Echte mannen eten wél kaas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Echte mannen eten wél kaas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:49

Die twitter van Maria schijnt wel echt te zijn, ik dacht eerst dat het nep was gezien haar tweets (die ik behoorlijk... apart vind) en ik denk dat die van Ansou ook echt is. Ach, ik vind het niet echt verstandig. Maar goed.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:52

Ik snap niet zoveel van dat Twitter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:54

Fiffill schreef:
Die twitter van Maria schijnt wel echt te zijn, ik dacht eerst dat het nep was gezien haar tweets (die ik behoorlijk... apart vind) en ik denk dat die van Ansou ook echt is. Ach, ik vind het niet echt verstandig. Maar goed.

Hmm de hyves van Ansou twijfel ik wel aan hoor. Lijkt zo nep welke taalfouten hij maakt 'boelsjit' je zou toch juist denken als iemand moeite heeft met de nederlandse taal dat hij dat soort woorden niet schrijft zoals je het op zijn meest nederlands uitspreekt?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:56

Ik heb het niet over Hyves, geen idee of hij dat heeft. Op "zijn" twitter staan iig veel taalfouten. :P

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:58

Fiffill schreef:
Ik heb het niet over Hyves, geen idee of hij dat heeft. Op "zijn" twitter staan iig veel taalfouten. :P

Maar hij praat ook niet helemaal goed nederlands.. ook met foutjes zoals kámping.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:01

kamping zeggen ze in belgië ook ;)

Grammaticaal zijn ze beiden zwak.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:04

"@ManouAnsou Praat maar niks. Enige reden dat je pooier bent geworden is dat je zelfs nog te lelijk was om achter het CS te staan. Hahaha!"

:? Wat een onzin.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:12

Ach joh, dat is echt allemaal onzin, die gozer gaat zich echt niet tot dat nivo verlagen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:13

joyce2 schreef:
Ach joh, dat is echt allemaal onzin, die gozer gaat zich echt niet tot dat nivo verlagen.

Dat is een Tweet van Maria, niet van Manou.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:14

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik die Maria in die praat programma's niet echt snugger vindt overkomen. Ook als je haar site leest.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:21

oohw foutje, ik dacht ff dat hij doelde op de periode dat zij meisjes ronselde ;)

Maar goed, als Maria dat zegt is ze echt niet goed wijs. Ze kan zich beter met haar kleine kindje bezig gaan houden, dan dit soort dingen schrijven, als zij het echt is achter die twitter account.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:09

De uitzending van SBS6 gisteravond komt niet op Uitzending Gemist, UG is alleen voor programma's van de publieke omroep...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:12

De uitzending komt misschien op de site van SBS6? :)

Hoop toch niet dat Manou zelf een twitter heeft aangemaakt, ik betwijfel het...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:13

Ik heb de aflevering van Peter R. de Vries gewoon terug kunnen kijken op de site van SBS6, dus dat zal met de docu van gister ook wel kunnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:28

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:13

Die twitters van beide 'partijen' kan ik niet zo waarderen. Maakt niet echt een goede indruk als ze elkaar zo de huid gaan volschelden. Beetje kinderachtig wanneer het gaat om zulke (vervelende) volwassen dingen. Jammer.

miepje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:52

joyce2 schreef:
Wat betreft MJ_ die zegt dat we vooral kijken naar het gedrag en daar op beoordelen of iemand de waarheid spreekt, ik kijk daar deels naar. Want ieder mens is verschillend en sommige mensen kunnen goed toneel spelen. Maar het eerste wat ik dacht toen ik Maria zag was: Hoe kun je zo makkelijk en lachend praten, zonder duidelijke emotie, over zulke heftige dingen! Over het algemeen praten mensen die over zoiets spreken op een andere, serieuzere toon. Die zijn zichtbaar getraumatiseerd en je ziet dat ze echt iets heftigs met zich mee dragen. Dat lacherige, nonchalante gedrag hoeft niets te zeggen natuurlijk, maar in mijn onderbewustzijn hoor ik dan al een stemmetje "hmm, apart hoor".

Verder ben ik uiteraard wel van de feiten, door een mooi toneelstukje geloof ik iemand nog niet gelijk. Maar op dit moment ben ik er toch wel van overtuigd dat Manou veel meer bij de waarheid zit dan Maria! Hij komt echt met dingen die aantoonbaar zijn, maar uiteraard zal de rechtzaak uitwijzen wat er nou waar en niet waar is. Ik denk dat Manou het gaat winnen en zo niet, dan ben ik echt goed misleid ;)

daar kan je echt niet over oordelen dan, het is juist een strategie om met een trauma om te gaan... Om te lachen.. En de gebeurtenissen zelf als 't ware te 'relativeren' ..

Ik moet ook altijd lachen als ik boos ben :o Maar dat is wel een hele cynische lach dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:54

miepje17 schreef:
Ja dat is die van afgelopen zondag maar niet die van gisteren?

Hmmm, wist niet dat er 2 verschillende uitzendingen waren, heb gister alleen het einde gezien en vandaag (voor ik de link plaatste) alleen het begin... Dacht "zal wel kloppen" :D :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:56

Muluna schreef:
Even Maria terzijde... zijn hier meer mensen die misschien het gevoel met mij delen betreft manou's waarheid. Heeft niemand diep van binnen het gevoel dat hij wel heel 'makkelijk' onschuldig overkomt? Dat we er misschién zo in tuimen?.. Ik weet het ook niet, maar dat gevoel komt bij mij naar boven.
even puur nieuwsgierigheid trouwens..

ja hoor... Zoals ik al eerder zei, SBS doet het overkomen alsof het zo'n ontzettend lievv jochie is.
Dat hij een wietkwekerij heeft en een meisje heeft mishandeld wordt voor 't gemak maar even vergeten :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:00

Menino schreef:
Muluna schreef:
Even Maria terzijde... zijn hier meer mensen die misschien het gevoel met mij delen betreft manou's waarheid. Heeft niemand diep van binnen het gevoel dat hij wel heel 'makkelijk' onschuldig overkomt? Dat we er misschién zo in tuimen?.. Ik weet het ook niet, maar dat gevoel komt bij mij naar boven.

ja hoor... Zoals ik al eerder zei, SBS doet het overkomen alsof het zo'n ontzettend lievv jochie is.
Dat hij een wietkwekerij heeft en een meisje heeft mishandeld wordt voor 't gemak maar even vergeten :+

Hoezo een meisje mishandeld?
Hij heeft een meisje een klap gegeven...
Ik weet niet hoor, maar ik geef als iemand mij wat doet ook zo een klap. En als ik iemand mij wil pakken, pak ik diegene terug. Ik laat niet over me heen lopen.
Helaas is het bij Manou verkeerd uitgepakt... Maar een klap kan zoveel dingen inhouden...

Kijk jij voor de aardigheid eens nuchter en onbevooroordeeld naar beide kanten van het verhaal....
Als ik mijn melding van mishandeling had doorgezet, had degene die mij te pakken had gehad daar ook een strafblad voor gekregen....... Nou werkelijk, zoveel stelde dat niet voor. Ik lag zomaar op de grond en werd met mijn hoofd steeds op de stenen gegooid... Heeeu, vet heftig...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:00

Menino schreef:
Muluna schreef:

Maar dat zijn dingen waarvan we niet weten of ze waar zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:02

Kelly: Jawel, Peter R. de Vries heeft bekeken wat deze jongen heeft uitgespookt. Dat was rijden zonder rijbewijs, het bezitten van 180 wietplanten en het slaan van een blond meisje.
Dat eerste vind ik nu niet echt crimineel, wie heeft er nu nog nooit gereden zonder rijbewijs? Ik neem aan iedereen wel een keer hoor :+
Daarnaast had hij schulden, en wiet kweken kan een snelle oplossing zijn, helaas werd hij gepakt...
En dat laatste, zoals ik schreef, kan veel meer zijn dan moedwil.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:03

@Menino: even goed lezen he, daarom staat er ook in die zin "Dat lacherige nochalante gedrag hoeft natuurlijk niets te zeggen" (met andere woorden, ik weet ook wel dat iedereen anders met dat soort dingen om gaat) Maar ik persoonlijk kan er niets aan doen, als ik dat zie, dat er toch een stemmetje in mijn hoofd zegt dat het maar een rare reactie is. Ik had dan op zn minst, behalve dat vrolijke, beetje brutale, lachende gezicht, ook wel iets van pijn of emotie willen zien, om het idee te krijgen dat de gebeurtenissen haar echt raken. Ik vond haar aan de telefoon bij Peter R. de Vries namelijk al veel kwetsbaarder overkomen dan op TV.

Overigens, als ik zenuwachtig ben, ga ik ook lachen, of word ik rood. Maar mensen merken wel aan me dat ik zenuwachtig ben, door de manier waarop ik lach (want dat is geen normale lach), ook als ik niet rood word! En nogmaals, het hoeft niets te zeggen, maar zoals zij erbij zit, krijg IK echt het idee dat ze het uit haar duim zuigt. Maar dat is mijn persoonlijke mening, geen feit (dat het ff duidelijkheid is ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 21:07

joyce2 schreef:
@Menino: even goed lezen he, daarom staat er ook in die zin "Dat lacherige nochalante gedrag hoeft natuurlijk niets te zeggen" (met andere woorden, ik weet ook wel dat iedereen anders met dat soort dingen om gaat) Maar ik persoonlijk kan er niets aan doen, als ik dat zie, dat er toch een stemmetje in mijn hoofd zegt dat het maar een rare reactie is. Ik had dan op zn minst, behalve dat vrolijke, beetje brutale, lachende gezicht, ook wel iets van pijn of emotie willen zien, om het idee te krijgen dat de gebeurtenissen haar echt raken. Ik vond haar aan de telefoon bij Peter R. de Vries namelijk al veel kwetsbaarder overkomen dan op TV.
)

waar zeg je dat dan?

Tsja, dat dat jouw stemmetje in je hoofd is... Is jouw emotie. Niet echt een basis om iemand op te veroordelen.