Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlyAway schreef:Zoals gelukkig de burgemeester van Texel zélf ook al aangeeft, zet 10 experts bij elkaar en je hebt 10 verschillende meningen. Dus heel erg raar is het natuurlijk niet dat je hier ook andere meningen leest dan die van SOS Dolfijn en dolfinarium.
FlyAway schreef:Over het kennisniveau van de bokkers op dit gebied kan en wil ik niet oordelen. Maar als je in de tombola van informatie die in die paar dagen over Nederland is uitgestort via de diverse media de verschillende meningen van de verschillende deskundigen voorbij ziet komen, dan is het niet zo raar dat ook Bokkers hier in de discussie een visie en standpunt adopteren en verdedigen. Daarmee pretenderen de Bokkers volgens mij in algemene zin niet de kennis en wijsheid in pacht te hebben, maar baseren zij zich voornamelijk op de bronnen die de verschillende mediaplatformen ze aanbieden. Daar lijkt mij niets mis mee.
sallandval schreef:Waarom zou ik dat wel bevorderlijk vinden voor een prettige samenwerking? Wek ik ergens die indruk?FlyAway schreef:Over het kennisniveau van de bokkers op dit gebied kan en wil ik niet oordelen. Maar als je in de tombola van informatie die in die paar dagen over Nederland is uitgestort via de diverse media de verschillende meningen van de verschillende deskundigen voorbij ziet komen, dan is het niet zo raar dat ook Bokkers hier in de discussie een visie en standpunt adopteren en verdedigen. Daarmee pretenderen de Bokkers volgens mij in algemene zin niet de kennis en wijsheid in pacht te hebben, maar baseren zij zich voornamelijk op de bronnen die de verschillende mediaplatformen ze aanbieden. Daar lijkt mij niets mis mee.
Die opmerking over Bokkers was relativerend bedoeld. Maar als mensen die gewoon hun werk doen doodsbedreigingen krijgen omdat hun werk toevallig in het nieuws komt vind ik dat niet bevorderlijk voor een prettige samenleving, jij wel? Ook die mensen baseren hun mening op de mediaplatformen, persoonlijk vind ik dat we een beetje aan het doorslaan zijn met zijn allen.
FlyAway schreef:Daarmee pretenderen de Bokkers volgens mij in algemene zin niet de kennis en wijsheid in pacht te hebben, maar baseren zij zich voornamelijk op de bronnen die de verschillende mediaplatformen ze aanbieden. Daar lijkt mij niets mis mee.
sallandval schreef:Nee hoor, maar je schrijft dit:FlyAway schreef:Daarmee pretenderen de Bokkers volgens mij in algemene zin niet de kennis en wijsheid in pacht te hebben, maar baseren zij zich voornamelijk op de bronnen die de verschillende mediaplatformen ze aanbieden. Daar lijkt mij niets mis mee.
Mij lijkt dat dus helemaal niet zo onschuldig, en daarmee vind ik er soms wel wat mis mee. Daarover gaf ik uitleg, je hoort mij niet impliceren dat jij iets vind, ik stel je slechts een vraag.