Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Mijn 'probleem' met de PvdA is dat het nogal karakterloos lijkt, ik krijg er niet echt hoogte van.
sarabande schreef:Heino schreef:Mijn 'probleem' met de PvdA is dat het nogal karakterloos lijkt, ik krijg er niet echt hoogte van.
Dat is omdat het een partij met te veel inspraak is waardoor het altijd lijkt of ze geen eenduidig standpunt hebben. Onder Kok en Den Uijl was dat geen probleem omdat die de absolute leiders en het gezicht van de partij waren. Daarna is dat fout gegaan te beginnen met Melkert, Bos liet zich pootje haken door Verhagen, Cohen door Wilders en nu dacht de partij een nieuwe leider en duidelijk gezicht te hebben met Samsom die zich liet pakken door het Kunduz akkoord waar hij veel schade van opgelopen heeft, terecht of niet dat moet nog blijken.
Het is afwachten hoe hij zich herstelt en of hij de partij weer geloofwaardig kan maken.
Ze zijn opvallend stil
Electra63 schreef:Dat is tegenwoordig nadelig. Partijen die veel in het nieuws zijn, positief of negatief, stijgen in de peilingen
geerke schreef:jammer van GL(ik heb dus niets met die partij,maar goed)
Ben een beetje Sap moe....na iedere avond zo ongeveer haar hoofd op de t.v te zien![]()
Toch een hoop publiciteit voor een partij met zo weinig zetels
sarabande schreef:Wilders is niet veel verder gekomen dan Havo
Jolande heeft een nogal indrukwekkende universitaire geschiedenis.
Je kan haar niet aardig vinden, maar dom is ze zeker niet
Maar in deze tijd maakt het roepen van dingen die je niet waar kan maken bij een grote bevolkingsgroep meer indruk dan proberen de waarheid uit te leggen
Dat moeten alle andere partijen nu ook tot hun hoofdtaak maken, tot vervelens toe gaan uitleggen welke dramatische gevolgen het nieuwe stokpaardje van Geert heeft, buiten dat het onuitvoerbaar is zou het Nederland naar de financiële afgrond helpen
Lovely schreef:GL heeft zich gisteren bij het NCRV programma Debat op 2 onsterfelijk belachelijk gemaakt en als dat (wat daar gezegd werd) de kern is van het beleid, dan verdient GL geen stemmen meer.
Geerke, waarom denk je dat er niet gesneden wordt in de overheid?
sarabande schreef:geerke schreef:Tofik Dibi is drie studies gestart en heeft er nieteen afgemaakt,wel heeft hij bij een Call center gewerkt.
Maar het ging om Sap toch, ik haal alle brievenbuspissende vrouwenmeppers van de PVV er toch ook niet bij
Lovely schreef:Het is dan voor het eerst dat Samsom iets nuttigs zegt en daar heeft hij dan best lang over na moeten denken. Bij KvdB vond ik hem wat hyper en doordat hij zo overenergiek door zijn onderwerpen klauterde was er geen chocola van te maken.
geerke schreef:Lovely schreef:Het is dan voor het eerst dat Samsom iets nuttigs zegt en daar heeft hij dan best lang over na moeten denken. Bij KvdB vond ik hem wat hyper en doordat hij zo overenergiek door zijn onderwerpen klauterde was er geen chocola van te maken.
Ik heb een zwak voor Diederik...zie hem nog hangen aan een vissersboot met zijn ,toen nog, bos krullen.
Geen domme jongen,kernfisicus...weet prima waar hij het over heeft.