ontopic dus weer...!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:on-topic is dat volgende week eindelijk euthanasie gepleegd zal gaan worden op paars+
Beginde volgende week meer duidelijkheid over paars plus
Shadow0 schreef:Voor de mensen die geen zin hebben om het artikeltje aan te klikken, er staat slechts in dat er beloofd wordt dat er volgende week duidelijkheid gegeven worden. Verder niets. Niet over welke beslissing het wordt en verder ook niets nieuws of inzichtvols.
Shadow0 schreef:Citaat:on-topic is dat volgende week eindelijk euthanasie gepleegd zal gaan worden op paars+
Beginde volgende week meer duidelijkheid over paars plus
Voor de mensen die geen zin hebben om het artikeltje aan te klikken, er staat slechts in dat er beloofd wordt dat er volgende week duidelijkheid gegeven worden. Verder niets. Niet over welke beslissing het wordt en verder ook niets nieuws of inzichtvols.
Heino schreef:Ik lees helemaal niets meer van wat ze plaatst. In het verleden wel gedaan, en dan idd de werkelijke onderzoeken achter de krantenartikelen opgezocht. Je lacht je rotEen ding moet ik d'r nageven: ze kan goed selectief lezen en houdt vooral zichzelf voor de gek
Heino schreef:Ik lees helemaal niets meer van wat ze plaatst. In het verleden wel gedaan, en dan idd de werkelijke onderzoeken achter de krantenartikelen opgezocht. Je lacht je rotEen ding moet ik d'r nageven: ze kan goed selectief lezen en houdt vooral zichzelf voor de gek
janesmith schreef:Heino schreef:Ik lees helemaal niets meer van wat ze plaatst. In het verleden wel gedaan, en dan idd de werkelijke onderzoeken achter de krantenartikelen opgezocht. Je lacht je rotEen ding moet ik d'r nageven: ze kan goed selectief lezen en houdt vooral zichzelf voor de gek
Past me uitstekent. Als je het niet leest kun je het niet ontkrachten ook.
Teddy321 schreef:janesmith schreef:
Past me uitstekend. Als je het niet leest kun je het niet ontkrachten ook.
Dat hoeft ook niet te worden ontkracht. De toekomstige ontwikkelingen zullen al jouw statements en oneliners ontkrachten!
Wat mij verder opvalt in alle politieke topics hier, zodra je een vraag gesteld wordt waar je over moet nadenken of waarover je niets kunt googlen, geef je geen antwoord of kom je terug met theedrinken en knufflelen....zo grappig en voorspelbaar.
janesmith schreef:Chevano, dat zou een aardige combinatie zijn die inderdaad goed recht zou doen aan zowel het linkse, rechtse als Christelijke segment. Helaas hebben ze samen maar 75 zetels en geen meerderheid.
VVD__31
PVV__24
SP___15
CU____5
---------
_____75
Chevano schreef:janesmith schreef:Chevano, dat zou een aardige combinatie zijn die inderdaad goed recht zou doen aan zowel het linkse, rechtse als Christelijke segment. Helaas hebben ze samen maar 75 zetels en geen meerderheid.
VVD__31
PVV__24
SP___15
CU____5
---------
_____75
je hebt gelijk misschien dan nog maar een partij erbij