Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Die twitter van Maria schijnt wel echt te zijn, ik dacht eerst dat het nep was gezien haar tweets (die ik behoorlijk... apart vind) en ik denk dat die van Ansou ook echt is. Ach, ik vind het niet echt verstandig. Maar goed.
joyce2 schreef:Wat betreft MJ_ die zegt dat we vooral kijken naar het gedrag en daar op beoordelen of iemand de waarheid spreekt, ik kijk daar deels naar. Want ieder mens is verschillend en sommige mensen kunnen goed toneel spelen. Maar het eerste wat ik dacht toen ik Maria zag was: Hoe kun je zo makkelijk en lachend praten, zonder duidelijke emotie, over zulke heftige dingen! Over het algemeen praten mensen die over zoiets spreken op een andere, serieuzere toon. Die zijn zichtbaar getraumatiseerd en je ziet dat ze echt iets heftigs met zich mee dragen. Dat lacherige, nonchalante gedrag hoeft niets te zeggen natuurlijk, maar in mijn onderbewustzijn hoor ik dan al een stemmetje "hmm, apart hoor".
Verder ben ik uiteraard wel van de feiten, door een mooi toneelstukje geloof ik iemand nog niet gelijk. Maar op dit moment ben ik er toch wel van overtuigd dat Manou veel meer bij de waarheid zit dan Maria! Hij komt echt met dingen die aantoonbaar zijn, maar uiteraard zal de rechtzaak uitwijzen wat er nou waar en niet waar is. Ik denk dat Manou het gaat winnen en zo niet, dan ben ik echt goed misleid
Muluna schreef:Even Maria terzijde... zijn hier meer mensen die misschien het gevoel met mij delen betreft manou's waarheid. Heeft niemand diep van binnen het gevoel dat hij wel heel 'makkelijk' onschuldig overkomt? Dat we er misschién zo in tuimen?.. Ik weet het ook niet, maar dat gevoel komt bij mij naar boven.
even puur nieuwsgierigheid trouwens..
Menino schreef:Muluna schreef:Even Maria terzijde... zijn hier meer mensen die misschien het gevoel met mij delen betreft manou's waarheid. Heeft niemand diep van binnen het gevoel dat hij wel heel 'makkelijk' onschuldig overkomt? Dat we er misschién zo in tuimen?.. Ik weet het ook niet, maar dat gevoel komt bij mij naar boven.
ja hoor... Zoals ik al eerder zei, SBS doet het overkomen alsof het zo'n ontzettend lievv jochie is.
Dat hij een wietkwekerij heeft en een meisje heeft mishandeld wordt voor 't gemak maar even vergeten
Menino schreef:Muluna schreef:Even Maria terzijde... zijn hier meer mensen die misschien het gevoel met mij delen betreft manou's waarheid. Heeft niemand diep van binnen het gevoel dat hij wel heel 'makkelijk' onschuldig overkomt? Dat we er misschién zo in tuimen?.. Ik weet het ook niet, maar dat gevoel komt bij mij naar boven.
ja hoor... Zoals ik al eerder zei, SBS doet het overkomen alsof het zo'n ontzettend lievv jochie is.
Dat hij een wietkwekerij heeft en een meisje heeft mishandeld wordt voor 't gemak maar even vergeten
joyce2 schreef:@Menino: even goed lezen he, daarom staat er ook in die zin "Dat lacherige nochalante gedrag hoeft natuurlijk niets te zeggen" (met andere woorden, ik weet ook wel dat iedereen anders met dat soort dingen om gaat) Maar ik persoonlijk kan er niets aan doen, als ik dat zie, dat er toch een stemmetje in mijn hoofd zegt dat het maar een rare reactie is. Ik had dan op zn minst, behalve dat vrolijke, beetje brutale, lachende gezicht, ook wel iets van pijn of emotie willen zien, om het idee te krijgen dat de gebeurtenissen haar echt raken. Ik vond haar aan de telefoon bij Peter R. de Vries namelijk al veel kwetsbaarder overkomen dan op TV.
)