Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:23

Wido4ever schreef:
crossmonster schreef:
Ik ben wel benieuwd waarom hij deze gruwelijke daad heeft gedaan.

Jammer dat de gevangenissen zo mild zijn hier. Wat mij betrefd mag ie naar zijn geboorteland worden uitgeleverd om daar levenslang te zitten :\

Verwondert mij dat je er automatisch vanuit gaat dat de 'dader' iemand zou zijn die niet afkomstig is uit Nederland ...

NOGMAALS lezen is een vak schijnbaar.

Op de radio verstond ik ALLOCHTOON !!!

En verder wil ik verwijzen naar mijn vorige post, er zitten een aantal mensen hier alleen maar met vingertjes te wijzen naar andere bokkers.
beetje kinderachtig.

Anoniem

Precies, waardeloos al die aannames! En nog niemand weet het motief van de dader van deze afschuwelijke gebeurtenis, ook daar kan wel een heel persoonlijk drama achterzitten.

Polivy

SpikkelFire schreef:
En volgens mij sprong die agent op de fiets ook gelijk naar de auto om de man te helpen. Dat je dat dan nog kan vind ik echt knap, ik zou echt in shock zijn!

Ik denk dat je later pas beseft dat het kantje boord was...

Mando

Het is een bewoner uit Velp heb ik gehoord.

Alexx

Ik snap nooit zo goed dat mensen meteen willen dat deze man de doodstraf krijgt of niet geopereerd mag worden; het uitgangspunt van onze rechtsstaat is toch: Rechtsbescherming? Er moet toch eerst onderzoek komen; en als de overheid hem de doodstraf zou geven(wat godzeidank niet in Nederland gebeurt) dan is de overheid toch net zo slecht bezig?! OF vergeten we dat even? Wordt dat dan door de vingers gezien? :n

Polivy

Nu op rtlz zegt een man dat hij het idee had dat de auto niet meer bestuurbaar was en dat hij krampachtig het stuur vasthield.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:24

Karin schreef:
Babico3 schreef:
Grrr. Waarom operen ze die man nog!

Heeft hij geen recht op medische zorg?

Op z'n minst is het handig om hem 'op te lappen' zodat hij niet overlijdt. Kan hij iig ondervraagd worden over zijn daad. ;)

Ja, okee. Maar ik heb gewoon echt geen goed woord over voor zo iemand. Je zal daar maar hebben gestaan met het idee: 'Goh, wat hebben we mazzel met deze goede plek!' En daarna ben je gewoon dood. Dat kan toch niet!?

Beatrix was volgens mij wel heel oprecht, ze moest echt bijna huilen had ik het idee.

Bovenden weet ik wel bijna zeker dat het opzet was. De auto was al kapot, en hij is gewoon willens en wetens door die hekken gereden.

SpikkelFire

ukje schreef:
SpikkelFire schreef:
En volgens mij sprong die agent op de fiets ook gelijk naar de auto om de man te helpen. Dat je dat dan nog kan vind ik echt knap, ik zou echt in shock zijn!

Het is wel je plicht om dat soort mensen ook te helpen.

Tuurlijk daar zijn ze in getraind, maar het blijft een mens waarbij het licht bijna uit zn ogen was.

Shiloh

Ik denk dat we van geluk mogen spreken dat die man tegen het monument aan reed! Wat als hij het monument gemist had en aan de andere kant weer de mensen massa ingedoken was!

xDramaQueen

suleilitha schreef:
Precies, waardeloos al die aannames! En nog niemand weet het motief van de dader van deze afschuwelijke gebeurtenis, ook daar kan wel een heel persoonlijk drama achterzitten.

er is geen enkel goed excuus om zoiets aan te richten, slechte jeugd, drama, of geen drama, nee dit gaat te ver.

Dioxide

Wat betreft medische hulpverlening: niemand ooit gehoord van de Eed van Hippocrates? :=

Mensen die moeite hebben met lezen of iets verkeerd verstaan hebben en blijven zeuren over een allochtoon: DADER IS EEN AUTOCHTOON, NEDERLANDER DUS!
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 30-04-09 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Idd dus voor iedereen roept dat hij maar de doodstraf moet krijgen, eerst even wachten tot je zeker weet wat hier precies gebeurt is.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:25

Xx_Joyce_xX

ja die man zat helemaal onder het bloed echt verschrikkelijk

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Ik denk dat de nationaliteit van de dader nu wel duidelijk is...

De woorden van de koningin vond ik erg mooi en treffend!

Mango_

MissToseland schreef:
SpikkelFire schreef:

daar zijn ze natuurlijk ook op getraint, maar het blijft knap!

Inderdaad, ik heb vreselijk veel respect voor de agenten en alle anderen mensen die méteen te hulp kwamen. Ik zou persoonlijk compleet in shock geweest zijn en niet meer weten wat te doen. Ik denk dat we maar wat blij mogen zijn dat er genoeg mensen zijn die er per direct 'boven op springen' om deze mensen te helpen.

vuurneon

xDramaQueen schreef:
nee een psychische aandoening als excuus gebruiken is helemaal oke! dan hoort die debiel helemaal niet rond te lopen.

Psychische aandoening is geen excuus, maar kan oorzaak zijn. Dan moet hij juist opgenomen worden, absoluut! Maar helaas wordt niet alles op tijd herkent/ontdekt/behandeld ... en moet er in sommige vallen iets erg gebeuren voordat het duidelijk is.
Dus het zou mij niets verbazen...

En ergens hoop ik het ook, kan mij echt zo moeilijk voorstellen dat je met je volle verstand zoiets aanricht :?

Flowq

Polivy schreef:
Nu op rtlz zegt een man dat hij het idee had dat de auto niet meer bestuurbaar was en dat hij krampachtig het stuur vasthield.

heb ik ook gehoord.
het zou natuurlijk wel kunnen,
wel een beetje toevallig dan.
Precies daar

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 16:26

Dioxide schreef:
Wat betreft medische hulpverlening: niemand ooit gehoord van de Eed van Hippocrates? :=

DADER IS EEN AUTOCHTOON, NEDERLANDER DUS!

spuitelf sproeit ook modder :)) ;)

risky

het ergste zou zijn als de dader straks word vrijgesproken op een procedurefout

Anoniem

xDramaQueen schreef:
suleilitha schreef:

er is geen enkel goed excuus om zoiets aan te richten, slechte jeugd, drama, of geen drama, nee dit gaat te ver.

Je leest dingen die ik niet schrijf, Drama Queen, ik praat het nergens goed. Maar we weten niks over de huidige geestesgesteldheid van deze persoon en ook zaken als overspanning en stress kunnen van een weldenkend mens een monster maken.

rockwitch

Maar die agent heeft echt een engeltje op zijn schouder gehad, als hij niet had opgelet was hij gewoon geplet tegen dat hek. Shocking

Dioxide

xDramaQueen schreef:
Dioxide schreef:

DADER IS EEN AUTOCHTOON, NEDERLANDER DUS!

spuitelf sproeit ook modder :)) ;)

Pardon? Ik ben dat gezeik van mensen die niet lezen zat.

ThinkAgain

Unoo schreef:
Was het nou opzet?
Want het klinkt misschien gruwelijk, maar het eerste wat ik dacht dat als het opzet zou zijn was:
Jammer dat we op dit moment geen doodstraf meer hebben in NL, voor mijn part zou hij het mogen krijgen.

Klinkt eigenlijk wel heel erg, maar ik vind wel dat het zo is. Tja, er hoeft maar 1 gek te zijn...

door iemand de doodsstraf te geven verlaag je je tot zijn niveau. Bovendien zou hij moeten lijden voor wat hij heeft gedaan, en dat gebeurt niet als je hem doodt.. dan is hij juist overal vanaf.

Karlijntjee

ik heb er geen woorden voor man... vreselijk, hoe haal je het in de hoofd... die man, bah, eng... wie doet er nou zoiets, sjonge jonge!