Alphen, zelfmoordactie in winkelcentrum, 7 doden + dader

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Re: Alphen, zelfmoordactie in winkelcentrum, 7 doden + dader

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:20

Ik ben er geweest, het was echt ontzettend mooi. Ik heb nog niet eerder mijn medeleven laten zien dus dat heb ik zo gedaan. Toen de man van de bloemenwinkel begon heb ik gehuild, dat was echt zo indrukwekkend. Toen stond er een vrouw naast me die me een zakdoekje gaf, echt een mooi gebaar.
Vond het alleen nogal erg jammer dat er nogal asociale mensen voor ons stonden. En maar lachen en raar doen, en net voor het moment van minuut stilte zeiden ze: Moment stilte komt er aan toch? Gaan we naar huis bellen en heel hard zeggen: Wat eten we vandaag?
Echt ontzettend aso en erg jammer dat het zo moet..

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:34

Mede om die reden ben ik niet gegaan, want er zijn altijd achterlijke idioten die er niet horen en willen zijn, maar op een of andere manier er wel tussenstaan. Gatver, wat een mensen heb je toch... bah....

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:40

Ik ben ook geweest, zulke mensen stonden gelukkig niet in mijn buurt. Vond het heel indrukwekkend, al kon ik het scherm slecht zien.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:46

Helaas kon ik er niet naar toe. Het was veel te druk op mijn werk. Ik heb zojuist de uitzending gekeken op stad FM. Ik heb wel even een traantje weg moeten pinken, alleen moet het nu over zijn en moeten we verder met ons dagelijks leven. Ik denk dat vele dat met mij denken. 9 april 2011 zullen we nooit vergeten.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:50

Ik kon ook niet naar de herdenking door stage.
Anders was ik er ook wel heen gegaan, vind het nog steeds verschrikkelijk wat er is gebeurd.
Heb er zelf geen bekende mee verloren maar ken wel wat mensen die er bij waren of net weg waren bij de ridderhof.

Jammer om te lezen dat er van die rare mensen bij stonden :(
Begrijp ook gewoon niet dat zulke mensen er heen gaan, blijf dan gewoon thuis..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:53

Kan ook een manier zijn om ermee om te gaan. Niet iedereen handeld op dezelfde wijze met zoiets ingrijpends. Niet om het goed te praten, maarja, ik probeer het dan toch maar een beetje een positieve draai te vinden.
Heb gister op uitzending gemist de herdenking gekeken, vooral de toespraak van de bloemist was erg indrukwekkend (blijkt dat hij uit Papendrecht komt, dat is hier vlakbij)