ik ben blij dat het topic weer open is.
Ik hoop dat er normaal over gesproken kan worden, zoals gister middag, en het niet weer zo wordt als gisteravond.
En vind het ook altijd zeer prettig dat mensen hier iedereen over 1 kam scheren echt top
HTM schreef:Electra63 schreef:Ik hoop vooral dat voor de pony's een mooi plekje wordt gevonden.
Dat is leuk voor die pony's ja als die een fijne plek krijgen, maar er zijn er veel meer gebruikt, zoals op de site te zien is waar je de filmpjes kan kopen...
Wat gaat daarmee gebeuren???
En ja, dat zijn ook Nederlandse paarden op een Nederlandse locatie.
Rowdine schreef:xSlvna schreef:Mogen wij onze mening niet meer geven zonder FB ermee te 'vervuilen'? Mijn redelijk snuggere vrienden die geen hart voor paarden hebben zien me weer komen met posts over paarden of de mensen met te veel emoties/geen grenzen beginnen zelf te vloeken als een stel neanderthalers over hoe die mensen dood moeten etc, nah vind het toch we fijn dat bokt er dan is.
Neuh, ik zeg nergens dat je het maar op FB moet doen.
Bokkers reageren blijkbaar niet anders dan de mensen op FB, dus ik zou niet snappen wat er beter is aan bokkers dan aan de 'neanderthalers over hoe die mensen dood moeten etc'.
HTM schreef:Electra63 schreef:Ik hoop vooral dat voor de pony's een mooi plekje wordt gevonden.
Dat is leuk voor die pony's ja als die een fijne plek krijgen, maar er zijn er veel meer gebruikt, zoals op de site te zien is waar je de filmpjes kan kopen...
Tigra_ schreef:Daar zijn ze nu mee bezig dus kan best zijn dat er nog meer paarden of ander dieren in beslag genomen worden. In heb ergens vernomen weet niet of het dezelfde site betreft maar dat er ook op geiten gereden werd dat is natuurlijk helemaal te zot voor woorden om op een geit te rijden.
StefenYnia schreef:Tigra_ schreef:Daar zijn ze nu mee bezig dus kan best zijn dat er nog meer paarden of ander dieren in beslag genomen worden. In heb ergens vernomen weet niet of het dezelfde site betreft maar dat er ook op geiten gereden werd dat is natuurlijk helemaal te zot voor woorden om op een geit te rijden.
Heb ik ook gelezen ja... en leeuwen, en ezels en andere dieren... echt niet meer normaal!
xSlvna schreef:Rowdine schreef:
Neuh, ik zeg nergens dat je het maar op FB moet doen.
Bokkers reageren blijkbaar niet anders dan de mensen op FB, dus ik zou niet snappen wat er beter is aan bokkers dan aan de 'neanderthalers over hoe die mensen dood moeten etc'.
Niks is er beter aan, die reacties worden niet voor niks verwijderd hè, zodat de mensen die normaal reageren door kunnen reageren
geerke schreef:Liesje1611 schreef:En over 'die vrouwen hebben geen leven meer'; bullshit, sorry. Ze moeten even een paar weken door het stof bijten, ja, maar na een tijdje is iedereen dit weer vergeten en gaan we met zn alle weer over naar de orde van de dag.
Waarbij ik dus niet alle bedreigingen en doodswensen goedkeur.
na een tijdje is iedereen dit weer vergeten.....Op Bokt gaat het sneller hoor
Tigra_ schreef:HTM schreef:Dat is leuk voor die pony's ja als die een fijne plek krijgen, maar er zijn er veel meer gebruikt, zoals op de site te zien is waar je de filmpjes kan kopen...
Daar zijn ze nu mee bezig dus kan best zijn dat er nog meer paarden of ander dieren in beslag genomen worden. In heb ergens vernomen weet niet of het dezelfde site betreft maar dat er ook op geiten gereden werd dat is natuurlijk helemaal te zot voor woorden om op een geit te rijden.
Tigra_ schreef:Daar zijn ze nu mee bezig dus kan best zijn dat er nog meer paarden of ander dieren in beslag genomen worden. In heb ergens vernomen weet niet of het dezelfde site betreft maar dat er ook op geiten gereden werd dat is natuurlijk helemaal te zot voor woorden om op een geit te rijden.
Rowdine schreef:Overigens scheert niemand hier alle bokkers over een kam. Nergens wordt namelijk gezegd dat alle bokkers zo reageren.
Rowdine schreef:Wat dus, zoals ik al zei, betekent dat bokkers ook niet normaal reageren. De mods zijn niet voor niets steeds bezig met posts aanpassen/verwijderen/het topic op slot gooien.
HTM schreef:Rowdine schreef:Overigens scheert niemand hier alle bokkers over een kam. Nergens wordt namelijk gezegd dat alle bokkers zo reageren.Rowdine schreef:Wat dus, zoals ik al zei, betekent dat bokkers ook niet normaal reageren. De mods zijn niet voor niets steeds bezig met posts aanpassen/verwijderen/het topic op slot gooien.
![]()
heel geloofwaardig
Rowdine schreef:Waar zeg ik dat alle bokkers zo reageren? Ik zeg in het algemeen bokkers, dat betekent toch niet dat ik daar iedereen mee bedoel?
Komop wel een beetje begrijpend lezen he.
HTM schreef:Rowdine schreef:Waar zeg ik dat alle bokkers zo reageren? Ik zeg in het algemeen bokkers, dat betekent toch niet dat ik daar iedereen mee bedoel?
Komop wel een beetje begrijpend lezen he.
Misschien beter typen.
Aan mij lezen ligt het niet... Ben niet de enige die het waarschijnlijk anders opvat dan jij bedoelt.
Maar ik lees toch echt dat bokkers ook niet normaal reageren
En als jij het over een bokker hebt voel ik me aangesproken, maar helaas geen tijd voor een heksenjacht.