Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:57

Maar die uitspraak heb wél in de Telegraaf gestaan!
Die verzin ik echt niet hoor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:58

Tja, in de krant staat zo veel.... :=
Het is niet omdat ik zeg dat over tien jaar iedereen naar mij luisteren moet dat dat ook zo zal zijn :')
Nee, daar zou ik niet zo bang voor zijn... Onze huidige regering laat dat niet toe. :) Veel te veel regeltjes enz. Rechten van de mens, grondwet, allemaal dingen die voorkomen dat ze alles zullen kunnen bepalen ;)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-11-09 21:59, in het totaal 2 keer bewerkt

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:58

Blue_Eyes schreef:
Ik sluit me aan bij Kiwiko - dat is een enge uitspraak, Gohya...

Edit: en voor de afwisseling ook eens bij Orienta ;)

*\o/* ;)

orienta

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 21:59

Joh Gohya de telegraaf zet er wel meer onzin in hoor

Blue_Eyes

gohya schreef:
Wacht maar totdat ZIJ de overhand hebben,dan wil ik nog wel eens praten met jullie.Kijken of je dan nog hetzelfde zegt als nu.
Want dát is wat ze willen dat Zij hier alles gaan bepalen en wij moeten luisteren en doen wat Ze zeggen.
Die uitspraken zijn er toch al geweest op dreigende toon.

Dit staat er toch echt als een mening van jezelf.

Ennuh... de Telegraaf he... dat is geen krant. Dat is een groot formaat roddelblad ;)
Met andere woorden: dat is echt stemmingmakerij. Vind overigens ook dat een krant die dat soort teksten publiceert, aangepakt zou mogen worden.

gohya

De naam van die moslim stond erbij hoor.
De krant heb dit ook niet verzonnen.
Wij zijn wel gastvrij maar niet dom?
Nee niet dom maar wel Laf,de meeste dan die in het kabinet zitten.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:01

gohya schreef:
De naam van die moslim stond erbij hoor.
De krant heb dit ook niet verzonnen.
Wij zijn wel gastvrij maar niet dom?
Nee niet dom maar wel Laf,de meeste dan die in het kabinet zitten.

Misschien ietwat laf inderdaad maar zover gaat het niet komen dan moet er wel heel wat gebeuren ;)
De krant die blaast zoveel op en begrijp uberhaupt niet dat ze dat soort dingen publiceren ze hadden
zeker nog een plekkie dat nog opgevult moest worden

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:01

Nogmaals: een krant kan wel zoveel schrijven. Kan er ook wel zoveel namen bij zetten. Heb jij die meneer opgezocht om te vragen of hij dat echt zo gezegd heeft, en heb je gecontroleerd wat dat voor persoon was? Want dat werkt natuurlijk ook twee kanten in.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:03

Het was een rubriek waar iedereen zelf dingen kon neer zetten.
Dus het heb nix met de telegraaf zelf te maken.
Die moslim schreef dat stukje zelf!
Jullie geloven me gewoon niet,maar het is echt waar.

Peperkroket

Ik word er een beetje moe van dat mensen maar blijven zeggen dat het voor immigranten hier allemaal zo makkelijk is en dat je hier zo makkelijk binnenkomt. Nederland heeft strenge regels wat betreft asielbeleid en zo menselijk gaan we hier niet om met sommige illegalen.

Ayasha
Blogger

Nogmaals: Grondwet, rechten van de mens. Het is onmogelijk voor hen om alles te kunnen zeggen ;) Iig in Europa. Want niet enkel de nederlandse regering beslist, ook wat europese organen hebben wat in de pap te brokken ;) Dus daarover hoef je je echt geen zorgen te maken Ghoya. Als die meneer dat zei, heeft ie gewoon nog niet veel kennis van hoe Nederland als europees land werkt. :)

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:04

Kan me niet voorstellen dat het er letterlijk zo stond en dat een krant het dan gaat publiceren ;)

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:04

Chrisje92 schreef:
Ik word er een beetje moe van dat mensen maar blijven zeggen dat het voor immigranten hier allemaal zo makkelijk is en dat je hier zo makkelijk binnenkomt. Nederland heeft strenge regels wat betreft asielbeleid en zo menselijk gaan we hier niet om met sommige illegalen.

En terecht lijkt mij!
we kunnen tenslotte niet illegalen behandelen alsof ze op vakantie zijn ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:05

Nou ik meen het echt,het stond er letterlijk zo in.
Jammer dat ik niet m eer de datum weet,dan had ik het kunnen opzoeken.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:06

Nederland heeft meerdere malen waarschuwingen gehad van de EU omdat we deze mensen niet goed behandelen.
Mensen die wachten om uitgezet te worden of wachten op een verblijfsvergunning zitten opgesloten in asielzoekerscentra, als een soort gevangenis. Imo is dat onmenselijk, maar daarin verschillen wij dan van mening.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:07

Chrisje92 schreef:
Nederland heeft meerdere malen waarschuwingen gehad van de EU omdat we deze mensen niet goed behandelen.
Mensen die wachten om uitgezet te worden of wachten op een verblijfsvergunning zitten opgesloten in asielzoekerscentra, als een soort gevangenis. Imo is dat onmenselijk, maar daarin verschillen wij dan van mening.

Ik vind als je het risico neemt om illegaal in NL te verblijven je niet mag verwachten dat je in een 5 sterren hotel neergeplant word om te wachten op uitzetting ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:09

Sja, Chrisje; wil je criminelen ook in een 5 sterren hotel zetten? Illegalen houd in dat ze criminele dingen doen... Dus dan mogen ze ook zo behandeld worden IMO. Als wij wat fout doen komen we toch ook in een dergelijke situatie?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:09

Helaas weet ik uit ervaring dat datgene wat in de krant staat, ook in de ingezonden rubriek, altijd onder stevige redactie van de krant zelf staat. Ingezonden brieven worden meestal niet gepubliceerd zoals ze ingezonden zijn en bij bepaalde nieuwsbladen komt het zelfs regelmatig voor dat ze zelf brieven verzinnen.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat je minder slimme moslims hebt, zoals je minder slimme humanisten, christenen, whatever hebt. Dus die meneer kan dat best zo gezegd hebben - dat maakt het nog niet waar.

@Orienta en PG: wachten op een verblijfsvergunning betekent niet dat je illegaal in Nederland verblijft ;)

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:12

@ blue_eyes dat snap ik maar er zijn ook genoeg mensen die van de straat geplukt worden omdat ze illegaal verblijven en daar heb ik het meer over ;)

Daarnaast kunnen ze moeilijk iedereen die op een verblijfsvergunning wacht zomaar los rond laten lopen in NL want dan raak je mensen "kwijt"

De facilliteiten zijn misschien niet zoals in het Hilton maar dat terzijde ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:12

Weet je wat ik niet kan begrijpen,dat buitenlanders die hier al jaren werken opeens het land moeten verlaten.Ze worden zomaar uit gezet,om een of andere domme reden.
Echte vluchtelingen worden terug gestuurd,ook omdat de tolk woorden verdraait.Kijk dat snap ik dan weer niet he.
Familie leden worden/werden wel naar nederland gehaald en de echte vluchtelingen worden zonder pardon terug gestuurd.
Heb er hele docu's over gezien.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:13

Los op straat laten lopen of in een asielzoekerscentrum opgesloten worden is nog wel een verschil. Ben je er ooit geweest? Het is echt om treurig van te worden.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:15

Die buitenlanders worden teruggestuurd omdat hun land van herkomst weer veilig is. Ben ik het ook niet mee eens idd, maar zo staat het helaas in de wet.
Goyha, je gebruikt vaak 'feiten' en baseert daar je mening op, maar die feiten lijken vaak nergens vandaan te komen. Waar baseer jij het op dat 'echte vluchtelingen vaak zonder pardon worden teruggestuurd'?

orienta

Blue_Eyes schreef:
Los op straat laten lopen of in een asielzoekerscentrum opgesloten worden is nog wel een verschil. Ben je er ooit geweest? Het is echt om treurig van te worden.

nope ben er nog nooit geweest maar je begrijpt mijn punt ook hopelijk ;)
er moet natuurlijk wel een beetje overzicht blijven betreft de mensen die op een verblijfsvergunning wachten dus dan is het logisch dat ze dan ergens neergezet worden en tja misschien worden ze wel opgehokt

maar het gemiddelde bejaardentehuis word je ook niet vrolijk van ;)

joostvangestel

gohya schreef:
Wacht maar totdat ZIJ de overhand hebben,

Lekker korte termijn denken ;) Ik kan ook zeggen: wacht maar tot de zon opgebrand is, dan moeten we met ons allen een ander sterrenstelsel op gaan zoeken.

Als "ze" de overhand krijgen, dan zou ik maar liever hebben dat ik ze bij de "we" gevoegd heb, anders heb ik een heel groot probleem. Het lijkt me niet zo fijn onderhandelen met een meerderheid die je je hele leven de grond ingestampt hebt....

Op deze aardbol zijn 6 Miljard mensen, en we zullen haar moeten delen. Lijntjes getrokken in de aarde zijn nooit eeuwigdurend. Een hek om Nederland zetten creeert alleen maar een gevangenis voor diegenen die erin wonen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:16

Nee daar word je ook niet vrolijk van, maar dat is toch geen argument?