2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:20

Ben benieuwd.
chocobroodje schreef:
09.03 uur: De politie hoopt dinsdag met meer info te komen over de vermiste broertjes.

Van die 2 meisjes die ook nooit weer terug gevonden zijn ongelooflijk inderdaad. Maar zoals Quellian al zei die moeder heeft tenminste nog een brief gekregen.

Super van de agenten dat ze de hoop blijven houden dat ze de jongens zeker terug zullen vinden +:)+ .

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:24

sloffiee schreef:
pff er bestaan toch echt vreselijk veel zieke geesten op deze wereld... Zulken hadden nooit kinderen mogen krijgen

wat een k*topmerking, je weet toch helemaal niet wat voor vader die man is geweest en wat hem hiertoe gedreven heeft? Dit overkomt de 'besten' ook nog.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:24

vanavond bij Opsporing verzocht, beetje mosterd na de maaltijd, iedereen is al van alles op de hoogte, word puur een opsomming, t blijft enorm triest...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:26

Miepie77 schreef:
vanavond bij Opsporing verzocht, beetje mosterd na de maaltijd, iedereen is al van alles op de hoogte, word puur een opsomming, t blijft enorm triest...

Misschien haalt het mensen over tips in te sturen waarvan ze dachten dat het niks was.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:27

Miepie77 schreef:

09.03 uur: De politie hoopt dinsdag met meer info te komen over de vermiste broertjes.

misschien wel nieuwe info.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:47

set_elkol schreef:
sloffiee schreef:
pff er bestaan toch echt vreselijk veel zieke geesten op deze wereld... Zulken hadden nooit kinderen mogen krijgen

wat een k*topmerking, je weet toch helemaal niet wat voor vader die man is geweest en wat hem hiertoe gedreven heeft? Dit overkomt de 'besten' ook nog.

echt??!! het overkomt de 'besten' om hun kinderen zomaar te laten verdwijnen (misschien wel om te brengen)??
you must be kidding me! geen enkele gezonde geest doet zoiets! en zeker al geen kinderen!

chocobroodje

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:49

Bron L1.nl

Het tv-programma Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond aandacht aan de vermissing van de twee broertjes Ruben en Julian. Dat liet een woordvoerder van de politie weten.

Nadat maandag een zoekactie bij een visvijver in Geulle vruchteloos bleek, richt de politie zich op de vele tips en het beeldmateriaal dat is binnengekomen. Nog altijd worden er uren aan beeldmateriaal door mensen aangeleverd. Dat wordt door de politie bekeken, op zoek naar de auto van de vader en een teken dat de broertjes in die auto zitten.

De jongens van 7 en 9 uit Zeist zijn vorige week op maandagavond voor het laatst gezien. Daarna ontbreekt ieder spoor van ze. De vader werd vorige week dinsdag dood gevonden in Doorn. Hij had zelfmoord gepleegd.Vrijwilligers willen dinsdag in het Ambyerbos gaan zoeken. De zoekactie begint om 11.30 uur.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:52

sloffieee,
dus omdat er zoveel mis is gegaan in het leven van die man,
NADAT hij kinderen heeft gekregen, die toch al 7 en 9 zijn.
moet hij maar nooit kinderen maken?? zoiets kun je vantevoren niet weten!

Dat wat met zijn bedrijf gebeurde en wat de rechter allemaal beslist had was toen de kinderen al bestonden,
anders had je het inderdaad kunnen weten ja, maar sommige mensen reageren er anders op dan anderen.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:52

Als je op vermist.nl kijkt, ben ik verbaasd van het aantal vermiste personen...... waar je dus niks van over hoort in de media.....

We hopen allemaal dat de jongens zo snel mogelijk gevonden worden, zodat de "zaak" gesloten kan worden, want voor familie, vrienden, politie en met name de moeder is deze ongewisheid zo vreselijk slopend, frustrerend en machteloos.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:55

set_elkol schreef:
sloffiee schreef:

Het zullen je eigen kinderen maar wezen... denk je dan nog steeds over die man van oh arme ziel... die heeft wat te voortduren gehad??
het gaat om kinderen hoor.. sorry maar in wat voor situatie ook je brengt niet je eigen kinderen om !!! dat je het bij je zelf doet oke ! ga lekker je gang maar laat die kinderzieltjes er buiten !

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:56

deviltjh schreef:
sloffieee,

Dat wat met zijn bedrijf gebeurde en wat de rechter allemaal beslist had was toen de kinderen al bestonden,
anders had je het inderdaad kunnen weten ja, maar sommige mensen reageren er anders op dan anderen.

En je lost het allemaal op door je kinderen te laten verdwijnen of mogelijks erger? En dan nog even zelfmoord plegen zodat er echt niemand weet wat er met de kinderen aan de hand is?

dat hij omwille van.. in de problemen is gekomen of dat zijn ex hem het leven zuur maakte, of welke reden dan ook rechtvaardigt nog steeds niet wat hij nu heeft gedaan! Je kan niet iemand verbieden om kinderen te krijgen, dat is zeker. Je kan de toekomst niet voorspellen dat is ook zeker. Maar een onschuldig kind(eren), neem je niet mee in een wraakactie of wat dan ook.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:58

dat zeg ik ook niet?
maar wat sloffieee zegt is ook apart.
je kunt niet in de toekomst kijken dat die man dat gaat doen
( en het is zowiezo nog niet zeker of ze nou echt dood zijn! )

Maar je kunt niet weten als die kinderen geboren worden,
dat 9 jaar later die man doordraait,
ik gok dat hij voor die tijd dat het mis ging een best fijn leven had

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:03

Wat ik mij afvraag en misschien zijn er mensen hier die het wel weten: zijn er bijv op het paranormale vlak al eventueel acties ondernomen? Paranormale begaafden ingeschakeld. Misschien dat die eventueel nog tips kunnen geven waar te zoeken etc. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die hier niet in geloven, maar 1 juiste tip om te zoeken dat lijkt me het belangrijkst en dat maakt mijn inziens dan nietuit van welke kant die komt.

Verder vind ik het jammer van alle speculaties hier. Zoals, die man had geen kinderen moeten krijgen. Wie weet wat er allemaal gebeurd is in tussentijd. Het is gewoon verschrikkelijk wat er gebeurd is. Voor de meeste niet voor te stellen dat een vader zijn kinderen wat aan zou kunnen doen. Ik hoop snel dat er uitsluitsel komt over wat er gebeurd is met de twee jongetjes. Ik persoonlijk zie het alleen niet positief tegemoet dat ze nog levens gevonden gaan worden, alhoewel ik echt hoop en wens dat het wel het geval is!

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:04

WilmaBoy schreef:
set_elkol schreef:

echt??!! het overkomt de 'besten' om hun kinderen zomaar te laten verdwijnen (misschien wel om te brengen)??
you must be kidding me! geen enkele gezonde geest doet zoiets! en zeker al geen kinderen!

Gezonde geesten overkomt dat inderdaad niet. Maar iemand die een ziekte in zijn hoofd heeft, zoals een depressie, psychose, schizofrenie etc, die is niet gezond. Voor zo iemand kan het vermoorden van zijn kinderen een volledig logische stap zijn, de allerbeste oplossing voor hun problemen. Je kunt vantevoren niet zien of iemand een geestesziekte zal krijgen, ziektes kan iedereen overkomen. Zulke mensen kunnen niet meer nadenken zoals gezonde mensen, op dezelfde manier als dat iemand met een gebroken been niet meer normaal kan lopen.

Hiermee wil ik overigens niet speculeren dat deze man een van bovenstaande ziektes had, het is een algemene opmerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:05

Ik stoor me erg aan de heftige speculaties en vooroordelen.

Dit topic volg ik voor de updates en het zou fijn zijn als we het bij feiten kunnen houden. Meedenken is niet erg maar zoals het nu gaat gaat het in mijn ogen veel te ver.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:11

Lente schreef:
Ik stoor me erg aan de heftige speculaties en vooroordelen.

Dit topic volg ik voor de updates en het zou fijn zijn als we het bij feiten kunnen houden. Meedenken is niet erg maar zoals het nu gaat gaat het in mijn ogen veel te ver.

+1

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:17

@Tamadine
De politie gelooft niet zo in de paranormale wereld,helaas.
Ik heb bij de verdwijning van Frank Temme mijn tips gegeven aan de nicht van die jongen,zij vroeg mij zelf om hulp.Ik heb haar de plek aangewezen waar hij zou liggen,en idd. hij is daar op díe plek ook gevonden.Heb ze ook meerdere tips gegeven die ik 'zag' .
Maar ik ben erg voorzichtig met info geven,omdat ik erg bang ben om te falen.
Zo denk ik dat ze moeten zoeken in de plaats Beek in Limburg.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:22

gohya schreef:
@Tamadine
Ik heb bij de verdwijning van Frank Temme mijn tips gegeven aan de nicht van die jongen,zij vroeg mij zelf om hulp.Ik heb haar de plek aangewezen waar hij zou liggen,en idd. hij is daar op díe plek ook gevonden.Heb ze ook meerdere tips gegeven die ik 'zag' .

Zonde is dat echt. Want elke tip is er 1 en als daarmee de jongens gevonden kunnen worden, wat maakt het dan uit uit welke hoek de info komt. Als ze maar gevonden worden toch, dat is het belangrijkst.
Heb je wel jou tip doorgegeven? Kunnen ze altijd zelf nog uitmaken wat ze ermee doen, maar heb jij je best gedaan in ieder geval!

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:24

Inderdaad Lente dit is allemaal niet aan de orde.
Wij zijn helemaal niet op de hoogte van de omstandigheden.
Laten wij ons beperken tot de feiten en niet gaan speculeren over hoe en wat daar heeft niemand iets aan.
Het is al erg genoeg zonder onzin verhalen.
Het enige wat telt is dat de jongens gevonden worden niets meer en niets minder.
Voor degene die helpen met zoeken heel veel wijsheid en sterkte.
Mensen dit moet opgelost worden.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:28

Traiectum schreef:
WilmaBoy schreef:

Gezonde geesten overkomt dat inderdaad niet. Maar iemand die een ziekte in zijn hoofd heeft, zoals een depressie, psychose, schizofrenie etc, die is niet gezond. Voor zo iemand kan het vermoorden van zijn kinderen een volledig logische stap zijn, de allerbeste oplossing voor hun problemen. Je kunt vantevoren niet zien of iemand een geestesziekte zal krijgen, ziektes kan iedereen overkomen. Zulke mensen kunnen niet meer nadenken zoals gezonde mensen, op dezelfde manier als dat iemand met een gebroken been niet meer normaal kan lopen.
Hiermee wil ik overigens niet speculeren dat deze man een van bovenstaande ziektes had, het is een algemene opmerking.

ik ga volledig akkoord met je opmerking die je hier maakt. Ikzelf ben een vader, ik kan me ook niet voorstellen dat die geesten dwaling er op 1 dag komt. Dus dat betekent dat je begint te plannen en daar gaat het al fout. Op zo'n ogenblik moet je bijstand zoeken. Ik kan me eerlijk niet voorstellen dat geen van mijn vriend(inn)en het zou doorhebben. Maar goed, dat is idd speculeren wat we beter niet doen hier.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:31

WilmaBoy schreef:
deviltjh schreef:
sloffieee,

En je lost het allemaal op door je kinderen te laten verdwijnen of mogelijks erger? En dan nog even zelfmoord plegen zodat er echt niemand weet wat er met de kinderen aan de hand is?

dat hij omwille van.. in de problemen is gekomen of dat zijn ex hem het leven zuur maakte, of welke reden dan ook rechtvaardigt nog steeds niet wat hij nu heeft gedaan! Je kan niet iemand verbieden om kinderen te krijgen, dat is zeker. Je kan de toekomst niet voorspellen dat is ook zeker. Maar een onschuldig kind(eren), neem je niet mee in een wraakactie of wat dan ook.

Natuurlijk rechtvaardigt niks zijn daden. Maar wij weten geen achtergrond.

Iemand kan op een gegeven moment echt doorslaan en ziek worden in zijn hoofd als er genoeg getriggerd wordt. En 'even zelfmoord plegen' bestaat niet. Hier is echt enorm veel aan vooraf gegaan, niemand pleegt zomaar zelfmoord. Niemand is bij zijn volle gezonde verstand als je tot zo'n daad komt. Wat moet die man zich wanhopig, kwaad, verdrietig en ellendig hebben gevoeld zeg...
Ik heb dan ook net zoveel medeleven voor hem als voor de kinderen en de moeder en iedereen de ze lief was. Ze moeten allemaal een rottijd doorstaan hebben... Verschrikkelijk.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:38

verootjoo schreef:
Iemand kan op een gegeven moment echt doorslaan en ziek worden in zijn hoofd als er genoeg getriggerd wordt. En 'even zelfmoord plegen' bestaat niet. Hier is echt enorm veel aan vooraf gegaan, niemand pleegt zomaar zelfmoord. Niemand is bij zijn volle gezonde verstand als je tot zo'n daad komt. Wat moet die man zich wanhopig, kwaad, verdrietig en ellendig hebben gevoeld zeg...
Ik heb dan ook net zoveel medeleven voor hem als voor de kinderen en de moeder en iedereen de ze lief was. Ze moeten allemaal een rottijd doorstaan hebben... Verschrikkelijk.

Helemaal mee eens!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:57

Misschien beetje stomme vraag, ben nu wat aan het rondkijken, maar misschien weet iemand zo het antwoord hier; maar hoe kan je precies een tip doorgeven via de mail bijv mbt deze vermissing?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 11:57

Tamadine schreef:
gohya schreef:
@Tamadine

Zonde is dat echt. Want elke tip is er 1 en als daarmee de jongens gevonden kunnen worden, wat maakt het dan uit uit welke hoek de info komt. Als ze maar gevonden worden toch, dat is het belangrijkst.
Heb je wel jou tip doorgegeven? Kunnen ze altijd zelf nog uitmaken wat ze ermee doen, maar heb jij je best gedaan in ieder geval!

Er is op basis van info van een paragnost gezocht in Austerlitz. En niets gevonden... Laten we de politie nu vooral laten zoeken op basis van de feiten. Je kan altijd een zoekpartij organiseren met vrijwilligers als je zo zeker denkt te zijn van je "kunnen".

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:00

Tamadine schreef:
Misschien beetje stomme vraag, ben nu wat aan het rondkijken, maar misschien weet iemand zo het antwoord hier; maar hoe kan je precies een tip doorgeven via de mail bijv mbt deze vermissing?

Ik denk hier: https://www.politie.nl/gezocht/dossiers ... -zaak.html als je een beetje naar beneden scrolt over de politie pagina, zie je een tip-invulveld.
Laatst bijgewerkt door vinos op 14-05-13 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt